Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Czechowice-Dziedzice: Dostawa urządzeń, narządzi i materiałów stanowiących wyposażenie warsztatowe Śląskiego Centrum Naukowo-Technologicznym Przemysłu Lotniczego w Czechowicach-Dziedzicach
Numer ogłoszenia: 223411 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Naukowo-Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o. , ul. Nad Białką 25, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. +48 32 779 60 00, faks +48 32 779 00 99.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.scntpl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń, narządzi i materiałów stanowiących wyposażenie warsztatowe Śląskiego Centrum Naukowo-Technologicznym Przemysłu Lotniczego w Czechowicach-Dziedzicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa narzędzi ręcznych 2.Dostawa elektronarzędzi 3.Dostawa elektronarzędzi stacjonarnych 4.Dostawa narzędzi pomiarowych 5.Dostawa narzędzi pneumatycznych 6.Dostawa przyrządów obróbkowych 7.Dostawa narzędzi do kompozytów 8.Dostawa środków transportu wewnętrznego 9.Dostawa wyposażenia autoklawów 10.Dostawa czujników temperatury elementów maszyn i urządzeń 11.Dostawa innego wyposażenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5, 43.13.21.00-8, 42.63.00.00-1, 38.30.00.00-8, 42.67.70.00-2, 44.52.32.00-4, 43.13.23.00-0, 24.31.11.20-4, 42.99.80.00-8, 44.17.40.00-0, 38.42.51.00-1, 42.13.11.45-4, 38.30.00.00-8, 30.23.74.75-9, 34.92.84.80-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wymagane przy zadaniach nr 3,4,5 dla zadania nr 3 - 1.500 PLN dla Zadania nr 4 - 1.200 PLN dla Zadania nr 5 - 2.000 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada konieczną wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: W zakresie zadania 1. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zadania 2. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zadania 3 1/ co najmniej 2 dostaw elekronarzędzi o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN brutto 2/ dołączy dokumenty odpowiednio potwierdzające, że dostawy były należycie wykonane. W zakresie zadania 4 1/ co najmniej 2 dostaw narzędzi pomiarowych o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN brutto 2/ dołączy dokumenty odpowiednio potwierdzające, że dostawy były należycie wykonane. W zakresie zadania 5 1/ co najmniej 2 dostaw materiałów, narzędzi lub urządzeń o charakterze warsztatowym o wartości nie mniejszej niż 40.000 PLN brutto 2/ dołączy dokumenty odpowiednio potwierdzające, że dostawy były należycie wykonane. W zakresie zadania 6 Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zadania 7 Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zadania 8 Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zadania 9 Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zadania 10 Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zadania 11. Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
OPIS oferowanych przez Wykonawcę narzędzi, urzadzeń, materiałów Oswiadczenie o udzielonej gwarancji i rekojmi, oświadczenie o posiadanych dokumentach proponowanych narzędzi,urzadzeń w tym posiadanych deklaracjach zgodności, oznaczeniach CE,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
18.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy (zwiększenia wynagrodzenia), b) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przez okres równy okresowi trwania przeszkody, gdy jest ona spowodowana: następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scntpl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląskie Centrum Naukowo- Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o.
z siedzibą w Czechowicach - Dziedzicach (43-502) ul. Nad Białką 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 14:00, miejsce: Śląskie Centrum Naukowo- Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o. z siedzibą w Czechowicach - Dziedzicach (43-502) ul. Nad Białką 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa będzie finansowana ze środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działanie 5.3 wspieranie ośrodków innowacyjności na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi ręcznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi ręcznych w tym m. innymi dostawa: 1. Wózków narzędziowych - kpl.3 2. Frezów obrotowych ze stali szybkotnącej - kpl.6 3. Zestawu narzędzi izolowanych elektrycznie 1000V zgodnie z normą EN 60900 w torbie narzędziowej- kpl.1 4. Imadeł- kpl.2 5. Zestawów narzędzi- kluczy(różnych rodzajów) - kpl.1 6. Pilników warsztatowych (różnych rodzajów)- kpl.10 7. Zestawu gwintowników - kpl. 1 8. Zestawu wierteł -kpl.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa elektronarzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektronarzędzi w tym m.innymi dostawa: 1. Wiertarko-wkrętarki - kpl.2 2. Szlifierki kątowej - kpl. 1 3. Ręcznej pilarki tarczowej - kpl.1 4. Wiertarki udarowej dwubiegowej z elektroniką - kpl.1 5. Szlifierki oscylacyjnej -kpl.1 6. Odkurzacza przemysłowego z wyposażeniem - kpl.2 7. Pilarki taśmowej z podstawą- kpl.1 8. Pilarki taśmowej - kpl. 1 9. Wyrzynarki - kpl.1 10. Niwelatora laserowego - kpl.1 11. Kompresora sprężonego powietrza - kpl.1 12. Lampy warsztatowej ze statywem- kpl.2 13. Lampy warsztatowej ze statywem -kpl.2 14. Przedłużacza 20m- szt.. 2 15. Przedłużacza 40m - szt.. 2 16. Połautomatu spawalniczego MIG-MAG- kpl.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.13.21.00-8, 43.13.23.00-0, 43.41.40.00-8, 44.51.15.00-0, 39.71.34.30-6, 31.52.00.00-7, 42.66.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa elektronarzędzi stacjonarnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektronarzędzi stacjonarnych w tym dostawa: 1. Ramieniowej piły taśmowej do rur, prętów i profili stalowych z własnym stołem - kpl.1 2. Szlifierki-ostrzałki do wierteł i noży tokarskich z wolnostojącą podstawą-kpl.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi pomiarowych w tym m.innymi dostawa: 1. Suwmiarek - szt. 19 2. Głebokościomierzy- szt. 1 3. Wysokościomierzy - szt. 1 4. Śruby mikrometrycznej elektronicznej - szt. 2 5. Zestawów mikrometrów- kpl.1 6. Czujników dźwigniowo zębatych poziomych - szt. 2 7. Czujników zegarowych - szt. 3 8. Uchwytów uniwersalnych do mocowania czujnika - szt. 1 9. Uchwytów centrujących do mocowania czujnika - szt. 1 10. Uniwersalnych uchwytów do czujnika zegarowego - szt. 3 11. Numeratora- kpl.1 12. Rysików - szt. 2 13. Zestawów płytek wzorcowanych stalowych metrycznych - kpl.1 14. Promieniomierza - szt. 1 15. Szczelinomierzy - szt.2 16. Liniałów krawędziowych - szt. 1 17. Sprawdzianów do gwintów -metrycznych, calowych, 18. Kątowników bez podstawy - kpl.1 19. Kątowników z podstawą - kpl.1 20. Zestawów do pomiaru kątów analogowych - kpl.1 21. Taśm zwijanych metrycznie (różne długości) - szt. 11 22. Liniału przymiarowego- szt.2 23. Wagi laboratoryjnej - kpl. 3 24. Stołu antywibracyjnego do wagi - szt.1 25. Przenośnego twardościomierza - szt.2 26. Przenośnego termo-wilgotnościomierza - szt. 6 27. Stopera ręcznego, elektronicznego - szt. 28. Refraktometra lunetkowego - szt. 1 29. Miernika uniwersalnego - kpl.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.31.00.00-1, 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa narzędzi pneumatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi pneumatycznych w tym m.innymi dostawa: 1.Wiertarki pistoletowej - kpl.10 2.Wiertarki kątowej - kpl. 8 3.Polerki - kpl. 10 4.Szlifierki kątowej -kpl.4 5.Szlifierki - kpl.6 6.Pilarki krążkowej - kpl.2 7.Pilarki krążkowej - kpl.1 8.Węży przepływowych min. 21l/s;dł.5 m - kpl.5 9.Złączek do stacji z gwintem wew. Stacji ? - szt.15 10.Złącza pełnego przepływu z gwintem wlotu powietrza ? - szt. 34 11.Złącza pełnego przepływu z gwintem wlotu powietrza 3/8 - szt. 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.67.70.00-2, 42.65.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa przyrządów obróbkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przyrządów obróbkowych w tym dostawa: 1. Imadeł maszynowych - szt. 7 2. Uchwytów tokarskich - kpl.2 3. Zderzaków równoległościennych- kpl.10 4. Zderzaków cylindrycznych - szt.8 5. Zestawu podkładek - kpl.2 6. Zestawu uchwytów do mocowania na stole z rowkami teowymi- kpl.1 7. Kompletu śrub teowych -kpl.3 8. Zestawu łap dociskowych do imadeł maszynowych- kpl.4 9. Łap dociskowych nastawnych- szt. 8 10. Łap dociskowych widlastych - szt. 4 11. Łap dociskowych odsadzonych - szt.4 12. Podpórek ząbkowanych - szt. 4 13. Docisków bocznych - kpl.8 14. Kompletu płytek równoległościennych - kpl.1 15. Podpórek ząbkowanych uniwersalnych- szt.1 16. Docisku bocznego - byk - kpl. 2 17. Zestawu pogłębiaczy stożkowych- kpl.1 18. Docisku siłowego przesuwnego - kpl.2 19. Lapy dociskowej z zaczepem - krokodyl- -kpl.2 20. Pryzmy pary - szt. 2 21. Skrobaków do rowków teowych - szt. 2 22. Podpórek płaskich- szt.8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.52.32.00-4, 33.13.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa narzędzi do kompozytów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi do kompozytów w tym m.innymi dostawa: 1.Wierteł węglikowych- kpl.4 2.Frezów palcowych - kpl. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.13.23.00-0, 24.31.11.20-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa systemu transportowego wewnętrznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wózka paletowego do transportu towaru na paletach - kpl.2 2.Wózka podnośnikowego do prac przeładunkowych - kpl.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.80.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa wyposażenie autoklawów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenie autoklawów - wg specyfikacji określonej w Załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0, 38.42.51.00-1, 42.13.11.45-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa czujników temperatury elementów maszyn i urządzeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czujników temperatury elementów maszyn i urządzeń w tym dostawa: 1.Czujników temperatury -szt. 36 2.gniazda termoelektrycznego- szt. 36.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 30.23.74.75-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa wyposażenie warsztatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenie warsztatowego w tym dostawa: 1. Stojak, koziołek, kobyłka - szt. 6 2. Stojak na czyściwo- szt. 10 3. Wózek do sprzątania dwuwiadrowy - kpl.1 4. Stelaż płaski -szt.1 5. Kij do mopa - szt.1 6. Zbierak do wody w lekkiej, metalowej oprawie - szt. 2 7. Kosze na odpady biurowe 35 l.- szt. 8 8. Kosze na odpady przemysłowe 100l.- szt. 20 9. Pojemnik na odpady z obróbki skrawaniem, metalowy minimum 120l- szt. 3 10. Zmiotka ręczna duża - szt. 3 11. Zestaw do sprzątania warsztatu (miotła +łopata) - kpl.5 12. Odwijarka do taśmy polipropylenowej - kpl.1 13. Ręczna odwijarka do foli rozciągliwej- szt. 7 14. Ręczna polietylenowa folia rozciągliwa - szt. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- "Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Szastarka, poprzez wymianę opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy"
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Dostawy odkurzaczy.
więcej: Węgliki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.