Ogłoszenie z dnia 2011-08-19
Stalowa Wola: Dostosowanie budynku dla niepełnosprawnych, remont podłóg, ścian i sufitów korytarzy i sal lekcyjnych oraz wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum Nr 2 w Stalowej Woli - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 223625 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku dla niepełnosprawnych, remont podłóg, ścian i sufitów korytarzy i sal lekcyjnych oraz wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum Nr 2 w Stalowej Woli - roboty uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuję: 1. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami wewnętrznymi, obróbkami blacharskimi zewnętrznymi i remontem szpaletów wewnętrznych w pomieszczeniu pracowni komputerowej na niskim parterze oraz na klatce schodowej - okno o wym. 84 x 131 cm - 1 szt., okna o wym. 105 x 237 cm - 2 szt. 2. Demontaż drzwi wewnętrznych drewnianych pełnych i montaż nowych drzwi drewnianych pełnych wraz z remontem szpaletów do pomieszczenia biblioteki na wysokim parterze - drzwi o wym. 90 x 205 cm - 1 szt. 3. Wykonanie robót remontowych malarskich klatki schodowej głównej od wejścia na poziom wysokiego parteru w zakresie przygotowania podłoży, szpachlowania i malowania ścian i sufitu - łączna powierzchnia do pomalowania około 200 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Stolarki Budowlanej /DOMLUX/ Nieznalski Andrzej, Nowak Marek Sp.j., ul. Przemysłowa 11, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8500,00
Oferta z najniższą ceną: 8500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający - Gmina Stalowa Wola, wszczął niniejsze postępowanie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113. poz. 759 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp. Niniejsze postępowanie jest kontynuacją zamówienia pn. /Dostosowanie budynku dla niepełnosprawnych, remont podłóg, ścian i sufitów korytarzy i sal lekcyjnych oraz wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum Nr 2 w Stalowej Woli/, które zostało wszczęte przez Gminę Stalowa Wola w dniu 15 czerwca 2011 r., a ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w tym samym dniu pod numerem 166889-2011.W dniu wszczęcia postępowania przetargowego, ogłoszenie o zamówieniu wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały umieszczone na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokazTresc-1203-101 - a dokumentacja przetargowa przewidywała udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp., do 20% zamówienia podstawowego, przedmiot zamówień uzupełeniających polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonanie robót uzupełniających spowodowane jest: 1. Wymiania stolarki okiennej i drzwiowej jest konieczna ze względu na zły stan techniczny: a) okna drewniane skrzynkowe są nieszczelne, co powoduje duże straty ciepła i niskie temperatury w pomieszczeniach w okresie zimowym, okna mają uszkodzone okucia uniemożliwiające ich zamykanie i otwieranie, okno w pracowni komputerowej posiada tylko skrzydła okienne zewnętrzne, b) drzwi do biblioteki mają uszkodzone zawiasy, co powoduje utrudnienia przy ich zamykaniu i otwieraniu, skrzydło drzwi jest wypaczone, klamka jest uszkodzona. 2. Wykonanie malowania ścian i sufitu klatki schodowej głównej jest konieczne ze względu na zły stan techniczny: a) część ściany obok okien na klatce schodowej wykazuje zawilgocenie, które spowodowało złuszczanie się farby, b) powierzchnie ścian i sufitu są bardzo zabrudzone, c) miejscami ściany i sufit wykazuję pęknięcia powierzchni tynków. W związku z powyższym należy stwierdzić, iż niniejsze zamówienie jest zgodne z przepisami ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a - 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r - 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zagospodarowania terenów zielonych w centralnej części miasta Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w toalecie zlokalizowanej na 4 piętrze w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.