eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych, w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy 7 dni w tygodniu w tym niedziele i święta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Warszawa: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych, w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy 7 dni w tygodniu w tym niedziele i święta
Numer ogłoszenia: 223663 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy , ul. Powstańców Śląskich 9, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 664-70-14, fax. 022 665-89-39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbemowo.waw.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych, w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy 7 dni w tygodniu w tym niedziele i święta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych, w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo dla ok. 130 osób miesięcznie z czego przewiduje się: usług opiekuńczych dla ok. 115 osób i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych dla ok. 40 osób. W okresie obowiązywania umowy przewiduywana liczba godzin wyniesie: usługi opiekuńcze ok. 8180 godzin,specjalistyczne usługi opiekuńcze-pielęgnacyjne ok. 2900 godzin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe Oryginalny kod CPV: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych Oryginalny kod CPV: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 i spełniaja warunki udziału w pstępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówien publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1) wykonali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczecia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi trwającej minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy odpowiadającej rodzajowi ( usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze - pielęgnacyjne) i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za usługę, odpowiadającą rodzajowi przedmiotu zamówienia wykonanie co najmniej 1 usługi trwającej minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy grupie przekraczajacej 100 osób. 2) mają do dyspozycji personel zdolny do wykonania zamówienia, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych wymaganych przy realizacji usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych tj: - co najmniej 10 osób które muszą legitymować się świadectwem lub dyplomem minimum medycznej szkoły średniej o kierunku pielęgniarskim lub pokrewnym, albo mieć stosowne kwalifikacje poparte zaświadczeniem o ukończeniu kursu w zakresie pielęgnacji chorego w domu (do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych); - co najmniej 30 osób z wykształceniem przynajmniej podstawowym, przeszkolone - ukończenie kursu PCK lub szkolenia wewnętrznego zorganizowane przez Wykonawcę, znające procedury wzywania pomocy i udzielania pomocy przedlekarskiej (do świadczenia usług opiekuńczych); - opiekunki winny być: niekaralne, w tzw. wieku produkcyjnym (do 60 lat), sprawne fizycznie i intelektualnie, potrafiące obsługiwać podstawowy sprzęt gospodarstwa domowego, zdolne do wykonywania ciężkich prac fizycznych oraz posiadać umiejętność nawiązywania i utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, przestrzegać tajemnicy służbowej. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zaware w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty przez Wykonawcę zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospadarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty wyżej wymienione dokumenty. 4) wykaz osób, które będa wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - informacje dotyczące kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także charakteru powierzonej usługi (według załącznika nr 4 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy w/w warunek mogą spełniać łącznie. 5) wykaz wykonanych usług z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - dokumenty potwierdzające że wykazane usługi zostały wykonane należycie ( według załącznika nr 5 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Potencjał kadrowy - 30
  • 3 - Doświadczenie - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsbemowo.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy ul. Powstańców Śląskich 9, 01-381 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy ul. Powstańców Śląskich 9, 01-381 Warszawa, sekretariat - pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.