Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Włodawa: Środki czystości i środki piorące
Numer ogłoszenia: 22340 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5725817, faks 082 5724170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środki czystości i środki piorące.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Preparaty piorące do prania bielizny szpitalnej wraz z systemem dozującym Część 2 Preparaty używane w kuchni szpitalnej Części 3 Preparaty do utrzymania czystości w oddziale szpitalnym Część 4 Worki foliowe Część 5 Papier toaletowy i ręcznik składany Część 6 Materiały pomocnicze do sprzątania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.12.30-7, 39.83.16.00-2, 39.83.13.00-9, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 39.22.40.00-8, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 18.93.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) oświadczenie o posiadaniu aktualnych zaświadczeń, atestów świadczących o dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty, b) aktualne materiały informacyjne, katalogi, foldery zawierajace charakterystykę (opis) przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem, której pozycji dotyczą.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz cen jednostkowych wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczaja zmiany umowy w zakresie: a. numeru katalagowego produktu b. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów c. przedmiotowy/produkt zamienny d. sposobu konfekcjonowania e. liczbyopakowań f. ilości produktu w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony; wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; zmieni się liczba badań objętych zapotrzebowaniem zamawiającego; nastąpi zmiana organizacji pracy u Zamawiajacego, zamawiany towar stał się zbędny czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy ( art. 144 pr.z.publ.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64, budynek administracji, pokój 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64, budynek administracji, pokój 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty piorące do prania bielizny szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparty piorące i wspomagające pranie, do regulacji ph i zmiękczania tkanin oraz preparaty do wybielania o działaniu dezynfekującym w zamknietym systemie dozującym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty używane w kuchni szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny do mechanicznego mycia naczyń, nabłyszczającego i usuwającego kamień wodny w maszynach do mycia naczyń, środki do ręcznego czyszczenia powierzchni wykonanych ze stali nierdzewnej, produkty przeznaczone do dezynfekcyjnego mycia i czyszczenia powierzchni twardych mających kontakt z żywnością.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.12.10-1, 39.83.12.30-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do mycia posadzek, do mycia powierzchni pionowych i o wysokim połysku, preparaty do czyszczenia i dezynfekcji powierzchni w toaletach i do mycia sanitariatów, środek do usuwania i czyszczenia polimerów, środek do konserwacji powierzchni narażonych na zniszczenia,mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych i sanitarnych, płyn do mycia naczyń, mydło w płynie, dezynfekujący proszek do prania,butelki ze spryskiwaczem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.12.50-3, 33.71.19.00-6, 39.83.16.00-2, 39.83.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worki foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki foliowe czerwone na odpady medyczne, worki foliowe niebieskie na odpady komunalne, worki białe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: papier toaletowy i ręczniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier toaletowy i ręczniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Artykuły pomocnicze do sprzątania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły pomocnicze do sprzatania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.22.43.30-0, 39.22.43.10-4, 39.22.43.20-7, 39.22.21.20-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na ternie Gminy Włodawa w sezonie zimowym 2024-2025
- Przebudowa boiska przy I Liceum Ogólnokształcącym we Włodawie
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie wraz z jej odkupem.
- "Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego (ON) na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie"
- Budowa drogi gminnej nr 104222L w miejscowości Stawki na odcinku 1 434,50 mb
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia porządkowego na potrzeby uruchomienia nowej Izby Przyjęć SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników i prześcieradeł papierowych, pojemników na ręczniki i papier toaletowy dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Zakup i sukcesywne dostawy środków czystości do siedzib CBA w Warszawie.
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych, soli tabletkowej do uzdatniania wody oraz innych wyrobów dla USK-2.
- Środki czyszczące i polerujące, artykuły gospodarstwa domowego
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.