Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-24
Numer ogłoszenia: 223539 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 173313 - 2013 data 30.08.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Sąd Rejonowy, ul. Grunwaldzka 10, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 17 22 42 300, fax. 17 22 42 355.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.5).
- W ogłoszeniu jest: IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34959,35 PLN..
- W ogłoszeniu powinno być: IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39126,50 PLN..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: załacznik.
- W ogłoszeniu jest: 1. Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje - w okresie 3-ch lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy - możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać muszą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Rodzaj i zakres przewidywanych do udzielenia zamówień uzupełniających obejmuje wykonanie remontu elewacji na ścianach oznaczonych w dokumentacji projektowej A-B-C-D, C-D-E-F i E-F-G-H, których remont został wyłączony z niniejszego zamówienia podstawowego..
- W ogłoszeniu powinno być: 1. Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Zamawiający Sąd Rejonowy w Łańcucie ogłaszając przetarg dla zadania pn. Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie Wydziały Zamiejscowe w Leżajsku - 2013, dla którego ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP pod nr 102759-2013 z dnia 6 czerwca 2013 przewidywało udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot niniejszego zamówienia uzupełniającego obejmuje wykonanie remontu elewacji na ścianach oznaczonych w dokumentacji projektowej A-B-C-D, C-D-E-F i E-F-G-H, których remont został wyłączony z zamówienia podstawowego. Nalezy dodać, iż zamówienie uzupełniające jest toższame z zamówieniem podstawowym. W związku z powyższym należy uznać iż udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, wykonawcy zamówienia podstawowego, którym jest firma STAL-TECH Sp. z o.o ul. Budowlanych 3, 37-550 Radymno , jest zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą Prawo zamówień publicznych..
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- CYFRYZACJA PAŃSTWOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO POPRZEZ SKANOWANIE I ARCHIWIZACJĘ MAP ANALOGOWYCH
- ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109867R SONINA PRZEZ WIEŚ "GRANICZNA" OD KM 1+033,96 DO KM 1+916,43 W MIEJSCOWOŚCI SONINA.
- Usługa ubezpieczenia "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.