eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź44/08 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników WSS im. M. Kopernika w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Łódź: 44/08 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 223626 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 44/08 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników WSS im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: bluza, spodnie ogrodniczki, koszula flanelowa, czapka - w trzech kolorach; kurtka zimowa; płaszcz przeciwdeszczowy; trzewik z ochroną palców; trzewik bez ochrony palców; gumofilc ; gumobut ; gumobuty wysokie tzw wodery; fartuch spawalniczy; rękawice spawalnicze skórzane długie; rękawice robocze bawełnie ze wzmocnieniem ze skóry; ochrona na twarz - przyłbica; maska ochronna na twarz z zaworkiem; rękawice robocze bawełniane; ubrania dla personelu szpitala: fartuch do kolan biały; fartuch do kolan granatowy, bluza i spodnie (MĘSKIE), żakiet, spodnie, spódnica (DAMSKIE); obuwie dla kierowców; kurtka dla kierowców; okulary przeciwsłoneczne obuwie szpitalne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.81.30.00 - Obuwie z cholewkami ze skóry 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza 18.83.10.00 - Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.22.32.00 - Kurtki 18.22.13.00 - Płaszcze przeciwdeszczowe 18.81.20.00 - Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które musi spełnić Wykonawca: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia W ZAKRESIE PAKIETÓW 3, 4. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE:Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę realizacją zamówień polegających na dostawie: Odzieży dla pakietu nr 3 na łączną kwotę 150 000,00 zł Obuwia dla pakietu nr 4 na łączną kwotę 50 000,00 zł Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów ( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ) i oświadczeń : 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) OSWIADCZENIA Z ART. 24 USTAWY W ZAKRESIE WSZYSTKICH PAKIETÓW: 1) oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ W ZAKRESIE PAKIETÓW 3, 4. 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie 1) oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych -.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSS im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź pokój 978.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: WSS im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź KANCELARIA SZPITALA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMPLET UBRANIA ROBOCZEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bluza+spodnie ogrodniczki(KOLOR GRANATOWY, ZIELONY, STALOWY) - 78 SZT koszula flanelowa - 78 SZT czapka (KOLOR GRANATOWY, ZIELONY, STALOWY) - 78 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kurtka zimowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurtka zimowa 69 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: płaszcz przeciwdeszczowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płaszcz przeciwdeszczowy SZT. 25.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.13.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: trzewik: z ochroną palców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzewik: z ochroną palców SZT 24.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: trzewik bez ochrony palców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzewik bez ochrony palców SZT 53.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: gumofilc męski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gumofilc męski SZT 24.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: gumobut męski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gumobut męski SZT. 11.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: gumobuty wysokie tzw wodery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gumobuty wysokie tzw wodery SZT. 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: fartuch spawalniczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuch spawalniczy SZT. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: rękawice spawalnicze skórzane długie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice spawalnicze skórzane długie SZT. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: rękawice robocze bawełnie ze wzmocnieniem ze skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice robocze bawełnie ze wzmocnieniem ze skóry SZT.550.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ochrona na twarz - przyłbica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ochrona na twarz - przyłbica SZT 17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: maska ochronna na twarz z zaworkiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maska ochronna na twarz z zaworkiem SZT. 110.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: rękawice robocze bawełniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice robocze bawełniane SZT. 550.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: obuwie dla kierowców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie dla kierowców SZT 11.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.30.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: kurtka dla kierowców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurtka dla kierowców SZT. 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: okulary przeciwsłoneczne SZT. 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okulary przeciwsłoneczne SZT. 11.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 3 - ubrania dla personelu szpitala.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBRANIA: LEKARZE, LEKARKI, PIELĘGNIARZE,PIELĘGNIARKI, PERSONEL APTEKI, SEKRETARKI MEDYCZNE, REJESTRATORKI bluza i spodnie MĘSKIE 234 SZT. żakiet, spodnie, spódnica DAMSKIE 1306 SZT. UBRANIA: SALOWE, SALOWI. PERSONEL SPRZĄTAJĄCY I POMOCNICZY bluza i spodnie MĘSKI 42 bluza, spodnie, spódnica DAMSKI 317 fartuch do kolan biały MĘSKI 12 fartuch do kolan biały DAMSKI 52 fartuch do kolan granatowy DAMSKI 22.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: obuwie szpitalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie szpitalne SZT. 2308.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.30.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.