eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie termomodernizacji Przedszkola nr 20 w Inowrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Inowrocław: Wykonanie termomodernizacji Przedszkola nr 20 w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 223888 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, faks 052 3555250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji Przedszkola nr 20 w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji oraz remontu tarasu i głównego korytarza w budynku Przedszkola nr 20 w Inowrocławiu przy ul. Wojska Polskiego 13 A, zgodnie z projektem budowlanym. W zakres robót termomodernizacyjnych wchodzi: 1) modernizacja instalacji c.o.: płukanie instalacji, wymiana zwykłych zaworów grzejnikowych na termostatyczne, wymiana zaworów podpionowych na automatycznej regulacji, wymiana izolacji termicznej przewodów w piwnicach, regulacja instalacji. 2) modernizacja instalacji c.w.: montaż armatury oszczędnej na instalacji c.w. (perlatory przy bateriach), uzupełnienie izolacji termicznej w piwnicach. 3) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, fasada metodą bezspoinową (lekką mokrą), 4) tynkowanie i malowanie ścian zewnętrznych farbami silikonowymi, wykończenie cokołu budynku tynkiem kamyczkowym, 5) wykonanie ocieplenia stropodachu wentylowanego, 6) wymiana starych okien drewnianych na nowe PVC wraz z montażem nawiewników w ościeżnicach, 7) wymiana starych drzwi zewnętrznych. remont tarasu obejmuje wykonanie: 1) rozbiórki nawierzchni tarasu wraz ze ścianami i schodami, wywozu gruzu, 2) żelbetowych ścian oporowych, 3) tynku cienkowarstwowego na siatce, malowania farbą silikonową (na ścianie oporowej), 4) schodów żelbetowych, 5) wykonanie nawierzchni tarasu z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowej, 6) montażu balustrad, 7) uporządkowanie terenu. remont korytarza głównego obejmuje wykonanie: 1) wykucie ościeżnic drzwiowych, 2) rozebranie ścianek działowych, 3) usunięcie tapet, zmycie ścian i sufitów, 4) gruntowanie podłoży, wykonanie gładzi gipsowych, wyprawa tynkarska, 5) malowanie farbą emulsyjną, 6) malowanie powierzchni metalowych i drewnianych farbą olejną, 7) zerwanie wykładzin posadzkowych, 8) gruntowanie podłoży, wyrównanie podłoża masą samopoziomującą, 9) ułożenie posadzki, zgrzewanie wykładzin, 10)montaż listew progowych, 11)malowanie grzejników farbą olejną. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w wysokości 3.000,00 zł , słownie: trzy tysiace zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 06.07.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć roboty termomodernizacyjne o wartości min. 150.000,00 zł każda; b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 200 000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oraz: 7. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Oświadczenie o sposobie realizacji zamówienia wyłącznie siłami własnymi czy przy udziale podwykonawców. 10. Kosztorys ofertowy. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, Zespół zamówien publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.