Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Wejherowo: wybór banku do prowadzenia rachunku bieżącego z linią debetową oraz rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Numer ogłoszenia: 223727 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, fax 058 5727331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór banku do prowadzenia rachunku bieżącego z linią debetową oraz rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wybór banku do prowadzenia rachunku bieżącego z linią debetową oraz rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych przez okres 48 miesięcy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (rozdz. 5 pkt 1a SIWZ): - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności bankowych objętych przedmiotem nn postępowania, wskazanych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo bankowe (tj. Dz. U z 2002 roku nr 72 poz. 665 z późn. zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (rozdz. 5 pkt 1b SIWZ): - wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania (tj. świadczyli usługę prowadzenia rachunku bankowego i linii debetowej oraz rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla osoby prawnej o wartości nie mniejszej niż wartość brutto oferowanej ceny w nn postępowaniu dla każdego zrealizowanego zamówienia). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (rozdz. 5 pkt 1c SIWZ): - wykazali dodatni wynik finansowy (co najmniej 5-cyfrowy) w ostatnich 3 latach obrotowych, potwierdzony w sprawozdaniach finansowych, a jeżeli podlegają one opinii biegłego rewidenta, także potwierdzony ww opiniami lub innymi dokumentami określającymi obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, jeżeli Wykonawca nie jest zobowiązany do sporządzania sprawozdania finansowego. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (rozdz. 5 pkt 1d SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdziałem 6 SIWZ na zasadzie - spełnia-nie spełnia warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca składa (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców): - dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego w rozdziale 5 pkt 1a SIWZ: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. uprawnienie w formie zezwolenia wydanego przez właściwy organ państwowy dla wykonawcy do wykonywania działalności bankowej obejmującej usługi stanowiące przedmiot nn postępowania - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe - ( t.j. Dz. U. nr 72 poz. 665 z 2002 r. z późn. zmianami). - dla potwierdzenia spełniania warunków opisanych w rozdziale 5 pkt 1a 1b 1c i 1d SIWZ: 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3 do SIWZ (wzór oświadczenia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Oprocentowanie lokat krótkoterminowych do 7 dni - 5
- 3. Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących - 5
- 4. Prowizja od przelewów środków na rachunki innych banków (w złotych) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- Sukcesywna dostawa materiałów brukarskich i płyt betonowych ażurowych drogowych w podziale na części: Część I: Sukc. dostawa mater. brukarskich. Część II: Sukc. dostawa płyt beton. ażurowych drogow.
- Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo w podziale na 11 części.
- Konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 670 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap II)"
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.