eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaŚrodki czystości i środki piorące

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-16

Włodawa: Środki czystości i środki piorące
Numer ogłoszenia: 22340 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5725817, faks 082 5724170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środki czystości i środki piorące.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Preparaty piorące do prania bielizny szpitalnej wraz z systemem dozującym Część 2 Preparaty używane w kuchni szpitalnej Części 3 Preparaty do utrzymania czystości w oddziale szpitalnym Część 4 Worki foliowe Część 5 Papier toaletowy i ręcznik składany Część 6 Materiały pomocnicze do sprzątania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.12.30-7, 39.83.16.00-2, 39.83.13.00-9, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 39.22.40.00-8, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 18.93.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) oświadczenie o posiadaniu aktualnych zaświadczeń, atestów świadczących o dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty, b) aktualne materiały informacyjne, katalogi, foldery zawierajace charakterystykę (opis) przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem, której pozycji dotyczą.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz cen jednostkowych wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczaja zmiany umowy w zakresie: a. numeru katalagowego produktu b. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów c. przedmiotowy/produkt zamienny d. sposobu konfekcjonowania e. liczbyopakowań f. ilości produktu w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony; wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; zmieni się liczba badań objętych zapotrzebowaniem zamawiającego; nastąpi zmiana organizacji pracy u Zamawiajacego, zamawiany towar stał się zbędny czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy ( art. 144 pr.z.publ.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64, budynek administracji, pokój 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64, budynek administracji, pokój 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty piorące do prania bielizny szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparty piorące i wspomagające pranie, do regulacji ph i zmiękczania tkanin oraz preparaty do wybielania o działaniu dezynfekującym w zamknietym systemie dozującym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty używane w kuchni szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny do mechanicznego mycia naczyń, nabłyszczającego i usuwającego kamień wodny w maszynach do mycia naczyń, środki do ręcznego czyszczenia powierzchni wykonanych ze stali nierdzewnej, produkty przeznaczone do dezynfekcyjnego mycia i czyszczenia powierzchni twardych mających kontakt z żywnością.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.12.10-1, 39.83.12.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do mycia posadzek, do mycia powierzchni pionowych i o wysokim połysku, preparaty do czyszczenia i dezynfekcji powierzchni w toaletach i do mycia sanitariatów, środek do usuwania i czyszczenia polimerów, środek do konserwacji powierzchni narażonych na zniszczenia,mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych i sanitarnych, płyn do mycia naczyń, mydło w płynie, dezynfekujący proszek do prania,butelki ze spryskiwaczem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.12.50-3, 33.71.19.00-6, 39.83.16.00-2, 39.83.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki foliowe czerwone na odpady medyczne, worki foliowe niebieskie na odpady komunalne, worki białe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: papier toaletowy i ręczniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier toaletowy i ręczniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Artykuły pomocnicze do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły pomocnicze do sprzatania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.22.43.30-0, 39.22.43.10-4, 39.22.43.20-7, 39.22.21.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.