Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Lublin: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do operacji w krążeniu pozaustrojowym - cz. III/07 - 16 zadań
Numer ogłoszenia: 223486 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4, ul. dr K. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 72-44-360, fax 081 746-71-55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do operacji w krążeniu pozaustrojowym - cz. III/07 - 16 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do operacji w krążeniu pozaustrojowym - cz. III - 16 zadań
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.00.00 - Wsparcie czynnościowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.00.00 - Wsparcie czynnościowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu uczestniczyć mogą wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania przedmiotu zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Od oferentów wymaga się dostarczenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dotyczy spółek cywilnych - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna - należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 96 ust. 11 ustawy o VAT) dotyczy spółek jawnych - zaświadczenia z Urzędu Skarbowego muszą być wystawione na spółkę, a nie na wspólników z osobna 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk4.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSK-4, ul. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria SPSK-4 (pokój 106).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kaniule i igły do kardioplegii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule aortalne, kaniule żylne dwustopniowe, kaniule żylne jednostopniowe, igły do kardioplegii - 1 800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kaniule wieńcowe do kardioplegii miękkie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule wieńcowe do kardioplegii miękkie - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kaniule wieńcowe do kardioplegii sztywne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule wieńcowe do kardioplegii sztywne - 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kaniule do kardioplegii wstecznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule do kardioplegii wstecznej - 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kaniule do kaniulizacji naczyń udowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule do kaniulizacji naczyń udowych - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: końcówki do ssaka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówki do ssaka, końcówki do ssaka z drenem - 1 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: venty komorowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: venty komorowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: elektrody nasierdziowe jednobiegunowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody nasierdziowe jednobiegunowe - 1 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zestawy do kardioplegii krwistej wg Calafiore.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do kardioplegii krwistej wg Calafiore - 600 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: rozgałęźniki do podawania kardioplegii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozgałęźniki do podawania kardioplegii - 400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zestaw do drenażu 3-komorowego jednorazowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do drenażu 3-komorowego jednorazowy - 600 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: kaniule żylne udowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule żylne udowe - 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: proteza aortalna /conduit/ z dwupłatkową zastawką mechaniczną.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: proteza aortalna /conduit/ z dwupłatkową zastawką mechaniczną -.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: łaty teflonowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łaty teflonowe - 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pierścienie do plastyki mitralnej półsztywne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pierścienie do plastyki mitralnej półsztywne - 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: jednorazowe igły naczyniowe z kulistym zakończeniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowe igły naczyniowe z kulistym zakończeniem - 800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Hematoonkologii.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania o nazwie Red Hat Enterprise Linux Server, Premium (Physical or Virtual Nodes).
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.