Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Gliwice: dostawy materiałów do dezynfekcji i sterylizacji
Numer ogłoszenia: 223664 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Nr 4 z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Gliwicach , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2318888 w. 304, faks 32 2318888 w. 401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów do dezynfekcji i sterylizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów do dezynfekcji i sterylizacji.Zamówienie obejmuje 16 pakietów (części, zadań), których pełny wykaz stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ - formularz OFERTA wraz z nw. pakietami:.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski Nr 4 z Przychodnią w Gliwicach - SPZOZ
ul. Zygmunta Starego 20
44-100 Gliwice
Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Szpitala, (budynek nr 4- Administracja, pokój nr 001) Gliwice ul. Zygmunta Starego 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Materiały do sterylizacji - pakiet obejmuje 7 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr2 - Materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Materiały do sterylizacji -pakiet obejmuje 1 pozycję..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3- Materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3- Materiały do sterylizacji - pakiet obejmuje 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4- Materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4- Materiały do sterylizacji - pakiet obejmuje 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5- Materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5- Materiały do sterylizacji - pakiet obejmuje 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6- Materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6- Materiały do sterylizacji - pakiet obejmuje 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Preparaty higieniczne i odkażające do skóry rąk, ciała, pola operacyjnego, błon śluzowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - Preparaty higieniczne i odkażające do skóry rąk, ciała, pola operacyjnego, błon śluzowych- pakiet obejmuje 12 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Chirurgiczna i higieniczna dezynfekcja rąk - system zamknięty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - Chirurgiczna i higieniczna dezynfekcja rąk - system zamknięty. Pakiet obejmuje 3 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - dezynfekcja, pielęgnacja i leczenie ran..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - dezynfekcja, pielęgnacja i leczenie ran. Pakiet obejmuje 3 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - toaleta pacjenta..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - toaleta pacjenta. Pakiet obejmuje 1 pozycję..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - dezynfekcja i mycie sprzętu, powierzchni medycznych, w tym akrylowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 - dezynfekcja i mycie sprzętu, powierzchni medycznych, w tym akrylowych. Pakiet obejmuje 3 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - dezynfekcja i mycie małych, trudnodostępnych powierzchni medycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 - dezynfekcja i mycie małych, trudnodostępnych powierzchni medycznych. Pakiet obejmuje 2 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - dezynfekcja, mycie i konserwacja manualna narzędzi i sprzętu medycznego, w tym anestezjologicznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 - dezynfekcja, mycie i konserwacja manualna narzędzi i sprzętu medycznego, w tym anestezjologicznego. Pakiet obejmuje 5 pozycji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy na rzecz Zamawiającego 2 (dwóch) sztuk wanienek dezynfekcyjnych o pojemności od 6 do 8 L, 4 sztuk wanienek dezynfekcyjnych o pojemności 2L i 2 szt. wanienek o poj. 10 L. Wanienki muszą być atestowane, posiadać wkład-sito (wyjątek może stanowić wanienka 10 L.), przezierną pokrywę, nie ulegać przebarwieniu i uszkodzeniu pod wpływem działania preparatów dezynfekcyjnych. Dostawa wanienek odbędzie się na zapotrzebowanie Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - manualna oprawa (mycie i dezynfekcja) sprzętu endoskopowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14 - manualna oprawa (mycie i dezynfekcja) sprzętu endoskopowego. Pakiet obejmuje 2 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - maszynowa oprawa (mycie, dezynfekcja) sprzętu endoskopowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 15 - maszynowa oprawa (mycie, dezynfekcja) sprzętu endoskopowego. Pakiet obejmuje 2 pozycje. Obydwa preparaty do maszynowej oprawy endoskopów (myjący i dezynfekujący) muszą być kompatybilne (akceptowane przez producenta myjni) z myjnią-dezynfektorem INNOVA E 2, BHT HYGIENETECHNIK! Obecnie stosowany jest zestaw Neodisher Mediclean & Neodisher Septo DN. Jeżeli oferent zaproponuje inne środki, to zgodnie z wymaganiami producenta myjni musi zostać ona przekalibrowana przez serwis - koszt kalibracji w takim przypadku zobowiązuje się pokryć Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - dezynfekcja, mycie powierzchni, narzędzi, sprzętu i aparatury stomatologicznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 16 - dezynfekcja, mycie powierzchni, narzędzi, sprzętu i aparatury stomatologicznej. 1) Pakiet obejmuje 6 pozycji. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązuje się do użyczenia na czas trwania umowy na rzecz Zamawiającego jednej sztuki atestowanej wanienki z przykryciem i sitem do oprawy narzędzi o poj. 2 L. - (dostawa wraz z realizacją pierwszego zamówienia) oraz 1 szt. pojemnika do dezynfekcji wierteł stomatologicznych (dostawa wraz z realizacją pierwszego zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali 2,3,5,9 w budynku przy ul. Daszyńskiego 97 oraz lokalu nr 2 przy ul. Daszyńskiego 95 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Modernizacja budynku przy ul. Architektów 109 - dobudowa windy zewnętrznej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy dolomitu prażonego
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200.2712.21.2025 Remont budynku 18 w Opolu (warsztat)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, akcesoriów do mycia, dezynfekcji i zabezpieczenia narzędzi, sprzętu ochrony osobistej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie.
- ZP/11/2025_Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących oraz preparatów pielęgnacyjnych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, sprzętu, rąk.
- Dostawa akcesoriów i materiałów zużywalnych do Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektoprni
- Dostawy wyrobów medycznych
- Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości, materiałów eksploatacyjnych, preparatów do dezynfekcji powierzchni oraz do pielęgnacji i dezynfekcji skóry personelu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.