Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Wrocław: 46/09/08 opatr.
Numer ogłoszenia: 223514 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.eprzetargi.owg.pl/dcchp.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 46/09/08 opatr..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych z listy 6 pakietów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Dotyczy tylko podmiotów występujących wspólnie: Do oferty powinna być dołączona umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie określająca: czas trwania współpracy podmiotów występujących wspólnie, który nie może być krótszy niż czas trwania zamówienia, sposób reprezentacji podmiotów występujących wspólnie oraz wskazanie adresu do korespondencji, określenie zakresu działania poszczególnych podmiotów występujących wspólnie, określenie rodzaju odpowiedzialności poszczególnych podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie za wykonanie zamówienia, zastrzeżenie umowne o niedopuszczalności rozwiązania umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie w czasie trwania zamówienia. Każdy z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie (np. konsorcjum) jest zobowiązany złożyć oddzielnie dokumenty z pkt. 1-6. Nie spełnienie przez którykolwiek z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego, wymogów formalnych powoduje odrzucenie oferty. Oferta powinna zostać złożona na piśmie przez podmioty występujące wspólnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji lub przez wszystkie podmioty lub osoby reprezentujące te podmioty wchodzące w skład podmiotu występującego wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 2. Zaświadczenie z US lub oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z ZUS lub oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2). 5. Oświadczenie nr 1 Wykonawcy (załącznik nr 3). 6. Oświadczenie nr 2 Wykonawcy (załącznik nr 4). 7. Koncesja hurtowni farmaceutycznej. 8. Aktualne świadectwo: certyfikat jednostki notyfikowanej (CE), deklaracja zgodności, potwierdzenie wpisu do rejestru wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Za każdym formularzem asortymentowo - cenowym dotyczącym danego pakietu należy podłączyć świadectwa z adnotacją: pakiet nr...............
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Biuro Zamówień Publicznych
53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Składanie ofert wraz z próbkami do dnia 03.10.2008r. do godz. 11:30. Ofertę należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego pokój nr 4 (wysoki pater)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: sterylny opatrunek do kaniuli obwodowej Musi posiadać wycięcie profilowane na kaniulę obwodową, sterylny, pakowany pojedynczo, rozm. 5-6 cm x 7-9 cm Papier ochronny na opatrunku łatwy do zdjęcia, składający się z dwóch części osobnych z zakładkami, umożliwiający z zachowaniem warunków jałowych (sterylnych) założenie opatrunku na skórę w celu zamocowania kaniuli. W pierwszej kolejności naklejana część górna a następnie skrzydełka opatrunku. Część górna i dolna przedzielona na półpoprzecznie, łatwa w umocowaniu, dobrze przylegająca do skóry. Opatrunek zawiera część chłonną pod skrzydełka kaniuli oraz część zabezpieczającą miejsce wkłucia kaniuli. Próbki 10 szt. 21900 szt./6 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2: pieluchomajtki dla dorosłych rozm. M i L. Próbki po 5 szt. z każdego rozmiaru. 27 540 szt/ 6 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3: Wkładki urologiczne V normal Próbki 10 szt. 6120szt/6 mc-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4: Gaza kopertowa wyjałowiona 1m2 pojedynczo pakowana Gaza kopertowa wyjałowiona 0,5m2 pojedynczo pakowana Próbki 5 szt. z każdego asortymentu 1 320szt/6 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5: Opaska elastyczna samoprzylepna umożliwiająca założenie na cewnik obwodowy 4mx10cm (pojedynczo pakowana) Próbki 2 szt. 1020 szt/6-mcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6: Kompresy z gazy wyjałowionej 7cmx7cm (+ -0,5cm) poj. pakowane. Kompresy z gazy wyjałowionej 9cmx9cm (+ -0,5cm) poj. pakowane. Próbki: po 5 szt. z każdego asortymentu. 4 260 szt./6 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa pieluch jednorazowych oraz podkładów przez okres 12 miesięcy
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części : Cz. I- sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, Cz. II- sukcesywna dostawa mydła do rąk
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.