Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Wrocław: DOSTAWA URZĄDZĘŃ I SPRZĘTU BIUROWEGO ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH NA POTRZEBY WSOWL
WSOWL w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 223852 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZĘŃ I SPRZĘTU BIUROWEGO ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH NA POTRZEBY WSOWL WSOWL w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby WSOWL w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym tonery i atramenty, drobny sprzęt biurowy i urządzenia biurowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.14.00 - Niszczarki 30.10.21.12 - 30.10.21.12 30.14.13.00 - Kalkulatory drukujące 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2. Wykonawcy niespełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 Ustawy Pzp). 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym terminie. 4. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale VIII i IX niniejszej SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII i IX siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp., żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. - załącznik 1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - załącznik 2 Oświadczenie musi być złożone, w zależności od formy prawnej Wykonawcy, w zakresie określonym w art. 24 ust 4-8 Ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenia od każdego z podmiotów. 1.3 Oświadczenie, że wobec Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary- załącznik 3 Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 1.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 4 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 5 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wykazu zrealizowanych przedsięwzięć obrazujących doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej trzech wykonanych dostaw, których przedmiotem były dostawy materiałów biurowych/urządzeń biurowych, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: 2.1. Dla części I 50 tys. każda, 2.2. Dla części II 20 tys. każda 2.3. Dla części III 30 tys. każda z podaniem opisu zakresu wykonywanych dostaw, ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 realizacje jednak nie więcej niż 15 przykładów wykonanych dostaw - załącznik 6. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć, na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia w ofercie: 3.1. Kart charakterystyki urządzeń, szczegółowy opis techniczny lub foldery katalogowe wszystkich pozycji w zakresie umożliwiającym jednoznaczne określenie, że oferowany produkt spełnia wymagania stawiane przez Zamawiającego w siwz - dotyczy części II i III - załącznik 7. 3.2. Specyfikacje techniczne, foldery katalogowe, ulotki katalogowe, opisy techniczne określające parametry i właściwości do wszystkich pozycji zawierające produkty równoważne. - załącznik 8. 3.3. Oświadczenie Wykonawcy, iż materiały eksploatacyjne równoważne (zamienniki) wyszczególnione w części I zamówienia spełniają warunki określone w rozdziale IV pkt 2.8. dotyczy produktów równoważnych w części I (wg wzoru siwz)- załącznik 9. 4. Komplet oświadczeń (wg wzoru siwz) - załącznik 10..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek 104, pokój 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Kancelaria Jawna - budynek nr 8 - pokój nr 121 (I piętro), ul. Czajkowskiego 109 , 51-150 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY. 1. Formularz cenowy przygotowany na podstawie warunków przedstawionych przez Zamawiającego- załącznik A 2. Ogólna informacja o firmie (wg wzoru) - załącznik 11. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów- załącznik 12. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp - załącznik 13. Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tonery i atramenty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i atramentów, na potrzeby WSOWL w 2009 r., w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - część I.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.21.12-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt biurowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego, na potrzeby WSOWL w 2009 r., w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - część II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.14.00-8, 30.10.21.12-9, 30.14.13.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych, na potrzeby WSOWL w 2009 r., w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - części III.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.11.00-4, 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sułkowice
- Zakup urządzeń sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy"
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.