eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyndostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie oraz do Oddziału Muzeum w Szczytnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-21

Olsztyn: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie oraz do Oddziału Muzeum w Szczytnie
Numer ogłoszenia: 223545 - 2012; data zamieszczenia: 21.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Warmii i Mazur , ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5279596 w.44, faks 0-89 5272039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie oraz do Oddziału Muzeum w Szczytnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: a) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie - Wyposażenie Pracowni Informacji i Komunikacji Społecznej: - komputer stacjonarny - typ I - 2 szt., - komputer stacjonarny - typ II - 1 szt., - monitor - 3 szt., - skaner A3 - 1 szt., - drukarka kolorowa - 1 szt., - komputer przenośny - 1 szt., - oprogramowanie graficzne - 5 szt., - oprogramowanie - system operacyjny - 4 szt., - oprogramowanie biurowe - 4 szt., - oprogramowanie do obróbki zdjęć - 1 szt., b) CZĘŚĆ II - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie - Wyposażenie Pracowni Digitalizacji: - komputer stacjonarny - 3 szt., - monitor 22 cale - 1 szt., - monitor 23 cale - 2 szt., - monitor 24 cale - 1 szt., - dysk przenośny - typ I - 2 szt., - dysk przenośny - typ II - 1 szt., - dysk sieciowy - 1 szt., - dysk twardy - 6 szt., - oprogramowanie - system operacyjny - 3 szt., - oprogramowanie biurowe - 3 szt., - oprogramowanie do obróbki grafiki - 2 szt., c) CZĘŚĆ III - dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Mazurskiego w Szczytnie - Oddziału Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie: - komputer stacjonarny - 1 szt., - monitor 22 cale - 1 szt., - komputer przenośny 15,6 cali - 1 szt., - oprogramowanie - system operacyjny - 2 szt., 2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego i oprogramowania stanowiących CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) szczegółowy opis sprzętu komputerowego i oprogramowania stanowiących CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) szczegółowy opis sprzętu komputerowego stanowiącego CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) opisy znajdujące się w załącznikach nr 6, 7 i 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie sprzętu komputerowego i oprogramowania objętych przedmiotem zamówienia, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i użytkowymi, 6) wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy i oprogramowanie wchodzące w skład przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego - Olsztyn, ul. Zamkowa 2, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, 7) dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy, 8) zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.42.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia - co najmniej dwóch dostaw, których przedmiotem był sprzęt komputerowy i/lub oprogramowanie, na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 złotych brutto każda, b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia - co najmniej dwóch dostaw, których przedmiotem był sprzęt komputerowy i/lub oprogramowanie, na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 złotych brutto każda, c) w przypadku CZĘŚCI III zamówienia - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełnione szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załączniki nr 6 - 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, d) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji sprzętu komputerowego wymienionego w ofercie wykonawcy - zamawiający dopuszcza wówczas dostawę innego asortymentu, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez wykonawcę braku możliwości dostawy (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających strony do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze stron i jego akceptacja przez drugą stronę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie - Wyposażenie do Pracowni Informacji i Komunikacji Społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - komputer stacjonarny - typ I - 2 szt., - komputer stacjonarny - typ II - 1 szt., - monitor - 3 szt., - skaner A3 - 1 szt., - drukarka kolorowa - 1 szt., - komputer przenośny - 1 szt., - oprogramowanie graficzne - 5 szt., - oprogramowanie - system operacyjny - 4 szt., - oprogramowanie biurowe - 4 szt., - oprogramowanie do obróbki zdjęć - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie -Wyposażenie Pracowni Digitalizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - komputer stacjonarny - 3 szt., - monitor 22 cale - 1 szt., - monitor 23 cale - 2 szt., - monitor 24 cale - 1 szt., - dysk przenośny - typ I - 2 szt., - dysk przenośny - typ II - 1 szt., - dysk sieciowy - 1 szt., - dysk twardy - 6 szt., - oprogramowanie - system operacyjny - 3 szt., - oprogramowanie biurowe - 3 szt., - oprogramowanie do obróbki grafiki - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Mazurskiego w Szczytnie - Oddziału Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - komputer stacjonarny - 1 szt., - monitor 22 cale - 1 szt., - komputer przenośny 15,6 cali - 1 szt., - oprogramowanie - system operacyjny - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.