eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzDostawa materiałów promocyjnych dla projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Racibórz: Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 223246 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188656 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4181592, 4181056, faks 032 4153381.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu, w następującym asortymencie: 1). Dostawa breloku z grupą krwi - szt. 5 470. 2). Dostawa breloku gumowego z nadrukiem - szt. 5450. 3). Dostawa długopisu metalowego - szt. 5 450. 4). Dostawa etui na CD - szt. 5160. 5). Dostawa antystresu - szt. 5 450. 6). Dostawa smyczy - szt. 5 450. 7). Dostawa kubka - szt. 5 000. 8). Dostawa podkładki pod mysz - szt. 5 450. Zamawiający podzielił zamówienie na 8 następujących części: Zadanie nr. 1 - Dostawa breloku z grupą krwi - szt. 5 470 Zadanie nr. 2 - Dostawa breloku gumowego z nadrukiem - szt. 5450 Zadanie nr. 3 - Dostawa długopisu metalowego - szt. 5 450 Zadanie nr. 4 - Dostawa etui na CD - szt. 5160 Zadanie nr. 5 - Dostawa antystresu - szt. 5 450 Zadanie nr. 6 - Dostawa smyczy - szt. 5 450 Zadanie nr. 7 - Dostawa kubka - szt. 5 000 Zadanie nr. 8 - Dostawa podkładki pod mysz - szt. 5 450 Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać logo z opisem zgodnie z wytycznymi Mechanizmu Finansowego EOG 2004-2009, oraz napis: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu wraz z logiem Centrum. Materiały promocyjne mają na celu informowanie opinii publicznej o uzyskaniu wsparcia dotyczącego projektów realizowanych w ramach Mechanizmu Finansowego EOG dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu Projekt dofinansowany przez Mechanizm Finansowy EOG.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 228836.92 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Finansowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG nr Projektu PL0475.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa breloku gumowego z nadrukiem

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SWITCH ENTERTAINMENT, Mateusz Ulański, ul. Parkowa 8/3, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 25 996,50
  • Oferta z najniższą ceną: 25 996,50 oferta z najwyższą ceną: 32 427,50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa długopisu metalowego.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANMAR, Firma Obsługi Przedsiębiorstw s.c. Poparda Marian, Furtok Andrzej, ul. Przemysława 7b/6, 44-307 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12 535,00
  • Oferta z najniższą ceną: 12 535,00 oferta z najwyższą ceną: 40 875,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa etui na CD.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Usług Reklamowych TEWA, ul. Małopolska 10, 25-341 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19 143,60
  • Oferta z najniższą ceną: 19 143,60 oferta z najwyższą ceną: 43 477,30
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa smyczy.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANMAR, Firma Obsługi Przedsiębiorstw s.c. Poparda Marian, Furtok Andrzej, ul. Przemysława 7b/6, 44-307 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9 810,00
  • Oferta z najniższą ceną: 9 810,00 oferta z najwyższą ceną: 23 162,50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa kubka.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Usług Reklamowych TEWA, ul. Małopolska 10, 25-341 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 25 100,00
  • Oferta z najniższą ceną: 25 100,00 oferta z najwyższą ceną: 43 950,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa podkładki pod mysz.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAURUS, Doradztwo i Reklama, Adam Widuch, ul. Wincentego Pola 16, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 17 167,50
  • Oferta z najniższą ceną: 17 167,50 oferta z najwyższą ceną: 23 326,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.