Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Pisz: Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piszu, w ramach projektu SOLIDNY STARTER ZAWODOWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1- Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 - Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 223478 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu , ul. Zagłoby 2, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 425 24 30, faks 0-87 425 24 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.pisz.ibip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piszu, w ramach projektu SOLIDNY STARTER ZAWODOWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1- Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 - Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy organizacji i przeprowadzenia, pięciu różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla 60 osób bezrobotnych.Uczestnikami szkolenia są osoby w wieku 18-24 lat nie posiadające kwalifikacji zawodowych.Zamówienie publiczne zostało podzielone na pięć części, z czego każda część stanowi odrębnie zorganizowane szkolenie.Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia). Każda część będzie oddzielnie oceniana. Zamówienie publiczne obejmuje następujące części: I część zamówienia:Szkolenie pod nazwą: KELNER - BARMAN, II część zamówienia:Szkolenie pod nazwą: SPRZĄTACZKA-POKOJOWA w HOTELU, III część zamówienia:Szkolenie pod nazwą: SZKUTNIK, IV część zamówienia:Szkolenie pod nazwą: KUCHARZ, V część zamówienia:Szkolenie pod nazwą: RECEPCJONISTA..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (wskazanym w załączniku nr 5). Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu (niniejsze warunki udziału należy spełniać łącznie) I część zamówienia: - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę zajęć teoretycznych w zakresie szkolenia zawodowego, który posiada wykształcenie co najmniej zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu, (z wyjątkiem trenera do treningu interpersonalnego) - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę zajęć teoretycznych w zakresie języka niemieckiego, który posiada wykształcenie wyższe zgodne z kierunkiem prowadzonego przedmiotu, - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę do zajęć interpersonalnych, który musi posiadać wykształcenie wyższe z tytułem minimum licencjat lub studia podyplomowe - zgodne z prowadzonym przedmiotem lub wykształcenie wyższe z tytułem minimum licencjat posiadający uprawnienia trenerskie na prowadzenie zajęć w zakresie szkoleń interpersonalnych. - posiadanie przez każdego wykładowcę -trenera doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. - w przypadku praktyki zawodowej posiadanie przez każdego wykładowcę,trenera ,instruktora co najmniej rocznego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonym przedmiotem, - w przypadku praktyki zawodowej posiadanie co najmniej jednego opiekuna posiadającego kwalifikacje pedagogiczne tj. przygotowanie pedagogiczne lub kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu. II część zamówienia: - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę zajęć teoretycznych w zakresie szkolenia zawodowego, który posiada wykształcenie co najmniej zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia lub z wykształceniem co najmniej zawodowym posiadającym 2 letnie doświadczanie zawodowe w zakresie przeprowadzonego przedmiotu, (z wyjątkiem trenera do treningu interpersonalnego), - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę zajęć teoretycznych w zakresie języka niemieckiego, który posiada wykształcenie wyższe zgodne z kierunkiem prowadzonego przedmiotu, - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę do zajęć interpersonalnych, który musi posiadać wykształcenie wyższe z tytułem minimum licencjat lub studia podyplomowe - zgodne z prowadzonym przedmiotem lub wykształcenie wyższe z tytułem minimum licencjat posiadający uprawnienia trenerskie na prowadzenie zajęć w zakresie szkoleń interpersonalnych. - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. - w przypadku praktyki zawodowej posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera / instruktora co najmniej rocznego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonym przedmiotem, - w przypadku praktyki zawodowej posiadanie co najmniej jednego opiekuna posiadającego kwalifikacje pedagogiczne tj. przygotowanie pedagogiczne lub kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu. III część zamówienia: - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę zajęć teoretycznych w zakresie szkolenia zawodowego, który posiada wykształcenie co najmniej zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia lub z wykształceniem co najmniej zawodowym posiadającym 2 letnie doświadczanie zawodowe w zakresie przeprowadzonego przedmiotu, (z wyjątkiem trenera do treningu interpersonalnego), - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę zajęć teoretycznych w zakresie języka niemieckiego, który posiada wykształcenie wyższe zgodne z kierunkiem prowadzonego przedmiotu, - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę do zajęć interpersonalnych, który musi posiadać wykształcenie wyższe z tytułem minimum licencjat lub studia podyplomowe - zgodne z prowadzonym przedmiotem lub wykształcenie wyższe z tytułem minimum licencjat posiadający uprawnienia trenerskie na prowadzenie zajęć w zakresie szkoleń interpersonalnych. - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. - w przypadku praktyki zawodowej posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera / instruktora co najmniej rocznego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonym przedmiotem, - w przypadku praktyki zawodowej posiadanie co najmniej jednego opiekuna posiadającego kwalifikacje pedagogiczne tj. przygotowanie pedagogiczne lub kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu. IV część zamówienia: - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę zajęć teoretycznych w zakresie szkolenia zawodowego, który posiada wykształcenie co najmniej zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu, (z wyjątkiem trenera do treningu interpersonalnego), - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę zajęć teoretycznych w zakresie języka niemieckiego, który posiada wykształcenie wyższe zgodne z kierunkiem prowadzonego przedmiotu, - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę do zajęć interpersonalnych, który musi posiadać wykształcenie wyższe z tytułem minimum licencjat lub studia podyplomowe - zgodne z prowadzonym przedmiotem lub wykształcenie wyższe z tytułem minimum licencjat posiadający uprawnienia trenerskie na prowadzenie zajęć w zakresie szkoleń interpersonalnych. - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. - w przypadku praktyki zawodowej posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera / instruktora co najmniej rocznego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonym przedmiotem, - w przypadku praktyki zawodowej posiadanie co najmniej jednego opiekuna posiadającego kwalifikacje pedagogiczne tj. przygotowanie pedagogiczne lub kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu. V część zamówienia: - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę zajęć teoretycznych w zakresie szkolenia zawodowego, który posiada wykształcenie co najmniej zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia lub prowadzonego przedmiotu, (z wyjątkiem trenera do treningu interpersonalnego), - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę zajęć teoretycznych w zakresie języka niemieckiego, który posiada wykształcenie wyższe zgodne z kierunkiem prowadzonego przedmiotu, - posiadanie co najmniej jednego wykładowcę do zajęć interpersonalnych, który musi posiadać wykształcenie wyższe z tytułem minimum licencjat lub studia podyplomowe - zgodne z prowadzonym przedmiotem lub wykształcenie wyższe z tytułem minimum licencjat posiadający uprawnienia trenerskie na prowadzenie zajęć w zakresie szkoleń interpersonalnych. - posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. - w przypadku praktyki zawodowej posiadanie przez każdego wykładowcę/ trenera / instruktora co najmniej rocznego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub prowadzonym przedmiotem, - w przypadku praktyki zawodowej posiadanie co najmniej jednego opiekuna posiadającego kwalifikacje pedagogiczne tj. przygotowanie pedagogiczne lub kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia warunki/warunków do przeprowadzenia szkolenia, na podstawie wymaganych i złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 8.2 SIWZ. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Nie wykazanie w jednoznaczny sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać następujące informacje: - wskazanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Niniejszy dokument powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczony notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana do realizacji, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku spółki cywilnej - do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej określającej sposób reprezentacji spółki, w tym określającej, który lub którzy ze wspólników posiadają prawo do składania oświadczenia woli w imieniu spółki. Dokumenty wymienione w pkt 8.4 SIWZ dołącza każdy Wykonawca lub wspólnik spółki cywilnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 40
- 3 - akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie; Zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę/trenera/instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmierci osoby), pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego; Zmiana harmonogramu zajęć stanowiącego załącznik nr 1 do umowy szkoleniowej - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego; Zmiana realizacji miejsca zamówienia, w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności, za zgodą Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.pisz.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu
ul. Zagłoby 2, 12-200 Pisz,
pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu ul. Zagłoby 2, 12-200 Pisz, KANCELARIA OGÓLNA - PARTER.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia dla osób bezrobotnych będą realizowane w ramach projektu SOLIDNY STARTER ZAWODOWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1- Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 - Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna II.
- Przebudowa drogi Snopki - Wąglik - etap I
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 11 części - III Tura
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie online pt. Zatrudnienie socjalne i spółdzielczość socjalna. Obszary współdziałania publicznych służb zatrudnienia i podmiotów ekonomii społ.
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu współpracy z klientem
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie Akademii Danych - 6 kursów online dla pracowników administracji publicznej z zakresu otwierania i ponownego wykorzystywania danych
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.