Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-01
Bystra: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb SZChPiG w Bystrej.
Numer ogłoszenia: 223896 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy , ul. J. Fałata 2, 43-360 Bystra, woj. śląskie, tel. 033 4991800, faks 033 4991802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalbystra.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb SZChPiG w Bystrej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jets dostawamiędzy innymi błon RTG,rękawic chirurgicznych, zamkniętego sytemu pobierania krwi,igieł strzykawek , kaniuli, strzykawek do pomp infuzyjnych, Rurek intubacyjnych,rurek tracheostomijnych, czepków i fartuchów i masek chirurgicznych, oblożeń pola operacyjnego, zestawów do intubacji oskrzelowej, elektrod EKG igieł do bipsji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.14.20-0, 33.14.13.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.16.20.00-3, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1, 31.70.11.40-6, 33.12.41.00-6, 33.14.16.42-2, 31.71.11.40-6, 33.14.13.23-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 39.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium .
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Zamawiający nie żąda złożenia żadnego dokuemntu, weryfikacji spełnienia warunku udziału nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wiedzy i dpoświadczenia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednium potencjłałem tychnicznym .Zamawiający nie żąda złożenia żadnego dokuemntu, weryfikacji spełnienia warunku udziału nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Zamawiający nie żąda złożenia żadnego dokuemntu, weryfikacji spełnienia warunku udziału nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej.Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie niższą niż 100 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W celu potwierdzenia, że oferowane produkty medyczne spełniają wymagania określone w ustawie o wyrobach medycznych, są dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie RP , do oferty należy dołączyć Deklarację Zgodności EC dla wyrobów medycznych wszystkich klas, Certyfikat jednostki notyfikowanej (Certyfikat CE) dla wyrobu klasy I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa IIb, III, oraz dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb, III - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela potwierdzające, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze. 2.W przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej do oferty należy dołączyć zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych lub w sytuacji posiadania wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych dokonanego na podstawie przepisów uprzednio obowiązującej ustawy o wyrobach medycznych, wniosek do Prezesa Urzędu o przeniesienie danych z Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych do Bazy danych zgodnie z art. 133. 3.W przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, którzy wprowadzili na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do użytkowania do oferty należy dołączyć powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych . 4.W przypadku wprowadzania wyrobu do obrotu po raz pierwszy, Wykonawca będący Dystrybutorem, Importerem jest zobowiązany do bezzwłocznego dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu wyrobu, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy w części dotyczącej danego wyrobu- dotyczy przypadku po zawarciu umowy. 5.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisów oferowanych wyrobów w formie folderów lub katalogów lub prospektów, które uwzględniają kody oferowanych wyrobów, stosowane wzory etykiet oraz opakowań a także instrukcję używania wyrobu. 6.Zamawiający w zakresie Pakietu nr 2 poz. 5 oraz Pakietu nr 5 wymaga dodatkowo dołączenia do oferty dokumentu badania przenikalności cytostatyków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wyklucza się istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: a)konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, b)zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, c)wystąpią zmiany publiczno-prawne (np. dot. podatku VAT) skutkujące zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy, d)w wyniku nadzwyczajnej zmiany okoliczności, spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy, e)wystąpi przypadek zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia (w takiej sytuacji dopuszcza się zmianę na nowy produkt a tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowana w ofercie), f)wystąpi przypadek wprowadzenia przez uprawnione organy zmian cen urzędowych na produkty objęte umową skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy (w takiej sytuacji strony będą rozliczać dostawę wg cen urzędowych).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbystra.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Zespół Chorób P{łuci Gruźlicy, 43-360 Bystra, ul. J. Fałata 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji Specjalistycznego Zespołu Chorób Płuci Gruźlicy, 43-360 Bystra, ul. J. Fałata 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę błon, utrwalaczy i wywoływaczy RTG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejuje dostawę Rękawic chirurgicznych sterylnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę ręakwic chirurgicznych lateksowych bezpudrowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówqienia obejmuje dostawę rękawic diagnostycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę rękawic ochronnych przed cytostatykami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamóweinia obejmuje dostawę rękawic diagnostyvcznych sterylnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę zamkniętego sytemu do pobierania krwi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.41.30-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę strzykawek i igieł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę kaniuli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę przyrządód do przygotowywania i pobierania leków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę strzykawek do pomp infuzyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę drenów medycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.41.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę cewników i rurek dooskrzelowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę cewników i przedłużaczy do podawania tlenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę masek ochronnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę czepków chirurgicznych, fartuchów chirurgicznych, masek chirurgicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę obłożeń pola operacyjnego i pokrowcy na przyrządy teles..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę łaczników karbowanych , rurek oddechowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę układu oddechowego do respiratora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę zestawów do cewnikowania żył.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę zestawów do pobierania wydzieliny i wkłuć centralnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę elektrod EKG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obewjmuje dostawę szczoteczek cytologicznych bronchoskopowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę zrstawów do intubacji oskrzelowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę wkładów workowych z filtrem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę ytemu do drenazu piersiowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę opatrunku jałowego sterylnego w formie rożka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 11.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmue dostawę serwwet nieprzylepnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę forlii chirurgicznrj bakteriobójcznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę elektrod EKGi papieru do EKG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet nr 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę igieł do ponkcji, butli plastikowych ostrzy wymiennych do skalpela probówek, pojemników sterylnych,pojemników histopatologicznych szkiełek podtawowych termaetrów, zestaw do lewatywy, pokryć chirurgicznych pojemników na odpady szpitalne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet nr 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę lancetów do testów skórnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet nr 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę płatków do testów alergologicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet nr 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę czujniku przepływu ciśnienia , past klejąco-przewodzących.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet nr 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres amówienia obejmuje dostawę kapilarów heparynizowanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet nr 36.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia oebjmuje dostawę worków do laparoskopowego usuwania preparatów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet nr 37.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejemuje dostawę pudełek na preparaty mikroskopowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet nr 38.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę olejku do zabiegów videotorakospokowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet nr 39.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę igieł do biopsji aspiracyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BYSTRA
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz innych urządzeń dla potrzeb CPiT w Bystrej
- Świadczenie usługi utrzymania, konserwacji i pielęgnacji zieleni oraz wykonywanie nasadzeń, drzew i krzewów na terenach zewnętrznych CPiT w Bystrej
więcej: przetargi BYSTRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Dostawa zestawów do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Neonatologii z Patologią i Intensywną Terapią oraz Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnost., sprzętu medycznego do ciągłej terapii nerkozastępczej, papierów rejestracyjnych oraz pasków testowych do glukometrów do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.