eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyRemont wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 34/I w Tychach, przy Pl. Św. Anny 1 - 1c

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Tychy: Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 34/I w Tychach, przy Pl. Św. Anny 1 - 1c
Numer ogłoszenia: 223688 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax. 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 34/I w Tychach, przy Pl. Św. Anny 1 - 1c.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania remontu Instalacji elektrycznej: 1) w lokalach mieszkalnych - 32 lokale oraz w części wspólnej budynku (klatki schodowe - 4 kl., piwnice) 2) w lokalach usługowych - 5 lokali w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, w zakresie zmiany lokalizacji wyłącznika głównego z wymianą obudowy, wymiany rozdzielnic piętrowych wraz z osprzętem, wymiany wewnętrznej linii zasilającej z wyprowadzeniem przewodu ochronnego PE, wykonania nowego obwodu zasilającego gniazdo w kuchni i łazience, wymiany tablic bezpiecznikowo licznikowych we wszystkich lokalach mieszkalnych i lokalach usługowych wymiany zasileń mieszkań oraz wykonania pomiarów ochronnych. Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Zmiany lokalizacji wyłącznika głównego z wymianą obudowy; 2. Wymianę rozdzielnic piętrowych wraz z osprzętem; 3. Wymianę wewnętrznej linii zasilającej z wyprowadzeniem przewodu ochronnego PE; 4. Wykonania nowego obwodu zasilającego gniazdo w kuchni i łazience; 5. Wymianę tablic bezpiecznikowo - licznikowych w 32 lokalach mieszkalnych i 5 lokalach usługowych; 6. Wymianę zasileń mieszkań z dwu na trzyprzewodowe ze zwiększeniem przekroju przewodów; 7. Wykonanie pomiarów ochronnych 8. Roboty murarsko - tynkarskie 9. Roboty porządkowe z wywozem gruzu na wysypisko odpadów Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót: Cz.1 na wykonanie remontów w lokalach mieszkalnych: - połączenia wyrównawcze w lp. od 1.1 ÷ 1.16 - wewnętrzne linie zasilające w lp. od 2.17 ÷ 2.38 - wykonanie nowego zasilania mieszkań w lp. od 3.39 ÷ 3.45 - wymiana tablic bezpiecznikowo - licznikowej wraz z osprzętem w lp. od 4.46 ÷ 4.52 - nowe obwody zasilające w łazience i kuchni w lp. od 5.53 ÷ 5.67 - miejscowe połączenia wyrównawcze w lp. od 6.68 ÷ 6.70 - pomiar pomiary i badania odbiorcze w lp. od 7.71 ÷ 7.73 - klatki schodowe piwnice od 8.74 ÷ 8.91 Cz. 2 na wykonanie remontów w lokalach usługowych w lp. od 1.1 ÷ 1.23 w których przedstawiono podstawy nakładów rzeczowych, ilości i jednostkę. Integralną część każdego z przedmiarów robót (cz. 1 i cz. 2) stanowią zestawienia materiałów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1.400,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz .U z 2006 roku, Nr 164, poz 1163 z późn. zm.) , tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE : 1) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą/ osobami posiadającymi uprawnienia: a) budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru D (kierownik robót) b) w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych E , uprawniających do wykonywania robót elektrycznych oraz wskazanie osoby posiadającej aktualne uprawnienia do wykonywania prac kontrolno- pomiarowych z pomiarami ochrony przeciwporażeniowej. 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej d w i e roboty wykonane w ramach odrębnych umów, polegające na wykonaniu robot instalacyjnych branży elektrycznej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej 30 000.000,- zł (brutto) 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu wymagane dokumenty wyszczególnione w pkt. XII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji, ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie) 2. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu napodstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Pzp. (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn.zm.). 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie XII. 2., p.pkt. 1) i 2) dla każdego z nich. Na potwierdzenie, że Wykonawcy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy- Pzp. : 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji. Wymagane jest dysponowanie osobą/ osobami posiadającymi uprawnienia: a) budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa; a także uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru D (kierownik robót) b) w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych E , uprawniających do wykonywania robót elektrycznych oraz wskazanie osoby posiadającej aktualne uprawnienia do wykonywania prac kontrolno- pomiarowych z pomiarami ochrony przeciwporażeniowej. - Wykaz należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. - Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych wymienione w p.pkt. a) i b) oraz zaświadczenie wydane przez Właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa, uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru D , kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje osób w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych E , uprawniających do wykonywania robót elektrycznych, a także wskazanie osoby posiadającej aktualne uprawnienia do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych z pomiarami ochrony przeciwporażeniowej. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców. 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania zamówienia - należy wykazać co najmniej d w i e roboty wykonane w ramach odrębnych umów, polegające na wykonaniu robot instalacyjnych branży elektrycznej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej 30 000.000,- zł (brutto). Na potwierdzenie realizacji co najmniej dwóch robót wymienionych w wykazie o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 30 000, 00 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz wykonanych robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców.) Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.): 5) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy - Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz.605) 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 15 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejsce składania ofert: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.