Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-19
Sulęcin: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU
SULĘCIŃSKIEGO na lata 2011-2013
Numer ogłoszenia: 223245 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie , ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 095 7555557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU SULĘCIŃSKIEGO na lata 2011-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Powiecie Sulęcińskim wg określonych standardów, zapewniając przy tym własny sprzęt oraz odpowiednią ilość osób zdolnych wykonać zadanie. Wykaz dróg oraz opis standardów utrzymania stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje dokonanie zamówień uzupełniających do przedmiotu zamówienia w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części nr 1: -Pojazd (samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy) o mocy minimum 140 kW- szt. 3 , - Pług odśnieżny o wadze minimum 280 kg, szerokość robocza 2,6 m zawieszany z przodu sterowany z pojazdu - szt. 3 , - Piaskarka (samochodowa lub ciągnikowa) - szt. 3 , - Ładowarka- szt. 1, - Dla części nr 2 - Pojazd (samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy) o mocy minimum 140 kW- szt. 1 , - Pług odśnieżny o wadze minimum 280 kg, szerokość robocza 2,6 m zawieszany z przodu sterowany z pojazdu - szt. 1, - Piaskarka (samochodowa lub ciągnikowa) - szt. 1, - Ładowarka- szt. 1, Dla części nr 3 - Pojazd (samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy) o mocy minimum 140 kW- szt. 1 , - Pług odśnieżny o wadze minimum 280 kg, szerokość robocza 2,2 m zawieszany z przodu sterowany z pojazdu - szt. 1, - Piaskarka (samochodowa lub ciągnikowa) - szt. 1, - Ładowarka- szt. 1,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę (y) do reprezentacji) 2. Wykaz telefonów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wynikających ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsulecinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin Wydział Dróg i Melioracji pok. nr 16..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Sulęcinie ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: gmina Sulęcin i Lubniewice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gmina Sulęcin i Lubniewice - wyznaczono 86,31 km dróg do zimowego utrzymania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: gmina Krzeszyce i Słońsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gmina Krzeszyce i Słońsk - wyznaczono 82,24 km dróg do zimowego utrzymania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: gmina Torzym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gmina Torzym - wyznaczono 41,62 km dróg do zimowego utrzymania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO GMINY SULĘCIN"
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi
- Dostawę 111 000 litrów oleju opałowego lekkiego do kotłowni administrowanych prze 45 WOG Wędrzyn.
- Dostawa mięsa, wędlin, drobiu oraz podrobów drobiowych
- Dostawę kawy i herbaty do magazynu Wędrzyn.
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych oraz pracowników 45 WOG oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 45WOG w podziale na dwie części
więcej: przetargi SULĘCIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.