To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Częstochowa: Dostawy częściowe materiałów eksploatacyjnych do posiadanych urządzeń biurowych oraz nośników służących do przechowywania zarchiwizowanych danych w formie cyfrowej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 223232 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105955 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3689101, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy częściowe materiałów eksploatacyjnych do posiadanych urządzeń biurowych oraz nośników służących do przechowywania zarchiwizowanych danych w formie cyfrowej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawy częściowe materiałów eksploatacyjnych do posiadanych urządzeń biurowych oraz nośników służących do przechowywania zarchiwizowanych danych w formie cyfrowej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie. 2. Materiały będą dostarczane własnym transportem wykonawcy i na jego koszt do siedziby Oddziału sukcesywnie (w miarę potrzeb) według szczegółowych specyfikacji zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania specyfikacji dostawy zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części : część I - materiały eksploatacyjne do drukarek, część II - materiały do archiwizacji danych, część III - materiały do faksów, urządzeń wielofunkcyjnych, maszyn do pisania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 22.60.00.00 - Tusz .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- RESTOR, P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz, Spółka Jawna., ul. Dworkowa 2/107A, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65257,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44753,55
Oferta z najniższą ceną: 44753,55 / Oferta z najwyższą ceną: 95231,52
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały do archiwizacji danych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- RESTOR, P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz, Spółka Jawna., ul. Dworkowa 2/107A, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9637,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5857,18
Oferta z najniższą ceną: 5857,18 / Oferta z najwyższą ceną: 11771,28
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Materiały do faksów, urządzeń wielofunkcyjnych, maszyn do pisania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAPIRUS M.GÓRECKI, A.NOWICKI, J.KARYŚ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"PAPIRUS M.GÓRECKI, A.NOWICKI, J.KARYŚ SPÓŁKA JAWNA"
- PAPIRUS Spółka jawna M. Górecki, A. Nowicki, J. Karyś., ul. Wodzickiego 3, Częstochowa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3192,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2953,30
Oferta z najniższą ceną: 2953,30 / Oferta z najwyższą ceną: 3683,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Budowa sieci kanalizacyjno- sanitarnej w drodze bocznej od ulicy Witaminowej w Częstochowie - IL
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- "Remonty wolnych lokali miesz. zlok. w bud. miesz., stanowiących zasób kom. gminy zarz. i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. oraz sporz. świadectw charakt. energ. wyremont. lokali"
- Remont nawierzchni ulicy wzdłuż bloku przy Alei Niepodległości 29 w Częstochowie - BO
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa DP 1043S wraz z budową chodnika i odwodnieniem w m. Brzyszów, gm. Mstów".
- Wykonanie remontów dachów w placówkach oświatowych w Częstochowie- 2 części.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
- Dzierżawa 18 urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Wawer
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kopiujących.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.