Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Kraków: Dobudowa szybu dźwigowego wraz z montażem dźwigu przelotowego oraz dobudową klatki schodowej do budynku przy ul. Kopernika 38, w którym mieści się Oddział Kliniczny Kliniki Okulistyki i Onkologii Okulistycznej Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 223594 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa szybu dźwigowego wraz z montażem dźwigu przelotowego oraz dobudową klatki schodowej do budynku przy ul. Kopernika 38, w którym mieści się Oddział Kliniczny Kliniki Okulistyki i Onkologii Okulistycznej Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dobudowa szybu dźwigowego wraz z montażem dźwigu przelotowego oraz dobudową klatki schodowej do budynku przy ul. Kopernika 38, w którym mieści się Oddział Kliniczny Kliniki Okulistyki i Onkologii Okulistycznej Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, polegająca na: a) Dobudowie dźwigu szpitalnego przelotowego razem z klatką schodową zlokalizowaną przy wschodniej ścianie szczytowej budynku, która jednocześnie będzie stanowić drogę ewakuacyjną z budynku Kliniki. Całość jest wystrefowana do reszty budynku drzwiami o oporności ogniowej EI 60. Wejście do windy zaprojektowano od strony południowej, od istniejącego podjazdu, co umożliwi dojazd karetki pogotowia bezpośrednio pod wejście, i transport chorych na wózkach, na wózkach łóżkowych, dostęp osobom niepełnosprawnym na każdą kondygnację budynku Kliniki. Pod budynek Kliniki dojeżdżać się będzie od strony zachodniej z ulicy Kopernika. Wejście do klatki schodowej zaprojektowano od strony północnej gdzie zlokalizowany jest parking. Wejścia połączono chodnikiem z betonowego bruku o szerokości 1,5 m. Chodnik będzie usytuowany wzdłuż ściany wschodniej. b) Dobudowa dźwigu z klatką schodową została zaprojektowana jako trzykondygnacyjna prosta forma przykryta płaskim stropodachem ze ścianką attykową zakończoną poziomo poniżej gzymsu podokapowego budynku istniejącego. Zakres robót obejmuje wykonanie: 1. Roboty budowlane. a) Rozebranie ścianki oporowej. b) Roboty rozbiórkowe wewnątrz budynku. c) Wywóz ziemi i gruzu budowlanego. d) Wykonanie wykopu pod ławy. e) Wykonanie podbetonki pod ławami i płytą żelbetową. f) Wykonanie ław żelbetowych wraz z płytą fundamentową. g) Wykonanie ścian żelbetowych szybu windowego i klatki schodowej. h) Wykonanie schodów żelbetowych zewnętrznych. i) Wykonanie słupów stalowych podtrzymujących stropy i podesty klatki schodowej. j) Wykonanie ścianek działowych. k) Wykonanie izolacji przyziemia (izolacja ław i ścian żelbetowych). l) Wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz klatki schodowej. m) Wykonanie elewacji wraz z montażem fasadowych profili elewacyjnych. n) Wykonanie posadzek. o) Wykonanie klap oddymiających. p) Dostawę i montaż dźwigu osobowego Q= 1600 kg przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o następujących parametrach technicznych: - Typ: hydrauliczny z elektroniczną kontrolą prędkości otwierania zaworów, układ SOFTSTOP zapewniający łagodność rozruchu i hamowania - Udźwig: 1600 kg - 21 osób - Prędkość jazdy: 0,54 m/s - Prędkość dojazdu 0,13 m/s - Ilość startów: 60 na godzinę - Ilość przystanków: 4 - Ilość drzwi szybowych: 4 - Wysokość podnoszenia: 8,65 - Kabina: przelotowa - Sterowanie: mikroprocesorowe, zbiorcze góra-dół - Maszynownia: dolna boczna - Rodzaj drzwi: automatyczne teleskopowe dwupanelowe - Otwarcie drzwi: 1200x2000 - Wymiar kabiny: 1400x2400x2200 - Wymiary szybu: 2030x2980. q) Wykonanie robót izolacyjno - dekarskich dachu głównego. r) Montaż stolarki aluminiowej drzwi i okien oraz balustrady ze stali nierdzewnej. s) Wykonanie stropodachu kolebkowego nad wiatrołapem SD-2. t) Wykonanie konstrukcji daszku ze szkła hartowanego. u) Wykonanie chodnika wokół klatki schodowej i windy. 2. Instalacje sanitarne. a) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania na klatce schodowej wraz z montażem grzejników. b) Przeprowadzenie prób instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco) wraz z dokonaniem regulacji. c) Napełnienie instalacji c.o. wodą. d) Wykonanie instalacji hydrantowej na klatce schodowej. e) Demontaż istniejącej kanalizacji ogólnospławnej i poprowadzenie nowej trasy wokół klatki schodowej. f) Wykonanie instalacji wodociągowych. g) Budowa wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. h) Podłączenie rynien do kanalizacji. UWAGA! Zakres prac nie obejmuje wykonania przyłączy kanalizacyjnych, które zostały wykonane w I etapie realizacji inwestycji. Zakres robót obejmuje włączenie się do istniejącej kanalizacji. 3. Instalacje elektryczne. a) Wykonanie zasilania w energię elektryczną dźwigu wraz z maszynownią. b) Wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego. c) Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego. d) Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych. e) Wykonanie instalacji zasilania klap dymowych. f) Wykonanie instalacji ochrony przeciwpożarowej. g) Wykonanie instalacji ochrony przeciwprzepięciowej. h) Wykonanie instalacji odgromowej. i) Wykonanie prób i pomiarów. 4. Wykonanie planu BIOZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 46.31.11.00 - 46.31.11.00 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 25.900 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał co najmniej 2 zadania obejmujące swoim zakresem roboty budowlane, w tym: - co najmniej 1 zadanie obejmujące swoim zakresem rozbudowę lub przebudowę obiektu wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych, w tym roboty budowlane, instalacje wod-kan, c.o., elektryczne oraz dostawę i montaż dźwigu. - co najmniej 1 zadanie obejmujące swoim zakresem rozbudowę lub przebudowę obiektu służby zdrowia w tym: roboty budowlane, instalacje wod-kan, c.o., elektryczne oraz dostawę i montaż dźwigu dostosowanego dla osób niepełnosprawnych. Łączna wartość ww. zadań nie może być niższa niż 1 200 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, w których mowa w punkcie III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia konieczne do wykonania zamówienia w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane oraz Ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, a w szczególności: 1. kierownik budowy - musi posiadać: - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego, - co najmniej 2-letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz.1579). 2. kierownicy branżowi - muszą posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, w których mowa w punkcie III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, w których mowa w punkcie III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe wymagane dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Kosztorys ofertowy pełny sporządzony na podstawie Przedmiaru robót, stanowiącego załącznik do specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
reguluje wzór umowy (załącznik nr 5 do specyfikacji)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (61,50 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy próżniowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Spacerowej 11 w Pułtusku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.