eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawy mięsa, wędlin i konserw mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Słupsk: Dostawy mięsa, wędlin i konserw mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2012
Numer ogłoszenia: 223694 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Lubuczewo 29A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 846 26 30, faks 0-59 849 19 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpslubuczewo.mojbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa, wędlin i konserw mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykaz produktów i artykułów będących przedmiotem zamówienia dla - części 1- dostawy mięsa 1 KARKÓWKA kg 20,00 2 ŁOPATKA B/K kg 650,00 3 SCHAB B/K kg 80,00 4 WĄTROBA WIEPRZOWA kg 30,00 5 NOGI kg 40,00 6 BOCZEK WP. ŁUSKANY kg 130,00 7 ŻEBERKA WIEPRZOWE kg 30,00 8 SŁONINA kg 20,00 9 SŁONINA kg 20,00 2) Wykaz produktów i artykułów będących przedmiotem zamówienia dla - części 2 - dostawy wędlin i konserw mięsnych 1 SZYNKA GOTOWANA kg 20,00 2 KIEŁBASA ZWYCZAJNA kg 200,00 3 MIELONKA KANAPKOWA kg 50,00 4 METKA kg 100,00 5 SALCESON kg 140,00 6 MORTADELA kg 100,00 7 BALERON kg 40,00 8 PARÓWKI kg 180,00 9 KIEŁBASA JARMARCZNA kg 170,00 10 FLAKI WOŁOWE kg 30,00 11 SZYNKÓWKA kg 70,00 12 PRZYSMAK TUCHOLSKI kg 70,00 13 MIELONKA SZYNKOWA kg 50,00 14 LUNCHEONMEAT kg 25,00 15 MIELONKA DROBIOWA kg 100,00 16 KASZANKA kg 80,00 17 PASZTET KONSERWOWY 300g szt. 400,00 18 KONSERWA MIĘSNA 300g szt. 500,00.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę dokumentu HDI na dostawy produktów w części 1 i 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpslubuczewo.mojbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie Lubuczewo 29A 76-200 Słupsk pokój nr 39.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie Lubuczewo 29A 76-200 Słupsk pokój nr 39.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy mięsa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KARKÓWKA kg 20,00 ŁOPATKA B/K kg 650,00 SCHAB B/K kg 80,00 WĄTROBA WIEPRZOWA kg 30,00 NOGI kg 40,00 BOCZEK WP. ŁUSKANY kg 130,00 ŻEBERKA WIEPRZOWE kg 30,00 SŁONINA kg 20,00 SŁONINA kg 20,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy wędlin i konserw mięsnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 SZYNKA GOTOWANA kg 20,00 2 KIEŁBASA ZWYCZAJNA kg 200,00 3 MIELONKA KANAPKOWA kg 50,00 4 METKA kg 100,00 5 SALCESON kg 140,00 6 MORTADELA kg 100,00 7 BALERON kg 40,00 8 PARÓWKI kg 180,00 9 KIEŁBASA JARMARCZNA kg 170,00 10 FLAKI WOŁOWE kg 30,00 11 SZYNKÓWKA kg 70,00 12 PRZYSMAK TUCHOLSKI kg 70,00 13 MIELONKA SZYNKOWA kg 50,00 14 LUNCHEONMEAT kg 25,00 15 MIELONKA DROBIOWA kg 100,00 16 KASZANKA kg 80,00 17 PASZTET KONSERWOWY 300g szt. 400,00 18 KONSERWA MIĘSNA 300g szt. 500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.