Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Toruń: zakup i dostawa papieru, artykułów i urządzeń biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 223843 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1440, ul. Sienkiewicza 37, Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 65 32 700, fax 056 65 32 710.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa papieru, artykułów i urządzeń biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jesy jednorazowa dostawa do siedziby zamawiającego papieru, artykułów i urządzeń biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.21.50 - Datowniki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 52442.31 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: dostawa artykułów i urządzeń biurowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER KLEKS XXI Spółka Jawna Mieczysława Wójcik Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 29307.31
- Oferta z najniższą ceną: 29307.31 oferta z najwyższą ceną: 33316.01
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAK Sp. zo.o, ul. Kozacka 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 23135.00
- Oferta z najniższą ceną: 23135.00 oferta z najwyższą ceną: 26738.61
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa wody mineralnej i napojów na potrzeby bufetów szpitalnych
- Dostawa mięsa drobiowego.
- Wybór podmiotu obsługującego realizację umowy Microsoft Products and Services Agreement nr 4100021400.
- Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU TUCHOLSKIEGO
- Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Kościelcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych.
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa niszczarek do dokumentów
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.