Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-19
Warszawa: Dostawa urządzeń komputerowych 2011- 2
Numer ogłoszenia: 223815 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Warszawie , ul. Grochowska 278, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5173353, faks 022 5173361.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych 2011- 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery stacjonarne typ I - 43 szt.; Komputery stacjonarne typ II - 8 szt.; Monitory LCD 19 cali - 56 szt.; Monitory LCD >20 cali - 1 szt.; Czytniki kart - 13 szt.; Dyski zewnętrzne - 8 szt. ; Komputery przenośne - 14 szt.; Netbook - 2 szt.;; Palmtopy - 1 szt.; Palmtop z GPS - 5 szt; Drukarka sieciowa A4 monoch. - 3 szt; Drukarka sieciowa A4 color - 1 szt.; Drukarka atramentowa sieciowa A3 - 4 szt.; Drukarka kolor atrament. A4 - 3 szt.; Drukarka laser A4 monoch. - 12 szt.; UPS do komputera PC - 6 szt.; Skaner A4 - 4 szt.; Swich/24 porty RJ45 programowalny - 2 szt.; UPS - 1 szt.; Drukarki mobilne - 4 szt; Komputery All in One - 37 szt.; Drukarki - 37 szt.; Routery - 37 szt.; Akcesoria - 37 szt.; Komputery All in One - 13 szt.; Drukarki - 20 szt.; Routery - 16 szt.; Akcesoria - 20 szt; Komputery przenośne - 3 szt.; Drukarki - 3 szt.; Routery - 3 szt.; Akcesoria - 3 szt.; Komputery przenośne - 5 szt.; Drukarki - 5 szt.; Routery - 5 szt.; Akcesoria - 5 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.35.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.71.10-3, 30.21.50.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100) Zadanie nr 2 - 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) Zadanie nr 3 - 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) Zadanie nr 4 - 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100) Zadanie nr 5 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100) Zadanie nr 6 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100) Zadanie nr 7 - 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100) Zadanie nr 8 - 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100) Zadanie nr 9 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 10 - 300.00 zł (słownie: trzysta 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: a. Co najmniej 1 punkt serwisowy, z których każdy świadczy w pełnym zakresie usługi serwisu gwarancyjnego na urządzenia objęte zamówieniem. b. Posiada ważny certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny na dostawę i usługi serwisu na urządzenia objęte dostawą Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. dysponują kwotą lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: Część 1 - komputery stacjonarne - 100 000,00 zł. Część 2 - komputery mobilne - 40 000,00 zł. Część 3 - palmtopy - 30 000,00 zł. Część 4 - peryferia do komputerów - 30 000,00 zł. Część 5 - wyposażenie serwerowni - 7 000,00 zł. Część 6 - drukarki mobilne - 7 000,00 zł. Część 7 - komputery stacjonarne z peryferiami - wariant 1 - 100 000,00 zł. Część 8 - komputery stacjonarne z peryferiami - wariant 2 - 40 000,00 zł. Część 9 - komputery przenośne z peryferiami - wariant 1 - 9 000,00 zł. Część 10 - komputery przenośne z peryferiami - wariant 2 - 15 000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 2 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery Stacjonarne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery stacjonarne typ I, Komputery stacjonarne typ II, Monitory LCD 19 cali, Monitory LCD >20 cali, Czytniki kart, Dyski zewnętrzne, Komputery stacjonarne typ I - 43 szt.; Komputery stacjonarne typ II - 8 szt.; Monitory LCD 19 cali - 56 szt.; Monitory LCD >20 cali - 1 szt.; Czytniki kart - 13 szt.; Dyski zewnętrzne - 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputery Mobilne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery przenośne, Netbooki, Komputery przenośne - 14 szt.; Netbook - 2 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Palmtopy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Palmtopy, Palmtop z GPS, Palmtopy - 1 szt.; Palmtop z GPS - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.35.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Peryferia do komputerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka sieciowa A4 monoch., Drukarka sieciowa A4 color, Drukarka atramentowa sieciowa A3, Drukarka kolor atrament. A4, Drukarka laser A4 monoch., UPS do komputera PC, Skaner A4, Drukarka sieciowa A4 monoch. - 3 szt; Drukarka sieciowa A4 color - 1 szt.; Drukarka atramentowa sieciowa A3 - 4 szt.; Drukarka kolor atrament. A4 - 3 szt.; Drukarka laser A4 monoch. - 12 szt.; UPS do komputera PC - 6 szt.; Skaner A4 - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie serwerowni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Swich/24 porty RJ45 programowalny, UPS, Swich/24 porty RJ45 programowalny - 2 szt.; UPS - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drukarki mobilne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki mobilne, Drukarki mobilne - 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.50.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Komputery stacjonarne z peryferiami - wariant 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery All in One, Drukarki, Routery, Akcesoria Komputery All in One - 37 szt.; Drukarki - 37 szt.; Routery - 37 szt.; Akcesoria - 37 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Komputery stacjonarne z peryferiami - wariant 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery All in One, Drukarki, Routery, Akcesoria Komputery All in One - 13 szt.; Drukarki - 20 szt.; Routery - 16 szt.; Akcesoria - 20 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Komputery przenośne z peryferiami - wariant 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery przenośne, Drukarki, Routery, Akcesoria Komputery przenośne - 3 szt.; Drukarki - 3 szt.; Routery - 3 szt.; Akcesoria - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Komputery przenośne z peryferiami - wariant 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery przenośne - 5 szt.; Drukarki - 5 szt.; Routery - 5 szt.; Akcesoria - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Dostawa tabletów dla WI - DE-dzp.272-694/24
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych, monitorów i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla WIŁ-PIB
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.