Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Łańcut: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku (Znak sprawy SZP/380/37/07)
Numer ogłoszenia: 223764 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, fax 017 2252302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku (Znak sprawy SZP/380/37/07).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przemiot zamówienia podzielony został na dziesięć następujących pakietów: PAKIET I Igły iniekcyjne, igły Motylek (Załącznik Nr 2.1.). PAKIET II Anestezjologia (Załącznik Nr 2.2.). PAKIET III Cewniki, kanki doodbytnicze, worki do dobowej zbiórki moczu (Załącznik Nr 2.3.). PAKIET IV Elektrody (Załącznik Nr 2.4.). PAKIET V Naczynia jednorazowego użytku do maceratorów Vernacare (Załącznik Nr 2.5.). PAKIET VI Sprzęt medyczny do odsysania i zbiórki wydzielin (Załącznik Nr 2.6.). PAKIET VII Urządzenia i przyrządy do infuzji i przetaczania krwi(Załącznik Nr 2.7.). PAKIET VIII Igły i zestawy do znieczuleń (Załącznik Nr 2.8.). PAKIET IX Chirurgia ogólna (Załącznik Nr 2.9.). PAKIET X Drobny sprzęt ogólno - medyczny (Załącznik Nr 2.10.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.11 - Zbiorniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.13.23 - 33.14.13.23 Oryginalny kod CPV: 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków Oryginalny kod CPV: 33.14.16.26 - Zestawy dawkujące Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.26 - Zestawy dawkujące Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium od Wykonawców..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1. pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 2.Oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr do 4 oferty. 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli nie jest to uregulowane żadnymi przepisami prawnymi oraz uprawnieniami należy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca nie ma obowiązku posiadania takich dokumentów (oświadczenie w formie oryginału) - Załącznik Nr 6 a do oferty. Wykaz innych wymaganych dokumentów: 1.Wypełniony FORMULARZ OGÓLNY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełnione formularze cenowe - Załączniki Nr 2 do oferty (należy dołączyć tylko te formularze cenowe, na które Wykonawca składa ofertę). 3.Zaakceptowany wzór Umowy - Załącznik Nr 7 do oferty. 4.Oświadczenie o posiadaniu aktualnych deklaracji zgodności i o oznakowaniu znakiem CE lub wpisie/zgłoszeniu oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych /Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami/ lub oświadczenie o posiadaniu innego aktualnego dokumentu dopuszczającego przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem - Załącznik Nr 8 do oferty. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wyboru Wykonawcy/ów oferty/ofert jako najkorzystniejszej/ych Zamawiający zażąda dostarczenia aktualnych deklaracji zgodności i o oznakowaniu znakiem CE lub wpisu/zgłoszenia oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych /Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami/ lub inny aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem - przed dniem zawarcia umowy/umów w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 5.Katalogi do zaoferowanych produktów lub ulotki informacyjne - Załącznik Nr 9 do oferty. Dokumenty te Wykonawca może dołączyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Poświadczenia winna/y dokonać osoba/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy (tj. osoba/osoby wymieniona/e w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub osoba/y upoważniona/e do reprezentowania Wykonawcy na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, które powinno być dołączone do oferty w formie oryginału. Składając dokumenty w formie kserokopii należy wpisać słowa np.: poświadczam za zgodność z oryginałem lub za zgodność z oryginałem - data i podpisać.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut, pokój Nr 6 (Zamówienia Publiczne)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut, pokój Nr 13 (Sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Igły iniekcyjne, igły Motylek (Załącznik Nr 2.1.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły iniekcyjne i igły motylek, wielkość zamówienia poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Anestezjologia (Załącznik Nr 2.2.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki intubacyjne, cewniki i dreny do podawania tlenu, rurki tracheostomijne, rurki ustno gardłowe Guedel, cewniki do odsysania dróg oddechowych filtry i obwody oddechowe, worki anestezjologiczne wielkość poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III Cewniki, kanki doodbytnicze, worki do dobowej zbiórki moczu (Załącznik Nr 2.3.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki urologiczne, kanki doodbytnicze, worki do dobowej zbiórki moczu wielkość poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.11-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV Elektrody(Załącznik Nr 2.4.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: eletrody do czasowej stymulacji serca oraz elektrody do badań EKG i badań holterowskich wilekość poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V Naczynia jednorazowego użytku do maceratorów Vernacare Załącznik Nr 2.5.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowe baseny, kaczki, nerki i miski jednorazowego użytku do maceratorów wielkość poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI Sprzęt medyczny do odsysania i zbiórki wydzielin (Załącznik Nr 2.6.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkłady workowe jednorazowego użytku na wydzielinę, zestaw do bezpiecznej zbiórki wydzielin z jamy opłucnej, dreny łączące sterylne wielkość zamówienia poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII Urządzenia i przyrządy do infuzji i przetaczania krwi (Załącznik Nr 2.7.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedłużacze do pomp infuzyjnych, przyrządy do przetaczania krwi wielkość zamówienia poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII Igły i zestawy do znieczuleń (Załącznik Nr 2.8.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do nakłuć lędźwiowych, igły do znieczuleń podpajęczynówkowych, igły zewnątrzoponowe, zestawy do cewnikowania wielkość poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX Chirurgia ogólna (Załącznik Nr 2.9.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny, zgłębniki dwunastnicze, łączniki, przewody do ssaków wielkość poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X Drobny sprzęt ogólno - medyczny (Załącznik Nr 2.10.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowe kieliszki na leki, patyczki do wymazów, pojemniki na mocz oraz inny drobny sprzęt ogólno - medyczny wielkość poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres niezmienności cen - 10
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Dostawa i wdrożenie licencji oprogramowania
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika mieszczącego się na terenie Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. zo.o.
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI I ZBIORNIKA NA CIEKŁY TLEN MEDYCZNY
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Sukcesywne dostawy igieł biopsyjnych wraz z dzierżawą systemu do biopsji wspomaganej próżniowo
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.