To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Rzeszów: Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nowej siedziby Komisariatu Policji w Głogowie Młp
Numer ogłoszenia: 223809 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260778 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nowej siedziby Komisariatu Policji w Głogowie Młp.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozmieszczenie w pomieszczeniach nowej siedziby Komisariatu Policji w Głogowie Młp. krzeseł i foteli biurowych/ mebli biurowych/ nietypowej zabudowy meblowej na wymiar/ szaf metalowych oraz pozostałego wyposażenia metalowego/ rolet i żaluzji wraz z serwisem gwarancyjnym określonym we wzorze umowy. 2.Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż krzeseł i foteli biurowych, 2) Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż mebli biurowych, 3) Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż nietypowej zabudowy, 4) Zadanie nr 4 - Dostawa i montaż szaf metalowych do przechowywania dokumentów niejawnych, szaf na broń oraz pozostałego wyposażenia metalowego, 5) Zadanie nr 5 - Dostawa i montaż rolet i żaluzji. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował co najmniej 2 letnią gwarancję na dostarczony sprzęt, natomiast 4 letniej gwarancji na siłowniki gazowe - zadanie nr 1. 4. Zamawiający w Załączniku nr 1 A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1, przedstawił minimalne wymagania dotyczące krzeseł i foteli biurowych. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne, tzn. o takich samych parametrach lub je przewyższających. 5. Zamawiający w Załączniku nr 1 B do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2, przedstawił przykładowy typ stołu. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne, tzn. o takich samych parametrach lub je przewyższających. 6. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. 7. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej, w celu dokonania obmiarów pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany jest wówczas powiadomić telefonicznie Odbierającego o terminie dokonania tych obmiarów z dwudniowym wyprzedzeniem. Przedstawicielem Odbierającego jest Komendant Komisariatu Policji w Głogowie Młp. - asp. szt. Janusz Pustelak, tel. kom. 510997178, w godz. 8:00 - 15:00 w dni powszednie. 8. Ze względu na fakt, że budynek Komisariatu Policji w Głogowie Młp., do którego będą dostarczane i w którym będą montowane poszczególne części zamówienia jest w trakcie budowy, Zamawiający nie był w stanie podać dokładnych wymiarów pomieszczeń, w których montowana będzie nietypowa zabudowa. Z tego samego względu ilość żaluzji i rolet podana w Załączniku nr 1 E do SIWZ, jest podana orientacyjnie, na podstawie projektu architektonicznego. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawierają Załączniki nr 1 A- 1E do specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.51.54.00 - Rolety 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż krzeseł i foteli biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PB Studio Piotr Bobeł Nosówka 378 B 36-046 Zgłobień Biuro Handlowe, ul. Matuszczaka 14, 35-083 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18812,94
Oferta z najniższą ceną: 18812,94 / Oferta z najwyższą ceną: 28508,94
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż mebli biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BAXMEBLE.PL, Zakrzów 354, 32-003 Podłęże, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34796,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19852,90
Oferta z najniższą ceną: 19801,16 / Oferta z najwyższą ceną: 38880,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż nietypowej zabudowy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KREO STYL Linda Mazur, ul. Hanasiewicza 22, 35-103 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34174,24
Oferta z najniższą ceną: 30338,04 / Oferta z najwyższą ceną: 45340,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Dostawa i montaż szaf metalowych do przechowywania dokumentów niejawnych, szaf na broń oraz pozostałego wyposażenia metalowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSMETAL ALIANS Sp. z o. o., ul. Jana Kazimierza 60 lok. U/2, 01-248 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76422,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38291,13
Oferta z najniższą ceną: 38291,13 / Oferta z najwyższą ceną: 42607,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - Dostawa i montaż rolet i żaluzji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KASTEL Michał Owczarek, ul. Warszawska 16, 35-205 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7446,80
Oferta z najniższą ceną: 7446,80 / Oferta z najwyższą ceną: 12134,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie - zamówienie z podziałem na 4 zadania
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych na potrzeby Filharmonii Podkarpackiej w Rzeszowie w 2025 roku
- Prace remontowe pomieszczeń Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2.
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż: MONTAŻ OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO.
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.