eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa sprzętu kuchennego oraz wyposażenia stołowego dla szkół ponadgimnazjalnych biorących udział w projekcie pn.Pomorskie - dobry kurs na edukację. Szkolnictwo zawodowe w regionie a wyzwania rynku pracy. współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 POKL 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Gdańsk: Dostawa sprzętu kuchennego oraz wyposażenia stołowego dla szkół ponadgimnazjalnych biorących udział w projekcie pn.: Pomorskie - dobry kurs na edukację. Szkolnictwo zawodowe w regionie a wyzwania rynku pracy. współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 POKL 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 223461 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165861 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kuchennego oraz wyposażenia stołowego dla szkół ponadgimnazjalnych biorących udział w projekcie pn.: Pomorskie - dobry kurs na edukację. Szkolnictwo zawodowe w regionie a wyzwania rynku pracy. współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 POKL 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kuchennego oraz wyposażenia stołowego zgodnego ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. ( ze względu na obszerny zakres przedmiotu zamówienia, szczegółowy wykaz elementów zamówienia wraz z opisem i podaniem ilości zamawianych elementów zamówienia, zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ) 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia(stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz umowie (stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.71.12.00 - Roboty kuchenne 39.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności 39.71.13.50 - Gofrownice 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.35.10 - Żelazka parowe 42.20.00.00 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części 42.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu 42.21.40.00 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania 42.21.41.00 - Piece kuchenne 42.21.41.10 - Grille 42.51.32.90 - Przemysłowe urządzenia chłodnicze 42.92.13.30 - Maszyny do pakowania jednostkowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Pomorskie - dobry kurs na edukację. Szkolnictwo zawodowe w regionie a wyzwania rynku pracy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169057,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199375,07

  • Oferta z najniższą ceną: 199375,07 / Oferta z najwyższą ceną: 1996032,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.