eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoOrganizacja obozu Aktywnej Integracji dla uczestników projektuCentrum Aktywności Społecznej LARGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Gniezno: Organizacja obozu Aktywnej Integracji dla uczestników projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO
Numer ogłoszenia: 223571 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 424 66 80, faks 61 425 52 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozu Aktywnej Integracji dla uczestników projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 7 dniowego obozu aktywizującego dla niepełnosprawnych uczestników projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO i ich opiekunów. Szczegółowy opis wykonania usługi: Charakterystyka i liczba uczestników obozu: a) 60 osób niepełnosprawnych (zróżnicowane rodzaje i stopnie niepełnoprawności) b) 60 osób opiekunów ww. osób - w tym: rodzice, prawni opiekunowie lub terapeuci z placówek w których przebywają osoby wymienione w pkt a. Charakterystyka programu zajęć: Dla osób niepełnosprawnych: a) łącznie 24 godzin zajęć grupowych poświęconych tematyce w obszarze: umiejętności społecznych, aktywizacji społecznej, komunikacji interpersonalnej, aktywnego poszukiwania pracy, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorczości i spółdzielczości socjalnej, b) profilaktyczne badania lekarskie w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia, c) indywidualne doradztwo związane z tematyką zajęć określonych powyżej ppkt. a) - co najmniej 1 godzina na osobę, d) zagospodarowanie wolnego czasu poza ww. zajęciami, e) organizację co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie, f) organizację kursu rękodzieła w wymiarze 20 godzin. Dla grupy opiekunów: a) łącznie 24 godziny zajęć poświęconych tematyce w obszarze: radzenia sobie ze stresem, radzenia sobie z wypaleniem, aktywizacji i umiejętności społecznych, problematyki rynku pracy osób niepełnosprawnych, w tym przedsiębiorczości i spółdzielczości socjalnej, uprawnień osób niepełnosprawnych, wsparcia procesu rehabilitacji i aktywizacji przez opiekunów, b) indywidualne doradztwo związane z tematyką zajęć określonych powyżej w ppkt. a) - co najmniej 1 godzina na osobę, c)zajęcia wspólne: organizacja zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych, itp. Za 1 godzinę zajęć Zamawiający uznaje 45 minut zegarowych. Zajęcia winny odbywać się w grupach nie liczniejszych niż 17 osób, stąd zajęcia winny zostać zorganizowane w co najmniej 3 grupach osób niepełnosprawnych oraz 3 grupach opiekunów. Charakterystyka miejsca wykonania zamówienia: - Zamówienie winno zostać wykonane na terenie Rzeczypospolitej w ośrodku/hotelu w miejscowości położonej nad Morzem Bałtyckim dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ośrodek/hotel nie powinien znajdować się dalej niż 500 metrów od plaży. - Miejsce powinno gwarantować zakwaterowanie wszystkich uczestników obozu w jednym miejscu/ośrodku. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników obozu w kilku ośrodkach/hotelach. - Charakterystyka pokojów: pokoje 2 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym przystosowanym do osób niepełnosprawnych, wyposażone w: ręczniki, w tym ręczniki plażowe, szklanki, kubki, pościel, mydło, szampon (Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie uczestników obozu w pokojach 3 i 4 osobowych wyłącznie w wypadku, gdy uczestnicy obozu wyrażą takie życzenie). - Ośrodek powinien posiadać co najmniej 6 sal umeblowanych wykładowych wyposażonych w sprzęt niezbędny do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: tablice suchościeralne lub flipchartowe i sprzęt multimedialny (sale winny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz posiadać sprawny system wentylacyjny lub klimatyzację). - Dodatkowe warunki jakie stawia Zamawiający w stosunku do hotelu/ośrodka - uczestnicy powinni mieć swobodną możliwość skorzystania z: basenu z ratownikiem (przy czym basen nie powinien być oddalony od ośrodka/hotelu dalej niż 500 metrów), sauny lub solarium, zaplecza rehabilitacyjnego (w celu organizacji co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie), zaplecza rekreacyjnego i sportowego z wyposażeniem (np.: boisko, piłki, stoły do tenisa stołowego, korty tenisowe), żelazka i deski do prasowania, internetu. Wymagania dotyczące kadry realizującej przedmiot Zamówienia: Zamawiający wymaga by kadra realizująca zajęcia posiadała wiedzę, umiejętności, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga następującej kadry: - Kierownika obozu - 1 osoba z wyższym wykształceniem posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w organizacji i obsłudze szkoleń wyjazdowych, - Trenerzy - co najmniej 6 osób, każda z co najmniej 3 letnim doświadczeniem trenerskim w prowadzeniu zajęć, z zakresu w którym poprowadzi w ramach realizacji zamówienia, przy czym: co najmniej 1 osoba to psycholog/pedagog - doradca zawodowy z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji społecznej i zawodowej, w tym dla osób niepełnosprawnych i przeprowadzonymi co najmniej 300 godzinami zajęć z tego zakresu, co najmniej 1 osoba to psycholog z uprawnieniami do prowadzenia systemowej terapii rodzin (ukończone studia podyplomowe) z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej i przeprowadzonymi co najmniej 300 godzinami zajęć z tego zakresu, - lekarz z uprawnieniami do wydawania opinii w przedmiocie możliwości podjęcia zatrudnienia przez osoby niepełnosprawne - co najmniej 1 osoba. Pozostałe warunki wykonania zamówienia: - zapewnienia kadry gwarantującej wysoki poziom prowadzonych zajęć, - zapewnienia całodobowej opieki lekarskiej, - zapewnienia stałej obecności kierownika obozu, - zapewnienie zakwaterowania i wyżywanie podczas obozu dla 2 osób: przedstawicieli Zamawiającego - stały nadzór nad realizacją zamówienia, - przygotowania i bezpłatnego przekazania każdemu uczestnikowi obozu materiałów dydaktycznych obejmujących swym zakresem treści zajęć, w tym: program zajęć i obozu, długopis, notatnik, dodatkowe materiały w formie multimedialnej, - materiały powinny być ze sobą w sposób uniemożliwiający łatwą dekompletację (np. zbindowane, wpięte w segregatorze/teczce). Materiały powinny być oznakowane zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków EFS. Wykonawca przekaże również Zamawiającemu po jednym komplecie materiałów.- przygotowania i przekazania uczestnikom obozu zaświadczeń o uczestnictwie i ukończeniu obozu. Zaświadczenia powinny być oznakowane zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków EFS, - oznaczenia na wszystkich pozostałych materiałach i wszystkich miejscach realizacji obozu informacjami zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków EFS, - zapewnienia 6 noclegów z pełnym wyżywaniem (7 śniadań, 7 dwudaniowych obiadów z deserem i napojami, 6 kolacji z ciepłymi i zimnymi napojami, 2 przerwy kawowe w trakcie zajęć - ciepłe i zimne napoje, ciastka). Ponadto uczestnicy winni mieć zapewniony stały dostęp do wody mineralnej a na czas podróży do i z ośrodka tzw. suchy prowiant, - dowozu uczestników obozu z bagażem z Gniezna do miejsca organizacji obozu i z powrotem klimatyzowanymi autobusami, - ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków,- przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji realizacji przedmiotu zamówienia. - Wykonawca zobowiązany jest działać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 Nr101, poz. 926), - zajęcia powinny być realizowane zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2013, Nr 69, poz. 674 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. 2010, Nr 177, poz. 1193 z późn.zm.). Szkolenia winny być realizowane zgodnie z przedstawionymi programami szkoleń oraz wymogami określonymi w aktualnie obowiązujących przepisach prawa, odnoszących się bezpośrednio do przedmiotowego szkolenia, z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, znajdujących się w bazach danych prowadzonych przez ministra dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć harmonogram pobytu i program szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedstawiony harmonogram pobytu i program szkolenia po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego. O wynagrodzeniu Wykonawcy decyduje niezmienne w trakcie trwania zamówienia wynagrodzenie podane w formularzu ofertowym. W przypadku zmniejszenia liczy uczestników o maksymalną (określoną przez Zamawiającego) ilość osób wynagrodzenie wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu. Zgodnie z wymogiem instytucji nadzorującej zapłata ze środków unijnych może być dokonana tylko za osoby faktycznie uczestniczące w obozie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien złożyć dokument - oświadczenie potwierdzające spełnianie przedmiotowego warunku. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty - dotyczy wszystkich części zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie 3 usługi szkoleniowe dla osób niepełnosprawnych w obszarze: umiejętności społecznych, aktywizacji społecznej, komunikacji interpersonalnej, aktywnego poszukiwania pracy, przedsiębiorczość i spółdzielczość socjalna, radzenie sobie ze stresem, radzenia sobie z wypaleniem, uprawnień osób niepełnosprawnych o minimum tym samym zakresie świadczeń co przedmiot zamówienia (prowadzenie zajęć/szkoleń, zapewnienie noclegu, wyżywienia, rehabilitacji) o wartości co najmniej 40 000,00 PLN brutto każdai w ramach każdej z wymienionych usług przeszkolono co najmniej 20 osób. Wykonawca musi udokumentować w wykazie zrealizowanych szkoleń (załącznik nr 4 do SIWZ), że wymieniona usługa została należycie wykonana, załączając dokumenty (dowody) potwierdzające ich należytą realizację, musi podać nazwę kierunku szkolenia, ilość przeszkolonych osób, nazwę odbiorcy szkolenia (adres, telefon), termin(y) realizacji szkolenia(ń). Do Wykazu należy dołączyć dowody, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie, są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentu, o których mowa w ppkt 1). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Zamawiający dopuszcza również przedłożenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie usług np. referencje. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia / nie spełnia w oparciu o złożony wykaz zrealizowanych usług Wykonawcy, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, uzupełniony dokumentami poprzednich odbiorców o jego należytym wykonaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje personelem (minimum 8 osób), który pod względem liczebności i kwalifikacji niezbędnym do należytego wykonania zamówienia w danym terminie: a) Kierownik obozu - 1 osoba z wyższym wykształceniem posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w organizacji i obsłudze szkoleń wyjazdowych, b) Trenerzy - co najmniej 6 osób, każda z co najmniej 3 letnim doświadczeniem trenerskim w prowadzeniu zajęć, z zakresu w którym poprowadzi w ramach realizacji zamówienia, przy czym: - co najmniej 1 osoba to psycholog/pedagog - doradca zawodowy z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji społecznej i zawodowej, w tym dla osób niepełnosprawnych - co najmniej 1 osoba to psycholog z uprawnieniami do prowadzenia systemowej terapii rodzin (ukończone studia podyplomowe) z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej - co najmniej 1 osoba to lekarz z uprawnieniami do wydawania opinii w przedmiocie możliwości podjęcia zatrudnienia przez osoby niepełnosprawne. Wykonawca musi udokumentować, że wymienione szkolenia zostaną wykonane należycie, załączając do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) podając imię i nazwisko osób (kierownik, trenerzy, psycholog/pedagog - doradca, psycholog z uprawnieniami do prowadzenia systemowej terapii rodzin, lekarz), doświadczenie w przeprowadzeniu zajęć podczas trwania obozu zgodnego z przedmiotem zamówienia (obóz, termin realizacji), ilość osób uczestniczących w danym obozie oraz nazwę odbiorcy szkolenia (adres, telefon). Zamawiający uzna, że powyższy warunek zostanie spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, że w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres doświadczenia zawodowego tych osób jest krótszy w tym okresie przeprowadziła zajęcia podczas trwania obozu zgodnego z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty w szczególności wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jak i wykazu podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców. W tej sytuacji Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje personelem (minimum 8 osób), który pod względem liczebności i kwalifikacji niezbędnym do należytego wykonania zamówienia w danym terminie: a) Kierownik obozu - 1 osoba z wyższym wykształceniem posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w organizacji i obsłudze szkoleń wyjazdowych, b) Trenerzy - co najmniej 6 osób, każda z co najmniej 3 letnim doświadczeniem trenerskim w prowadzeniu zajęć, z zakresu w którym poprowadzi w ramach realizacji zamówienia, przy czym: - co najmniej 1 osoba to psycholog/pedagog - doradca zawodowy z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji społecznej i zawodowej, w tym dla osób niepełnosprawnych - co najmniej 1 osoba to psycholog z uprawnieniami do prowadzenia systemowej terapii rodzin (ukończone studia podyplomowe) z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej - co najmniej 1 osoba to lekarz z uprawnieniami do wydawania opinii w przedmiocie możliwości podjęcia zatrudnienia przez osoby niepełnosprawne. Wykonawca musi udokumentować, że wymienione szkolenia zostaną wykonane należycie, załączając do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) podając imię i nazwisko osób (kierownik, trenerzy, psycholog/pedagog - doradca, psycholog z uprawnieniami do prowadzenia systemowej terapii rodzin, lekarz), doświadczenie w przeprowadzeniu zajęć podczas trwania obozu zgodnego z przedmiotem zamówienia (obóz, termin realizacji), ilość osób uczestniczących w danym obozie oraz nazwę odbiorcy szkolenia (adres, telefon). Zamawiający uzna, że powyższy warunek zostanie spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, że w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres doświadczenia zawodowego tych osób jest krótszy w tym okresie przeprowadziła zajęcia podczas trwania obozu zgodnego z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty w szczególności wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jak i wykazu podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców. W tej sytuacji Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia / nie spełnia w oparciu o złożony dokument opłaconej polisy ubezpieczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Harmonogram pobytu i program szkolenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych, 2. zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby, 3. w zakresie zmiany terminów realizacji poszczególnych elementów zamówienia, w przypadku: - konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie, wynikających z przyczyn organizacyjnych, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego terminowego wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, parter budynku - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, parter budynku - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Centrum Aktywności Społecznej LARGO współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.