Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Nakło nad Notecią: Zakup artykułów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu elektronicznego w ramach realizacji projektu pt. Proste drogi do sukcesu oraz dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
Numer ogłoszenia: 223571 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nakielskiego , ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3866628, faks 052 3860771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnakielski.logon.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu elektronicznego w ramach realizacji projektu pt. Proste drogi do sukcesu oraz dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup artykułów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu elektronicznego w ramach realizacji projektu pt. Proste drogi do sukcesu oraz dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.16.21.00 - 36.16.21.00 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu - wyciąg z SIWZ: 9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić OFERTĘ według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych: 9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9.1.2. Posiadać niezbędną wiedzę doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 9.1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. 9.1.4. Nie podlegać wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 9.1.5. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę. 9.1.6. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty - wyciąg z SIWZ: 10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 10.1.1. Formularz oferty - wzór Oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 10.1.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 10.1.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 10.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 10.1.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.1.6. Zaakceptowany i uzupełniony Wzór umowy - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.nakielski.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią
ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
89-100 Nakło nad Notecią.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54 89-100 Nakło nad Notecią Sekretariat - pok. nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Urząd Marszałkowski - 100%.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w ramach projektu Proste drogi do sukcesu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup artykułów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu elektronicznego w ramach realizacji projektu pt. Proste drogi do sukcesu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.21.13-6, 30.12.50.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania w ramach projektu Proste drogi do sukcesu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup artykułów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu elektronicznego w ramach realizacji projektu pt. Proste drogi do sukcesu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Proste drogi do sukcesu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup artykułów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu elektronicznego w ramach realizacji projektu pt. Proste drogi do sukcesu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 2 zestawów komputerowych o podanych parametrach dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 zestawów komputerowych o podanych parametrach dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 2 dysków twardych oraz systemu operacyjnego dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 dysków twardych oraz systemu operacyjnego dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa 1 drukarki laserowej dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 drukarki laserowej dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Usługi pocztowe w 2025 r.
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.