Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Włodawa: Przetarg - modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Urszulin oraz gminie Wola Uhruska
Numer ogłoszenia: 223272 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu we Włodawie , al. Józefa Piłsudskiego 24, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721510, faks 082 5722444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wlodawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg - modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Urszulin oraz gminie Wola Uhruska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne polegających na wykonaniu kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Urszulin oraz w gminie Wola Uhruska. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I zamówienia- projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Urszulin Zakres zamówienia obejmuje prace geodezyjne polegających na wykonaniu kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Urszulin w zakresie użytków gruntowych dla 17 obrębów ewidencyjnych, zawierających 7543 działki ewidencyjne. Część II zamówienia-projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Wola Uhruska Zakres zamówienia obejmuje prace geodezyjne polegających na wykonaniu kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Wola Uhruska w zakresie użytków gruntowych dla 16 obrębów ewidencyjnych, zawierających 9703 działki ewidencyjne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 opracowanie o zakresie tożsamym lub podobnym do niniejszego zamówienia tzn. wykonał modernizację ewidencji gruntów i budynków dla co najmniej 1 obrębu ewidencyjnego , z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje, opinie zamawiających, kopie protokołów odbioru).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie 1 i 2 zgodnie z art. 43 ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne . Należy przedstawić potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień zawodowych osób biorących udział w realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie strony. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy: a)zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi uprawnieniami, jakie wymagane były w SIWZ. b)zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami /doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. c)zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. Przedłużenie terminu nie może jednak przekraczać okresu trwania tej okoliczności. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia tylko w następującym przypadku: - zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
Al. J. Piłsudskiego 24
22-200 Włodawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Al. J. Piłsudskiego 24 22-200 Włodawa, pok. nr 107.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia- projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Urszulin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje prace geodezyjne polegających na wykonaniu kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Urszulin w zakresie użytków gruntowych dla 17 obrębów ewidencyjnych, zawierających 7543 działki ewidencyjne. Zakres prac obejmuje: 1. Pobranie materiałów i danych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej we Włodawie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. 2. Aktualizacja użytków gruntowych w oparciu o ortofotomapę i mapę sytuacyjno-wysokościową. 3. Wykonanie pomiaru granic użytków gruntowych, których oznaczeń lub zasięgu nie można jednoznacznie określić w drodze fotointerpretacji. 4. Określenie zakresu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Wykonanie klasyfikacji gleboznawczej, rozliczenie klasoużytków w działkach i aktualizacja bazy opisowo-kartograficznej. 6. Zsynchronizowanie /doprowadzenie do zgodności/ zapisów w rejestrach gruntów z danymi zawartymi w części kartograficznej w zakresie działek użytków i klas . 7. Weryfikacja zmodernizowanych danych katastralnych w postaci plików SWDE z wykorzystaniem oprogramowania A-SWDE , SWDE-TOPO i V-SWDE. 8. Przygotowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego z wykazem zmian. 9. Skompletowanie operatu ewidencyjnego. 10. Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego na okres 15 dni roboczych zgodnie z art. 24 a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 11. Uruchomienie systemu prowadzenia zmodernizowanych baz ewidencji gruntów i budynków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia-projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Wola Uhruska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje prace geodezyjne polegających na wykonaniu kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Wola Uhruska w zakresie użytków gruntowych dla 16 obrębów ewidencyjnych, zawierających 9703 działki ewidencyjne. Zakres prac obejmuje: 1. Pobranie materiałów i danych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej we Włodawie oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. 2. Aktualizacja użytków gruntowych w oparciu o ortofotomapę i mapę sytuacyjno-wysokościową. 3. Wykonanie pomiaru granic użytków gruntowych, których oznaczeń lub zasięgu nie można jednoznacznie określić w drodze fotointerpretacji. 4. Określenie zakresu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Wykonanie klasyfikacji gleboznawczej, rozliczenie klasoużytków w działkach i aktualizacja bazy opisowo-kartograficznej. 6. Zsynchronizowanie /doprowadzenie do zgodności/ zapisów w rejestrach gruntów z danymi zawartymi w części kartograficznej w zakresie działek użytków i klas . 7. Weryfikacja zmodernizowanych danych katastralnych w postaci plików SWDE z wykorzystaniem oprogramowania A-SWDE , SWDE-TOPO i V-SWDE. 8. Przygotowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego z wykazem zmian. 9. Skompletowanie operatu ewidencyjnego. 10. Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego na okres 15 dni roboczych zgodnie z art. 24 a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 11. Uruchomienie systemu prowadzenia zmodernizowanych baz ewidencji gruntów i budynków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/przebudowy dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Tarnogród.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.