Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-18
Olza: REMONT BUDYNKU WIEJSKIEGO DOMU KULTURY W OLZIE PRZY UL. SZKOLNEJ
Numer ogłoszenia: 223343 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wiejski Dom Kultury w Olzie , ul. Szkolna 7, 44-353 Olza, woj. śląskie, tel. 32 4511112, faks 32 4511112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU WIEJSKIEGO DOMU KULTURY W OLZIE PRZY UL. SZKOLNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tematem projektu jest remont Wiejskiego Domu Kultury w Olzie. Remontowany budynek jest częściowo podpiwniczony, piętrowy, kryty dachem wielospadowym płaskim. Wysokość remontowanego budynku: 8,40 m. Budynek na rzucie zbliżonym do kwadratu. Zarys budynku na poszczególnych kondygnacjach nie ulega zmianom. Zestawienie powierzchni i kubatur: powierzchnia użytkowa podstawowa - 374,74 m2; powierzchnia użytkowa pomocnicza - 123,48 m2; powierzchnia ruchu - 71,51 m2; powierzchnia całkowita - 731,28 m2; powierzchnia zabudowy - 342,55 m2; kubatura - 2254,00 m2. Zamówienie obejmuje: wymianę skorodowanej stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej z dostosowaniem do wymaganych dla budynków użyteczności publicznej wymiarów, wykonaniu okładziny z płytek ceramicznych w miejscach koniecznych, odnowieniu podłóg, ścian i stropów, wymianie grzejników i instalacji c.o., wymianie instalacji wodno - kanalizacyjnej w pomieszczeniach WC piętra i parteru, przystosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych, wydzieleniu pomieszczenia biurowego ścianką z przebudową instalacji elektrycznej, wydzieleniu ścianką komunikacji w pomieszczeniu dyrektora, zdemontowaniu starej i wykonaniu nowej instalacji odgromowej oraz wymianie i zabezpieczeniu pokrycia dachu, obróbek blacharskich ścianek attykowych i orynnowania budynku, budowę pochylni przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, roboty ociepleniowe wraz z robotami niezbędnymi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- - wymianę skorodowanej stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej z dostosowaniem do wymaganych dla budynków użyteczności publicznej wymiarów, wykonaniu okładziny z płytek ceramicznych w miejscach koniecznych, odnowieniu podłóg, ścian i stropów, wymianie grzejników i instalacji c.o., wymianie instalacji wodno - kanalizacyjnej w pomieszczeniach WC piętra i parteru, przystosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych, wydzieleniu pomieszczenia biurowego ścianką z przebudową instalacji elektrycznej, wydzieleniu ścianką komunikacji w pomieszczeniu dyrektora, zdemontowaniu starej i wykonaniu nowej instalacji odgromowej oraz wymianie i zabezpieczeniu pokrycia dachu, obróbek blacharskich ścianek attykowych i orynnowania budynku, budowę pochylni przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, roboty ociepleniowe wraz z robotami niezbędnymi - do 50% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.22.38.20 - Gotowe elementy i części składowe 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach, metodą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał się doświadczeniem w remontach budynków użyteczności publicznej w okresie pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną podobną z zakresu i wielkości do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość kosztorysu ofertowego z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał się doświadczeniem w remontach dachów o podobnej powierzchni i konstrukcji do przedmiotu zamówienia, oraz wykazał się doświadczeniem w termomodernizacji budynków o podobnej kubaturze jak przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach, metodą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach, metodą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi elektrycznymi, oraz 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach, metodą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach, metodą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie z art 22 ust 1 ustawy p.z.p. 2. Oferta wykonawcy. 3. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty (w oryginale) jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 4. Umowa konsorcjum - jeżeli dotyczy. 5. Kosztorys ofertowy opracowany na bazie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i odbioru robót
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany : a) wad w dokumentacji projektowej lub innych braków w dokumentacji budowy przekazanej przez Zamawiającego, b) wystąpienia warunków atmosferycznych, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, c) wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, d) koniecznych lub racjonalnych zmian w dokumentacji projektowej, e) konieczności wprowadzenia zmian polegających na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologi, f) kolizji z infrastrukturą podziemną, której nie ujęto w dokumentacji technicznej stanowiącej podstawę wyceny, g) konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych lub rezygnacji z części robót, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy, h) możliwości wprowadzenia zmiany korzystnej dla Zamawiającego, i) zmiana stawki VAT. Warunki zmian: a) zmiana może być inicjowana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego a strona wnioskująca zobowiązana jest do jej szczegółowego uzasadnienia oraz wskazania postawy prawnej i umownej, b) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron umowy, c) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą Prawo Zamówień Publicznych, d) zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, e) zmiana musi być dokonywana jedynie w formie aneksów do niniejszej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.bip.info.pl - w zakładce Jednostki Organizacyjne - Wiejski Dom Kultury w Olzie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wiejski Dom Kultury w Olzie, ul. Szkolna 7, 44-353 Olza, biuro I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Wiejski Dom Kultury w Olzie, ul. Szkolna 7, 44-353 Olza, biuro I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane jest dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013. Środki zabezpieczone na realizację I etapu remontu wynoszą 44.000,00 zł, etap II i III zostanie sfinansowany ze środków budżetu na 2011 rok.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.