Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Zielona Góra: Przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej Nr 11
w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 22366 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Spawaczy 3D, 65-119 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 451 89 51, faks 0-68 451 89 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej Nr 11 w Zielonej Górze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej Nr 11 w Zielonej Górze a.w ilości maksymalnie 150 obiadów dużych i 300 obiadów małych dziennie (połówkowy - obiad mały to pełna porcja zupy i napoju czy deseru oraz połowa dużej porcji drugiego dania), ilość dni żywieniowych 94 w terminie od dnia 01 lutego 2010r do 22 czerwca 2010r. b.w ilości maksymalnie 150 obiadów dużych i 300 obiadów małych dziennie (połówkowy - obiad mały to pełna porcja zupy i napoju czy deseru oraz połowa dużej porcji drugiego dania), ilość dni żywieniowych 74 w terminie od dnia 06 września 2010r do 22 grudnia 2010r. 1.1.Obiady trzydaniowe składające się z zupy 300 ml, drugiego dania ( 200g ziemniaków, 100g mięsa, surówki lub danie typu łazanki, kluski, pierogi o masie 300g, owoc lub surówka 100g) i napoju 200ml lub deseru mlecznego min 150 ml. 2.Posiłki muszą spełniać następujące warunki: a posiłki powinny być urozmaicone i o wysokiej jakości odżywczej, b. codziennie musi wystąpić surówka lub owoc, c. raz w tygodniu deser mleczny, d. co najmniej trzy razy w tygodniu danie mięsne (przewaga drobiu), e. co najmniej raz w tygodniu danie rybne, f. przygotowanie dań na tłuszczach roślinnych, g. przygotowanie pod względem składu i jakości zgodne z normami żywienia dzieci w wieku szkolnym zawartymi w obowiązujących przepisach. 3.Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym z tzw. punktach zbiorowego żywienia, posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności. 4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia tj. przygotowania i transportu posiłków zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. Nr 171 poz.1225 tekst jednolity ze zmianami), Rozporządzeniu(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 kwietnia 2004r.w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004r.) oraz innych obowiązujących przepisów w zakresie żywienia . 5.W sytuacji wyjątkowej spowodowanej czynnikami losowymi i niedostarczeniem posiłku Wykonawca zobowiązany jest do zakupu suchego prowiantu o wartości ceny obiadu brutto. 6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków. Zamawiający zobowiązuje się uzgodnić z Wykonawcą ilość posiłków do godziny 14:00 w dniu poprzedzającym odbiór posiłków. 7. W przypadku zgłoszenia przez rodzica nieobecności dziecka w szkole co najmniej dwa dni dokonuje się odpisu. W takiej sytuacji szkoła zgłasza do godziny 14:00 dnia poprzedzającego zmniejszone zapotrzebowanie na obiady. 8. Jadłospis na cały kolejny tydzień należy dostarczać najpóźniej w piątek w tygodniu poprzedzającym. 9. Posiłki mają być dostarczone do godziny 11:00 środkiem transportu zgodnym z obowiązującymi normami higieny (przepisów sanitarnych) na koszt Wykonawcy do pomieszczenia wydawalni posiłków. 10. Odbiór posiłków odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym tj. w wydawalni Zamawiającego. Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęcie obiadów , co jest podstawą uzyskania zapłaty za dostarczone posiłki. 11. O czystość termosów, ich wyparzanie i dezynfekcję zadba Wykonawca i on ponosi pełną odpowiedzialność w zakresie Sanepidu. 12.Posiłki winny być przygotowywane w lokalu gastronomicznym (zakładzie) spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne dla zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze. 13. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem w okresach miesięcznych, na podstawie faktur częściowych w terminie 14 dni, od daty jej złożenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 247212.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAMZES Sp. z o.o.;, Pod Topolami 4, 66-104 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 247212.00
- Oferta z najniższą ceną: 247212.00 oferta z najwyższą ceną: 247212.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Szkolenie zawodowe pn."Operator wózków jezdniowych" dla 8 osób w miejscowości Zielona Góra
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Kornela Makuszyńskiego w Legnicy
- Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Wielkie Oczy
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.