eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneSprawowanie nadzoru inwestorskiego przy adaptacji pomieszczeń magazynowych na biura księgowości w PGKiM Sp. z o.o. przy ul. Energetyków 5 w Łaziskach Górnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Łaziska Górne: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy adaptacji pomieszczeń magazynowych na biura księgowości w PGKiM Sp. z o.o. przy ul. Energetyków 5 w Łaziskach Górnych.
Numer ogłoszenia: 223691 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203875 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, faks 032 2241420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy adaptacji pomieszczeń magazynowych na biura księgowości w PGKiM Sp. z o.o. przy ul. Energetyków 5 w Łaziskach Górnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Zakres wykonywanych czynności: 1.Czuwanie nad prawidłową realizacją umowy zawartej z Wykonawcą. 2.Informowanie inwestora o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych. 3.Pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 4.Kontrola ilości i wartości wykonanych robót przed odbiorem. 5.Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 6.Uczestniczenie w czynnościach odbioru. 7.Kontrola prawidłowości usunięcia wad w okresie gwarancji. 8.Rozliczenie rzeczowo - finansowe inwestycji po jej zakończeniu. 9.Przygotowanie wymaganych dokumentów do przekazania inwestycji do użytkowania. II.Charakterystyka budowy: Adaptacja pomieszczeń obejmuje następujące roboty: -demontaż istniejących instalacji, -wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z montażem krat i rolet; -wymiana parapetów zewnętrznych, -wymiana podokienników drewnianych na PCV, -naprawa i uzupełnienie posadzek cementowych, -wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z montażem stolarki drzwiowej szklonej, -montaż drzwi antywłamaniowych na korytarzu, -zamurowanie przebić w ścianach po istniejącej stolarce drzwiowej, -wykonanie ścian działowych murowanych, -wykonanie sufitów podwieszanych, -wykonanie posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikami na korytarzu oraz z wykładziny obiektowej PCV w biurach, -tapetowanie i pomalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną w kolorze, -wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem - lampy sufitowe prostokątne wpuszczane z szybą mleczną, -wykonanie instalacji komputerowej i telefonicznej, -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, -wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji. W załączeniu rzut istniejących i projektowanych pomieszczeń w skali 1:50 . III.Wymagania jakościowe: Roboty budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z : - ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych ( Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz.401). - obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MTX Usługi Projektowe Budowlane i Nadzór Mariusz Kolberg, ul. Dworcowa 63, 43-175 Wyry, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2500
  • Oferta z najniższą ceną: 2500 oferta z najwyższą ceną: 22000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.