eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublindostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do operacji w krążeniu pozaustrojowym - cz. III/07 - 16 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Lublin: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do operacji w krążeniu pozaustrojowym - cz. III/07 - 16 zadań
Numer ogłoszenia: 223486 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4, ul. dr K. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 72-44-360, fax 081 746-71-55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do operacji w krążeniu pozaustrojowym - cz. III/07 - 16 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do operacji w krążeniu pozaustrojowym - cz. III - 16 zadań

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.00.00 - Wsparcie czynnościowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.00.00 - Wsparcie czynnościowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu uczestniczyć mogą wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania przedmiotu zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Od oferentów wymaga się dostarczenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dotyczy spółek cywilnych - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna - należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 96 ust. 11 ustawy o VAT) dotyczy spółek jawnych - zaświadczenia z Urzędu Skarbowego muszą być wystawione na spółkę, a nie na wspólników z osobna 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk4.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSK-4, ul. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria SPSK-4 (pokój 106).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kaniule i igły do kardioplegii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule aortalne, kaniule żylne dwustopniowe, kaniule żylne jednostopniowe, igły do kardioplegii - 1 800 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kaniule wieńcowe do kardioplegii miękkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule wieńcowe do kardioplegii miękkie - 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kaniule wieńcowe do kardioplegii sztywne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule wieńcowe do kardioplegii sztywne - 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kaniule do kardioplegii wstecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule do kardioplegii wstecznej - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kaniule do kaniulizacji naczyń udowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule do kaniulizacji naczyń udowych - 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: końcówki do ssaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówki do ssaka, końcówki do ssaka z drenem - 1 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: venty komorowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: venty komorowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: elektrody nasierdziowe jednobiegunowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody nasierdziowe jednobiegunowe - 1 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zestawy do kardioplegii krwistej wg Calafiore.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do kardioplegii krwistej wg Calafiore - 600 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: rozgałęźniki do podawania kardioplegii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozgałęźniki do podawania kardioplegii - 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zestaw do drenażu 3-komorowego jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do drenażu 3-komorowego jednorazowy - 600 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: kaniule żylne udowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule żylne udowe - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: proteza aortalna /conduit/ z dwupłatkową zastawką mechaniczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: proteza aortalna /conduit/ z dwupłatkową zastawką mechaniczną -.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: łaty teflonowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łaty teflonowe - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pierścienie do plastyki mitralnej półsztywne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pierścienie do plastyki mitralnej półsztywne - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: jednorazowe igły naczyniowe z kulistym zakończeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowe igły naczyniowe z kulistym zakończeniem - 800 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.