Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Zabierzów: Wykonanie rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zabierzów - ETAP III
Numer ogłoszenia: 223227 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów, ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, fax (012) 285 21 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zabierzów - ETAP III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zabierzów - ETAP III w zakresie: 1. Zabierzów a) budowa oświetlenia ulicznego w ulicy Gazowej ( wg projektu (od Po-12 do P-12 ) - 1 lampa 150 W - 1 słup bliżniaczy + 58 m przewodu As 2x25 b) budowa oświetlenia ulicznego w ul Zachodniej ( wg projektu) - 2 lampy 75W - 1 słup ŻN 10 - 1 słup bliźniaczy ŻN 10 - 60 m przewodu AsxSn 2x25 - układ pomiarowy (SON) c) budowa oświetlenia ulicznego w ul Konwaliowej ( wg projektu) - 2 lampy 75 W - 1 słup ŻN 10 - 1 słup bliźniaczy ŻN 10 - 68 m przewodu AsxSn 2x25 d) budowa oświetlenia ulicznego w ul Przy Torze ( wg projektu) - 2 lampy 75 W - 1 słup ŻN 10 - 1 słup bliźniaczy ŻN 10 - 70 m przewodu AsxSn 2x25 e) dobudowa 1 lampy 150W przy ulicy Kmity f) dobudowa 2 lamp 150 W przy ul. Lotniskowej + 110 m przewodu AsxSn 2x25 2. Rudawa remont oświetlenia przy blokach - wymiana lamp parkowych na lampy sodowe 70 W 12 lamp - wysięgniki 12 szt. - wymiana słupów ogrodowych na słupy OŻ z drzwiczkami 2 szt. - wymiana drzwiczek bezpiecznikowych w słupach 10 szt. - wymiana przewodów w słupach 10 szt. x 9 mb - ułożenie kabla YAKXS 4 x 35 10 mb - montaż skrzynki pomiarowej SON - 1 kompl. - pomiar oporności ist. kabli zasilających oświetlenie - dobudowa 1 lampy 150 W z wysięgnikiem - wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym przekazanie do eksploatacji Zakładowi Energetycznegu- ENION S.A 3. Więckowice a) oświetlenie drogi powiatowej w kierunku Brzezinki - dobudowa lamp 150 W na istn. słupach 8 kompl. - montaż kabla As 2x25 - 620 mb b) oświetlenie drogi powiatowej Na Lipce ( wg projektu) - 4 lampy sodowe 70 W - 4 słupy - przewód AsxSn 2x25 - 146 mb 4. Nielepie koło posesji nr 44,45,153 - dobudowa 1 lampy 150 W - montaż skrzynki pomiarowej (SON) 5. Kochanów koło posesji nr 54 - 1 lampa 150 W komp. - 1 słup + 50 mb kabla As 2x25 6. Balice przełożenie lampy 250W przy ul. Krakowskiej na lampę 150 W 7 Karniowice a) oświetlenie drogi w kierunku Gaj Kobyl. - 5 lamp 100W - 5 słupów - przewód AS x 2x25 - 250 mb b) Karniowice -osiedle XXXV lecia PRL bloki - wymiana lamp rtęciowych na lampy sodowe 150 W (bez wysięgników) dotyczy lamp nr 1,2,3,4,6,7,14 lampa podwójna, 15, 16 lampa podwójna, 17 lampa podwójna szt. - 13 - czyszczenie i malowanie farbą antykorozyjną wysięgników stalowych: pojedynczych - 6 szt. podwójnych - 4 szt. - likwidacja (odcięcie) jednego wysięgnika przy lampach podwójnych - dotyczy lamp nr 6 i 7 szt. 2 - wymiana skrzynek bezpiecznikowych z zamkiem w słupach oświetleniowych kompl. - 13 - wykonanie schematu połączeń energetycznych lamp oświetleniowych oznaczonych na schemacie od 1 do 21
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.61.10 - 45.30.61.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia. ponadto: Wykonawca musi: a) wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwoma robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, b) mieć w dyspozycji personel: kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej i posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz zaświadczenie kwalifikacyjne D w zakresie obejmującym sieci napowietrzne min 2 elektromonterów posiadających zaświadczenie kwalifikacyjne E w zakresie obejmującym sieci napowietrzne do 1kV, operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do wykonania robót. c) mieć w dyspozycji sprzęt: podnośnik koszowy na samochodzie, dźwig na samochodzie o udźwigu niezbędnym do postawienia słupa energetycznego, samochód ciężarowy typu dłużyca. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust.III. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone, podpisane i opłacone pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. ( załączyć jeżeli dotyczy). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne. (załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( załączyć jeżeli dotyczy). 7, Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 3 zatytułowanym Potencjał kadrowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (uprawnienia - Wykonawca musi załączyć kserokopie potwierdzone za zgodność) oraz oświadczeniami o gotowości do współpracy z Wykonawcą w przypadku gdyby osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. Wymagane minimum potencjału kadrowego: - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej i posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz zaświadczenie kwalifikacyjne D w zakresie obejmującym sieci napowietrzne - minimum dwóch elektromonterów posiadających zaświadczenie kwalifikacyjne E w zakresie obejmującym sieci napowietrzne do 1kV. - operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do wykonania robót. Należy udokumentować kwalifikacje zawodowe kierownika budowy oraz elektromonterów, natomiast operatorów sprzętu oraz pracowników fizycznych ilości niezbędnej do wykonania robót, należy tylko wpisać do załącznika nr 3. 8. Potencjał techniczny mieć w dyspozycji sprzęt: podnośnik koszowy na samochodzie, dźwig na samochodzie o udźwigu niezbędnym do postawienia słupa energetycznego, samochód ciężarowy typu dłużyca do przewozu słupów. Na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku Nr 5 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe. Wykaz musi podawać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas trwania zamówienia (podać daty). Wymagane minimum: 2 roboty. 10. Referencje potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane z należytą starannością. 11. W załączniku nr 4 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z usług podwykonawców, musi dołączyć do oferty podpisane przez podwykonawcę oświadczenie o gotowości do współpracy z Wykonawcą w zakresie realizacji powierzonej części przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystał z usług podwykonawców, podpisuje i załącza załącznik nr 4 z adnotacją nie dotyczy. 12. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy. 13. Kosztorys ofertowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w pkt 3, 4,5 i 6 musi spełniać każdy Wykonawca. Natomiast warunki i dokumenty pozostałe Wykonawcy ci mogą spełniać i składać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Zabierzów, ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 10 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.