eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaNaprawa nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych Nr 1254B, 1282B, 1303B, 1308B, 1323B po okresie zimowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-19

Sokółka: Naprawa nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych Nr 1254B, 1282B, 1303B, 1308B, 1323B po okresie zimowym
Numer ogłoszenia: 223399 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce , ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7118909, faks 085 7112229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsokolka.internetdsl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych Nr 1254B, 1282B, 1303B, 1308B, 1323B po okresie zimowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych Nr 1254B, 1282B, 1303B, 1308B, 1323B po okresie zimowym. Zamówienie obejmuje: 1.1.1. Droga powiatowa Nr 1254B Różanystok - Suchodolina - Jałówka - droga 1321B - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, grubość nawierzchni 4cm - 200,0m2; - wykonanie wykopów - rozebranie istniejącego korpusu drogowego - 223,0m3; - wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopów - 66,0m3; - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gr. kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 392,0m2; - wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na całej szerokości korpusu drogowego mechanicznie, grubość warstwy 15cm - 392,0m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, warstwa dolna, grubość warstwy 20cm po zagęszczeniu - 220,0m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna, grubość warstwy 20cm po zagęszczeniu - 204,0m2; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm - 200,0m2. 1.1.2. Droga powiatowa Nr 1282B Krynki - Kruszyniany - Łużany - regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych, nadbudowa wykonana betonem - szt. 4; - regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, nadbudowa wykonana betonem - szt. 1; - wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: średnia grubość warstwy 4 cm, odwiezienie urobku na odległość 1 km - 384,5m2; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 567,0m2; - lokalne uzupełnienie poboczy destruktem uzyskanym z frezowania wraz z zagęszczeniem - 15,4m3. 1.1.3. Droga powiatowa Nr 1303B Suchodolina - Sadowo - Nowinka - Romanówka - Holiki - Majewo - Trzcianka - Bogusze - Sokółka (ul. Targowa) - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, grubość nawierzchni 4cm - 425,0m2; - wykonanie wykopów - rozebranie istniejącego korpusu drogowego - 474,0m3; - wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopów - 140,0m3; - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gr. kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 833,0m2; - wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na całej szerokości korpusu drogowego mechanicznie, grubość warstwy 15cm - 833,0m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, warstwa dolna, grubość warstwy 20cm po zagęszczeniu - 468,0m2; - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna, grubość warstwy 20cm po zagęszczeniu - 434,0m2; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm - 425,0m2; - wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami z rur HDEP o średnicy 40 cm z wykonaniem ławy fundamentowej żwirowej - 12,0m; - oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20cm - 240,0m; - wykonanie zjazdów gospodarczych z nawierzchnią żwirową, warstwa dolna, grubość 20cm po zagęszczeniu - 41,0m2. 1.1.4. Droga powiatowa Nr 1308B droga 8 - Brody - Bombla - Łomy - Łosiniec - Sitkowo - Białousy - Teolin - Sitawka - droga 1307B - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, grubość nawierzchni 4cm - 387,0m2; - wykonanie wykopów - rozebranie istniejącego korpusu drogowego - 1395,0m3; - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gr. kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2703,0m2; - wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na całej szerokości korpusu drogowego mechanicznie, grubość warstwy 15cm - 2703,0m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, warstwa dolna, grubość warstwy 20cm po zagęszczeniu - 2325,0m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna, grubość warstwy 20cm po zagęszczeniu - 1960,0m2; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm - 2217,0m2; - wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami z rur HDEP o średnicy 40 cm z wykonaniem ławy fundamentowej żwirowej - 18,0m; - oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20cm - 500,0m; - lokalne uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem - średnio 5cm - 40,0m3; - wykonanie zjazdów gospodarczych z nawierzchnią żwirową, warstwa dolna, grubość 20cm po zagęszczeniu - 61,0m2. 1.1.5. Droga powiatowa Nr 1323B Janów - Kuplisk - Budno - Nowinka - Jałówka - Makowlany - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, grubość nawierzchni 4cm - 968,0m2; - wykonanie wykopów - rozebranie istniejącego korpusu drogowego - 1045,0m3; - wykonanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopów - 329,0m3; - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gr. kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1901,0m2; - wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na całej szerokości korpusu drogowego mechanicznie, grubość warstwy 15cm - 1901,0m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, warstwa dolna, grubość warstwy 20cm po zagęszczeniu - 1056,0m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna, grubość warstwy 20cm po zagęszczeniu - 986,0m2; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm - 968,0m2. 1.2. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz dokonać wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót. 1.3. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) urządzenia terenu budowy, b) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy, d) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z jego wdrożeniem na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania), e) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, g) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, h) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, i) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, j) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, k) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, l) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie): wskaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej 1 zadanie lub kilka zadań łącznie w okresie roku kalendarzowego, polegające na remoncie, odbudowie lub przebudowie drogi o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00PLN Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny: a) dysponować w trakcie realizacji zadania następującymi narzędziami i urządzeniami: - wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym, z automatycznym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych, - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy, - walec lekki, średni, ciężki, - walec ogumiony, - samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosy, b) posiadać zakładowy system kontroli produkcji oparty na odpowiednich normach europejskich. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi spełnić następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy): - wskaże do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby / podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia: - dysponować w trakcie realizacji zadania kierownikiem budowy z nie mniej rocznym doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia - wymagane przepisami prawa oraz należącym do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa jeżeli wymagają tego przepisy prawa. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dodatkowo do oferty należy załączyć: a) parafowany formularz projektu umowy - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) parafowany formularz karty gwarancyjnej - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) kosztorysy ofertowe; d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu określonego w umowie, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdsokolka.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.