Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Kąkolewnica Wschodnia: Pełnienie funkcji branżowego nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych nad realizacją sieci wodociągowej, sieci kanalizacyjnej oraz modernizacji ujęcia wody na terenie gminy Kąkolewnica Wschodnia
Numer ogłoszenia: 223256 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąkolewnica Wschodnia , Kąkolewnica Południowa 1B, 21-302 Kąkolewnica Wschodnia, woj. lubelskie, tel. 0-83 372-20-10, faks 0-83 372-20-49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kakolewnica.lublin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji branżowego nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych nad realizacją sieci wodociągowej, sieci kanalizacyjnej oraz modernizacji ujęcia wody na terenie gminy Kąkolewnica Wschodnia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji branżowego nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych nad realizacją sieci wodociągowej, sieci kanalizacyjnej, modernizacji ujęcia wody na terenie gminy Kąkolewnica Wschodnia w podziale na 3 części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości część 1 - 1000 zł, słownie złotych: jeden tysiąc. część 2 - 1 600 zł, słownie złotych: jeden tysiąc sześćset. część 3 - 400 zł, słownie złotych: czterysta.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie niższej niż 50 000 zł; 4) posiadają uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie przedmiotu zamówienia; 5) zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium; 6) spełnią warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie niższej niż 50 000 zł. 6.Dokument/dokumenty potwierdzający/e, że osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru posiada odpowiednie uprawnienia do pełnienia tej funkcji. 7.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (należy złożyć, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. kakolewnica.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy (zawierający numer faksu, NIP) zamawiający udostępni SIWZ w formie papierowej za cenę 500 zł w pok. nr 10 w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (cena 510 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Kąkolewnica Wschodnia, sekretariat UG, Kąkolewnica Południowa 1B, 21-302 Kąkolewnica Wschodnia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest częścią projektu: Zintegrowany system wodociągowo - kanalizacyjny w gminie Kąkolewnica Wschodnia, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI Środowisko i czysta energia Działania 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad siecią wodociągową.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad budową sieci wodociągowej na terenie gminy Kąkolewnica Wschodnia, w tym: budową sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowościach: Olszewnica, Lipniaki, Mościska, Sokule oraz Kąkolewnica Północna i Miłolas, Grabowiec, Wygnanka, Przychody, Rzeczyca oraz Rudnik, Jurki i Turów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad siecią kanalizacyjną.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad budową sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica Wschodnia, w tym: budowa sieci i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach: Kąkolewnica Wschodnia Kąkolewnica Południowa i Rudnik..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad modernizacją ujęcia wody.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad modernizacją ujęcia wody w Kąkolewnicy Południowej, gm. Kąkolewnica Wschodnia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. "Adaptacja pomieszczeń po byłej gminnej bibliotece publicznej na żłobek samorządowy w Czempiniu"
- Budowa sal gimnastycznych z zapleczem szatniowym w formule "zaprojektuj i wybuduj", z podziałem na 2 zadania
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej" w Czechowicach-Dziedzicach
- Kompleksowa, wielobranżowa usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego związanego z budową szkoły podstawowej i żłobka w Wierzbicy
- Przygotowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego oraz Oddziału Geriatrii w SPZOZ we Włodawie
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gębice"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.