eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieAdaptacja budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Świnoujście: Adaptacja budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej
Numer ogłoszenia: 223730 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161238 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej. 1. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: 1) branża architektoniczna i budowlana, w tym: - wyburzenia części ścian wewnętrznych oraz postawienie nowych ścianek działowych murowanych i G-K na stelażu metalowym, - wzmocnienie elementów konstrukcyjnych w miejscach wyburzeń, a w piwnicy pod pomieszczeniami archiwum miejskiego wzmocnienie stropu konstrukcją stalową, - wymiana elementów wykończenia (tynki, malowanie, płytki, okładziny PCW, podwieszane sufity) w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji technicznej, - ułożenie wykładzin podłogowych, - malowanie pomieszczeń, - wykonanie izolacji termicznej i akustycznej w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji technicznej, - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji technicznej, - wykonanie otworów drzwiowych w ścianie nośnej, - wykonanie nadproży konstrukcyjnych, - poszerzenie części otworów drzwiowych w ścianach nośnych, - wykonanie nowej konstrukcji stropu, - wzmocnienie konstrukcji stropu; - wykonanie szachtów dla sieci teletechnicznej umożliwiające jej rozbudowywanie bez konieczności demontażu kanałów i szachów; 2) branża sanitarna, w tym: - wymiana wewnętrznej instalacji wodnokanalizacyjnej, - montaż nowej instalacji zimnej wody, - montaż nowej instalacji ciepłej wody użytkowej, - montaż nowej instalacji cyrkulacji dla pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, - modernizacja instalacji c.o. wynikająca z nowego podziału pomieszczeń, - wymiana i montaż wskazanych grzejników c.o., - wymiana instalacji wewnętrznej hydrantowej, - montaż instalacji wentylacji grawitacyjnej, - montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewano - wywiewnej, - modernizacja kotłowni, - zmiana lokalizacji centrali wentylacyjnej nr 5 do pomieszczenia nr 1.07, - wyposażenie pomieszczeń sanitarnych oraz biały montaż; 3) branża elektryczna, w tym: - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej, - wymiana instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalacja sygnalizacyjnej p.poż. w pomieszczeniach archiwum miejskiego, - położenie przewodu światłowodowego z budynku adaptowanego do budynku Urzędu Miasta Świnoujście, - wymiana instalacji telefonicznej, - montaż instalacji teletechnicznych, SAP, LAN, - montaż instalacji niskoprądowych; 4) pozostałe prace, nie ujęte w dokumentacji na adaptację budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C na potrzeby administracji miejskiej: a) montaż instalacji domofonowej: - manipulator o jakości, standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż manipulator firmy Laskomex (pulpit) - 4 szt., - urządzenia odbierające sygnał (słuchawki/ aparaty domofonowe) - 20 szt., - akumulator podtrzymujący napięcie w przypadku braku prądu w instalacji domofonowej przez co najmniej 12 godzin, - montaż elektrozaczepu w drzwiach klatkowych - 4 szt., - dorobienie kluczy dla użytkowników wraz z dostępem za pomocą chipów - 20 szt., - montaż przewodów instalacji domofonowej w bruzdach w ilości około 600mb, - wykonanie prób i sprawdzeń wraz z przedstawieniem odpowiednich protokołów oraz dokumentów potwierdzających wbudowane materiały, b) uzupełnienie barierki na klatce schodowej o stalowe tralki - 18 sztuk, montaż przez wspawanie płaskownika o długości 3mb wraz z odmalowaniem, c) wymiana mieszacza wraz z napędem na instalacji c.o w kotłowni gazowej (mieszacz o jakości, standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zawór trójdrożny VR6131 oraz siłownik ARA661) - 1 kpl., d) wymiana pompy c.o. z podłączeniem instalacji zasilającej i sterującej z kotła c.o na pompę o jakości, standardzie i parametrach technicznych nie gorszych od pompy WILLO STRATOS VTCO 40/1-12 - 1 szt., e) wstawienie dodatkowego punktu grzewczego w pom. nr 2.08 wraz z wykonaniem odpowiedniej instalacji przyłączeniowej od pionu instalacji c.o. oraz odtworzeniem zabudów mogących ulec uszkodzeniu w trakcie realizacji prac na powierzchni około 1m2: - montaż grzejnika C11 400 x 600 z zasileniem bocznym - 1szt., - długość instalacji przyłączeniowej w technologii Cu łączonej na lut miękki - około 5 mb, - montaż zaworu termostatycznego z głowicą - 1 szt., f)wykonanie folii antywłamaniowej w istniejących oknach budynku od strony wewnętrznej w klasie P2: - piwnica - 28 sztuk (łącznie 25 m2), - przyziemie - 16 sztuk (łącznie 39 m2), g) montaż czujników p.poż w pomieszczeniach: archiwum ZGM, serwerowni Urzędu Miasta Świnoujście, serwerowni ZGM, na klatce schodowej od ul. Wyspiańskiego oraz w pomieszczeniach wyposażonych w kontrolę dostępu (ilość czujek - 10 szt., długość instalacji - około 200 mb, centralka - 1 szt., akumulator podtrzymujący napięcie - 1 szt.), h) odseparowanie sieci LAN ZGM od sieci LAN UM poprzez wyprowadzenie okablowania z serwerowni Urzędu Miasta Świnoujście i doprowadzenie do serwerowni ZGM , i) okablowanie sieci LAN oraz instalacji domofonowej (okablowanie należy opisać w sposób trwały na końcach przewodów), j) wykonanie instalacji pod telewizję kablową do pomieszczenia sali szkoleniowej ZGM, gabinetów dyrekcji ZGM oraz pokoju informatyka - ilość okablowania około 200 mb, k) doprowadzenie sygnału internetowego od pomieszczenia serwerowni Urzędu Miasta Świnoujście do pomieszczenia serwerowni ZGM - ilość okablowania około 200 mb, l) instalacja klimatyzatora w pomieszczeniu serwerowni ZGM (klimatyzator do przeniesienia z obecnej siedziby ZGM wraz z doprowadzeniem instalacji elektrycznej chłodniczej i grzewczej - 1kpl.), m) montaż szafy 19 40U wraz osprzętem (patchpanel 40 port x 2 listwa zasilająca 1U - 2 szt.), n) montaż panelu wentylacyjnego dachowego w szafie 19 40U (termostat zamykający 0 - 60oC) - 1kpl, o) podłączenie okablowania sieci LAN oraz instalacji telefonicznej do patchpanela w szafie 19 40U, p) przygotowanie instalacji do połączenia projektora w sali multimedialnej ZGM oraz instalacji ekranu podwieszanego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.40.00 - 45.26.40.00 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.21.33.16 - Roboty instalacyjne związane z przejściami 45.12.10.00 - Próbne wiercenia 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany EFEKT Sp. J. J. D. Dziedziccy, ul. Leśmiana 7, 72-600 Świnoujście, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1682500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1799313,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1799313,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1840092,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.