Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Poznań: przeprowadzenie oceny zewnętrznej
Numer ogłoszenia: 223224 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie oceny zewnętrznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie oceny zewnętrznej zgodnej ze standardem 1312 Międzynarodowych Standardów Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego opracowanymi przez Institiute of Internal Auditors, jako standardy audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych i wydanie opinii na temat zgodności działań audytu wewnętrznego w Urzędzie Miasta Poznania z Międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego oraz, w razie potrzeby, wydanie zaleceń dotyczących możliwości usprawnienia działania. Ocena musi obejmować następujące elementy działania audytu wewnętrznego: . zgodność ze Standardami, Kodeksem Etyki oraz kartą audytu, planami, procedurami audytu wewnętrznego oraz odpowiednimi wymogami prawnymi i regulacyjnymi, . oczekiwania wobec audytu wewnętrznego wyrażane przez kierownictwo wyższego szczebla oraz kierowników jednostek organizacyjnych Urzędu, . narzędzia i techniki wykorzystywane przez audyt wewnętrzny, . połączenie wiedzy, doświadczenia i różnych zawodów pośród personelu komórki audytu wewnętrznego, w tym skoncentrowanie pracowników na usprawnieniu funkcjonowania procesów, . ocena czy audyt przysparza wartość dodaną i usprawnia działanie Urzędu, . porównanie działalności audytu wewnętrznego z najlepszymi praktykami, . szkolenia i rozwój zawodowy audytorów. Audyt musi być przeprowadzony przez zespół co najmniej dwuosobowy Wyniki oceny zostaną przedstawione w postaci raportu sporządzonego na podstawie audytu. Zawartość raportu obejmować będzie: - opinię audytora w zakresie badania, - szczegółowy opis ustaleń, - analizę przyczyn i skutków ewentualnych nieprawidłowości, - sugerowane usprawnienia działania, - standardy, w oparciu o które audyt został przeprowadzony - metodyka doboru danych poddawanych ocenom z uzasadnieniem wyboru metodyki. Wszelkie dokumenty robocze wytworzone w trakcie audytu pozostaną w Urzędzie Miasta Poznania. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.22.00 - Usługi audytu wewnętrznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1 w skład minimum dwuosobowego zespołu wykonującego ww zadanie musi obligatoryjnie wchodzić: a) minimum jedna osoba posiadająca doświadczenie w zarządzaniu komórką audytu wewnętrznego, składającą się z co najmniej 2 osób ( bez zarządzającego komórką audytu ), b) minimum dwie osoby będące audytorami wewnętrznymi zgodnie z wymogami ustawy z 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych 2.2 wykażą się doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej pięciu audytów przeprowadzonych zgodnie z międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego, ( które mają obowiązek prowadzenia audytu, wymagany ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania ( 21.09.2005 - 21.09.2008 ) o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą będącą członkiem zespołu audytującego posiadającą doświadczenie w zarządzaniu komórką audytu wewnętrznego, składającą się z co najmniej 2 osób ( bez zarządzającego komórką audytu ), wraz ze wskazaniem podmiotu, w którym wymagane doświadczenie osoba zdobyła. 4. Dokumenty dla minimum 2 osób potwierdzające posiadanie kwalifikacji audytora wewnętrznego zgodnie z wymogami ustawy z 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych. 5. Wykaz zrealizowanych co najmniej pięciu audytów przeprowadzonych zgodnie z międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego, ( które mają obowiązek prowadzenia audytu, wymagany ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych ), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania ( 21.09.2005 - 21.09.2008 ) o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( Zał. nr 5 do SIWZ ). Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 6. Odpowiednio wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 1 do SIWZ; 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 443.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.11.2008.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup niespecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym jednorazowego - 12 zadań
- Zakup i dostawa wyrobów z fliseliny- czepki i maseczki
- Dostawa zastawek aortalnych śródpierścieniowych wszczepialnych przezskórnie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia w Poznaniu
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami
- Budowa placu zabaw w ramach projektu PBO25 Spektakularny i nowoczesny plac zabaw - rozbudowa
- Sukcesywna dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.