eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceDostawy produktów spożywczych oraz mięsa, wędlin i drobiu do Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kozienickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-03

Kozienice: Dostawy produktów spożywczych oraz mięsa, wędlin i drobiu do Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kozienickiego
Numer ogłoszenia: 22359 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kozienicki , ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6117300, faks 48 6117306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów spożywczych oraz mięsa, wędlin i drobiu do Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kozienickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych oraz mięsa, wędlin i drobiu do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego 1. Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Lubelska 50, NIP: 8121279749, Regon: 000989353 - dostawy mięsa, wędlin i drobiu oraz produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw -Agnieszka Wołos. 2. Placówka Socjalizacyjna PANDA w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Żeromskiego 5, NIP: 8121823733, Regon: 001077559 - dostawy mięsa, wędlin i drobiu oraz produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Kardasz Wiesława. 3. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko, 26-930 Garbatka-Letnisko, ul. H. Lewandowicz 4, NIP: 8121819335, Regon: 673007110 - dostawy mięsa, wędlin i drobiu oraz produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Adam Bęczkowski. 4. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Opactwie, 26-922 Sieciechów, Opactwo 18, NIP: 8121435422, Regon: 000236754 - dostawy mięsa, wędlin i drobiu oraz produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Nowak Mariola. 5. Starostwo Powiatowe w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Kochanowskiego 28, NIP: 8121678030, Regon: 670222836 - dostawy produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Aneta Szczypiór. Zapotrzebowanie i asortyment artykułów żywnościowych zostały ujęte w formularzach ofertowych załączonych do SIWZ na poszczególne części zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy (do 20% wartości zamówienia podstawowego)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełnione formularze ofertowe dotyczące zadania, którego podejmuje się wykonać, z cenami jednostkowymi oraz z ceną ofertową brutto za całość danej części zamówienia, o którą wykonawca się ubiega - w przypadku ubiegania się o zamówienie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia ujętego w umowie w przypadku, gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa, wędlin i drobiu do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego: 1. Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Lubelska 50, NIP: 8121279749, Regon: 000989353 - dostawy mięsa, wędlin i drobiu. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw -Agnieszka Wołos. 2. Placówka Socjalizacyjna PANDA w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Żeromskiego 5, NIP: 8121823733, Regon: 001077559 - dostawy mięsa, wędlin i drobiu. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Kardasz Wiesława. 3. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko, 26-930 Garbatka-Letnisko, ul. H. Lewandowicz 4, NIP: 8121819335, Regon: 673007110 - dostawy mięsa, wędlin i drobiu. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Adam Bęczkowski. 4. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Opactwie, 26-922 Sieciechów, Opactwo 18, NIP: 8121435422, Regon: 000236754 - dostawy mięsa, wędlin i drobiu. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Nowak Mariola..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego: 1. Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Lubelska 50, NIP: 8121279749, Regon: 000989353 - dostawy produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Agnieszka Wołos. 2. Placówka Socjalizacyjna PANDA w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Żeromskiego 5, NIP: 8121823733, Regon: 001077559 - dostawy produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Kardasz Wiesława. 3. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko, 26-930 Garbatka-Letnisko, ul. H. Lewandowicz 4, NIP: 8121819335, Regon: 673007110 - dostawy produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Adam Bęczkowski. 4. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Opactwie, 26-922 Sieciechów, Opactwo 18, NIP: 8121435422, Regon: 000236754 - dostawy produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Nowak Mariola. 5. Starostwo Powiatowe w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Kochanowskiego 28, NIP: 8121678030, Regon: 670222836 - dostawy produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Aneta Szczypiór. Zapotrzebowanie i asortyment artykułów żywnościowych zostały ujęte w formularzach ofertowych załączonych do SIWZ na poszczególne części zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.