Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Kutno: kompleksowe utrzymanie czystości
Numer ogłoszenia: 223380 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kutnie, ul. Troczewskiego 12, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 0-24 355 61 04, fax 0-24 355 65 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe utrzymanie czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiekcie Urzędu Skarbowego w Kutnie składającym się z budynku administracyjno-biurowego o pow.całk.3744,5m2 oraz nieogrodzonego terenu wokół budynku o pow.2.340m2. Powierzchnia wykładzin dywanowych 1700m2, pow. posadzki z gresu i terakoty 1180m2, ilość okien 131szt., ilość drzwi - 147szt.W ramach usługi Zamawiający wymaga co najmniej: a/ codziennego sprzątania w dniach pracy urzędu, w godzinach po zakończeniu pracy urzędu, pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów, a w szczególności: - zamiatania oraz mycia podłóg wyłożonych gresem i terakotą, -mycia schodów wewnętrznych i zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - odkurzania wykładzin dywanowych, - przecierania mebli i regałów płynem czyszczącym i antystatycznym, - mycia sanitariatów, toalet, zlewozmywaków, luster, armatury, - opróżniania niszczarek, koszy na śmieci oraz koszy na odpadki, - wymiany worków w koszach, - przecierania parapetów wewnętrznych, - mycia drzwi wejściowych do Urzędu i drzwi szklanych na piętrach, - czyszczenia lad i przeszkleń na sali operacyjnej, - sprzątania klatek schodowych i windy, b/ mycia drzwi, grzejników i okien wraz z parapetami zewnętrznymi- minimum 1 raz na 2 miesiące, c/ zmywania ścian wyłożonych glazurą - minimum 1 raz na kwartał, d/ zmywania ścian wewnętrznych- minimum 1 raz w roku, e/ przecierania lamp oświetleniowych i usuwania pajęczyn - stosownie do potrzeb, f/ prania żaluzji pionowych - 1 raz w okresie trwania umowy, g/ uzupełnianie mydła i papieru w toaletach - stosownie do potrzeb, h/ prania wykładzin dywanowych - minimum 1 raz w roku, i/ omiatania chodników i parkingu wokół budynku - codziennie, j/ strzyżenia trawników - stosownie do potrzeb, nie mniej niż 1 raz na 2 tygodnie, k/ odśnieżania i usuwania skutków gołoledzi w okresie zimowym- stosownie do potrzeb, l/ udrażniania rynien - stosownie do potrzeb, m/ opróżnianie kontenera KP-7 - stosownie do potrzeb, nie mniej niż 1 raz w miesiącu, n/ wykonania doraźnych prac poawaryjnych, po remoncie lub na wcześniej uzgodnione wezwanie Zamawiającego. Wykonawca będzie wykonywał usługę przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości posiadających atest PZH. Zamawiający będzie dostarczał Wykonawcy mydło i papier toaletowy do uzupełniania w toaletach. Wykonawca może powierzyć wykonanie usług, o których mowa w literach i-m innym wykonawcom. Postępowanie o wartości poniżej 137.000 EURO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a/ prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przdmiotowi zamówienia, b/ posiadają doświadczenie w sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku uważa się wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat ( jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie ) usługi kompleksowego utrzymania czystości na rzecz co najmniej 3 podmiotów uzyteczności publicznej, c/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006 r. nr 164. poz. 1163 ze zm.), d/ złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, e/ spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą . O czynnościach oceny ofert oraz o wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający zawiadomi wykonawców zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się : 1/ wypełniony i podpisany załącznik nr 1do SIWZ, 2/ wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, 3/ wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ, 4/ wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ, 5/ parafowany załącznik nr 5 do SIWZ, 6/ dokumenty jak poniżej: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ). Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, b/ pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, c/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przd upływem terminu składania ofert, d/ aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spoecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e/ wykaz podmiotów użyteczności publicznej , na rzecz których świadczone były usługi sprzątania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem listów referencyjnych wystawionych przez te podmioty, konsorcja/spółki cywilne dodatkowo winny przedłożyć kopię umowy lub innego dokumentu regulijącego współpracę podmiotów wystpujących wspólnie , potwierdzajace zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej , podpisane przez wszystkich partnerów , przy czym termin , na jaki zostało zawarte konsorcjum/spółka cywilna , nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbaskarbowa.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Kutnie Referat Spraw Ogólnych, Bezpieczenstwa i Higieny Pracy ul. Troczewskiego 12 99-300 Kutno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Kutnie ul. Troczewskiego 12 99-300 Kutno Pokój nr 104 ( I piętro - sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- REMONT BIOREAKTORA OB.204 WRAZ Z KOMORĄ POMIAROWĄ OB.201 I ZAGĘSZCZACZEM OSADU OB.203 NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Budowa kanalizacji do odprowadzania wód popłucznych z SUW w miejscowości Strzegocin gm. Kutno
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Nowoczesny programista i informatyk w Grabskim."
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów/ 2025
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.