To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-22
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych modernizacji sieci separowanej IT w pomieszczeniach Bloku Cięć Cesarskich wraz z robotami towarzyszącymi związanych z zadaniem inwestycyjnym pt. Rozbudowa i modernizacja budynków Szpitala im. ks. Anny Mazowieckiej w Warszawie przy ul. Karowej 2 - zamówienia uzupełniające
Numer ogłoszenia: 223495 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212795 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, faks 022 5966474, 8279354.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych modernizacji sieci separowanej IT w pomieszczeniach Bloku Cięć Cesarskich wraz z robotami towarzyszącymi związanych z zadaniem inwestycyjnym pt. Rozbudowa i modernizacja budynków Szpitala im. ks. Anny Mazowieckiej w Warszawie przy ul. Karowej 2 - zamówienia uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja budynków Szpitala Klinicznego im. Ks. Anny Mazowieckiej w Warszawie przy ul. Karowej 2, polegających na wykonaniu modernizacji sieci separowanej IT w pomieszczeniach Bloku Cięć Cesarskich zgodnie z dokumentacją techniczną, zawierającą rysunki wraz z opisem oraz przedmiarem robót Wszystkie roboty objęte zamówieniem muszą być wykonane zgodnie z przepisami, w szczególności Prawa budowlanego, ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz dokumentacji projektowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WARBUD S.A., Al. Jerozolimskie 162 A, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169791,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175422,42
Oferta z najniższą ceną: 175422,42 / Oferta z najwyższą ceną: 175422,42
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stan faktyczny W dniu 02.06.2014 r. został sporządzony przy udziale Przedstawicieli Zamawiającego, Inżyniera kontraktu, Przedstawicieli nadzoru autorskiego oraz Wykonawcy protokół konieczności wykonania robót uzupełniających polegających na wykonaniu robót budowlanych modernizacji sieci separowanej IT w pomieszczeniach Bloku Cięć Cesarskich wraz z robotami towarzyszącymi związanych z zadaniem inwestycyjnym pt. Rozbudowa i modernizacja budynków Szpitala im. ks. Anny Mazowieckiej w Warszawie przy ul. Karowej 2. W treści protokołu wskazano, iż w czasie realizacji zamówienia podstawowego zostały zgłoszone uwagi odnośnie stanu zużycia wykładziny podłogowej w salach operacyjnych BCC, które zostały zauważone w trakcie prowadzenia prac modernizacyjnych w pomieszczeniach przyległych od sal. W czasie realizacji tych prac Wykonawca zamówienia podstawowego zasugerował konieczność sprawdzenia systemu zasilania w układzie sieci IT z powodu zużycia instalacji. Zamawiający zlecił zewnętrznej firmie Slider Technologies sprawdzenie poprawności działania systemów zasilania w układzie sieci IT. Protokół z dnia 19.05.2014 r. wykazał nieprawidłowości w systemie zasilania układu sieci IT i zawiera uwagę o konieczności wykonania projektu modernizacji sieci separowanej IT. Firma ELAR-SK (podwykonawca Wykonawcy zamówienia podstawowego), wykonująca prace modernizacyjne instalacji elektrycznych, wystosowała w dniu 22.05.2014 pismo, w którym opisała problemy zauważone po przystąpieniu do prac, dotyczące niesprawnej sieci separowanej IT. Problemy wynikające z niesprawności sieci zostały potwierdzone odrębną opinią Wykonawcy zamówienia podstawowego, opinią Projektanta oraz opinią Inżyniera Kontraktu. Stan prawny W niniejszej sprawie zastosowanie znajdą przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą lub PZP. Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Należy wskazać, iż zostały spełnione wszystkie wymagane przesłanki wynikające z treści art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, a mianowicie: 1) umowa dotycząca realizacji zamówienia podstawowego została zawarta w dniu 18.11.2013 r., zatem udzielenie zamówień uzupełniających jest możliwe w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia, zatem do dnia 18.11.2016 r. 2) udzielenie zamówienia uzupełniającego nastąpi poprzez zaproszenie do negocjacji obecnego Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Warbud S.A. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 162A, 3) zamówienie uzupełniające nie przekroczy wartości 50% zamówienia podstawowego, bowiem wartość zamówienia podstawowego została oszacowana na kwotę 43.129.050,60 zł. (bez zamówień uzupełniających), zaś udzielanego zamówienia uzupełniającego na kwotę 208.844,00 zł. 4) W ramach zamówienia uzupełniającego przewidziano do realizacji prace, które występowały i były objęte zamówieniem podstawowym, a stanowią powtórzenie tego samego rodzaju prac. Szczegółowe porównanie prac przewidzianych w ramach zamówienia uzupełniającego oraz prac zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy robót zawiera załącznik nr 6 do protokołu konieczności nr 3 z dnia 02.06.2014 r. W ramach zamówienia uzupełniającego przewidziano wykonanie prac związanych z instalacjami elektrycznymi, montażem osprzętu, uzupełnienie systemu SAP oraz prac wykończeniowych w dodatkowych pomieszczeniach Bloku Cięć Cesarskich. 5) Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego, które zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego i dotyczyło realizacji inwestycji pt. Rozbudowa i modernizacja budynków Szpitala im. Ks. Anny Mazowieckiej w Warszawie przy ul. Karowej 2 przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, uwzględniając ich wartość w wartości szacunkowej zamówienia podstawowego poprzez zawarcie odpowiednich postanowień w treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu oraz wycenie wartości szacunkowej zamówienia wskazanej we wniosku o wszczęcie postępowania
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.