Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-19
Katowice: Audyt projektów Coal & Steel - nr postępowania FH/ 01/ 08/11
Numer ogłoszenia: 223903 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG , ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice, woj. śląskie, tel. 032/2007700, faks 032 2007701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.emag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Audyt projektów Coal & Steel - nr postępowania FH/ 01/ 08/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego końcowych sprawozdań finansowych projektów Coal & Seel. Zamawiający jest beneficjentem umów w sprawie przyznania grantów, jednym z konsorcjantów ale nie koordynatorem projektu. Audytowi podlegać będą jedynie dokumenty Zamawiającego, zgromadzone w jego siedzibie. Audyt polegać bedzie na przeprowadzeniu określonych uzgodnionych procedur dotyczących niezależnego sprawozdania z faktycznych ustaleń. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić audyt wraz z przedstawieniem Zamawiającemu świadectwa kontroli końcowego sprawozdania finansowego w języku angielskim. Audyt należy przeprowadzić zgodnie z Załącznikiem nr VII FORMULARZ D - ZAKRES WYMAGAŃ I OBOWIĄZKÓW W ODNIESIENIU DO ŚWIADECTWA KONTROLI SPRAWOZDZAŃ FINANSOWYCH - Załącznik nr 8 do SIWZ - ZWO Przedmiot zamówienia i warunki realizacji zostały szczegółowo określone w Załączniku nr 1, 7, 8 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone oświadczenie o treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest, wykazanie przez Wykonawcę wykonania lub wykonywania usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2 audytów w zakresie rozliczania środków Wspólnoty Europejskiej, z podaniem, przedmiotu (rodzaj, zakres), dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie oraz złożenie oświadczenia o treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone w/w wykaz i oświadczenie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone oświadczenie o treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie i oświadczenie przez Wykonawcę, że dysponuje 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają jednocześnie następujące wymogi: a) są bezstronne i niezależne od Zamawiającego; b) posiadają uprawnienia do wykonywania ustawowych badań dokumentów księgowych zgodnie z przepisami ustawodawstwa krajowego wdrażającymi 8. Dyrektywę Rady w sprawie ustawowych badań rocznych sprawozdań finansowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych lub zgodnie z wszelkimi przepisami prawodawstwa wspólnotowego zastępującymi tę dyrektywę - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz złożenie oświadczenia o treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie w/w wykazu i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone oświadczenie o treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, niezależnie od wszelkich czynników z wyjątkiem ewentualnych zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.emag.pl zakładka PRZETARGI
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG 40-189 Katowice ul. Leopolda 31 Dział Handlowy, pok. 123..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG 40-189 Katowice ul. Leopolda 31 RECEPCJA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowy w sprawie przyznania grantów finansowanych w ramach Funduszu Badawczego Węgla i Stali (FBWIS) - Research Fund for Coal & Steel.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Audyt projektu: Technologie wspierające akcje ratownicze - EMTECH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Audytowi podlegać będzie końcowe sprawozdanie finansowe dotyczące umowy w sprawie przyznania grantu za okres od 01-07-2008 r. do 30-06-2011 r. Badane dokumenty zgromadzone są w siedzibie Zamawiającego i są jedynie jego dokumentami. Projekt nie był wcześniej kontrolowany ani audytowany. Wartość projektu w części realizowanej przez Zamawiającego wynosi 1 283 93,00 zł. Przybliżona liczba dokumentów to ok. 240 szt. (3 segregatory) oraz końcowe sprawozdanie finansowe projektu. Umowa na wykonanie projektu i umowa konsorcjum oraz sprawozdania finansowe sporządzone są w języku angielskim. Świadectwo kontroli sprawozdań finansowych musi być przygotowywane i poświadczone przez audytora zewnętrznego i sporządzone w języku angielskim zgodnie z Załącznikiem nr VII FORMULARZ D - ZAKRES WYMAGAŃ I OBOWIĄZKÓW W ODNIESIENIU DO ŚWIADECTWA KONTROLI SPRAWOZDZAŃ FINANSOWYCH, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ - ZWO - 2 wersje językowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Audyt projektu: Wczesne wykrywanie i zwalczanie pożarów przenośników taśmowych - EDAFIC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Audytowi podlegać będzie końcowe sprawozdanie finansowe dotyczące umowy w sprawie przyznania grantu za okres od 01-07-2008 r. do 30-06-2011 r. Badane dokumenty zgromadzone są w siedzibie Zamawiającego i są jedynie jego dokumentami. Projekt nie był wcześniej kontrolowany ani audytowany. Wartość projektu w części realizowanej przez Zamawiającego wynosi 642 923,00 zł. Przybliżona liczba dokumentów to ok. 150 szt. (2 segregatory) oraz końcowe sprawozdanie finansowe projektu. Umowa na wykonanie projektu i umowa konsorcjum oraz sprawozdania finansowe sporządzone są w języku angielskim. Świadectwo kontroli sprawozdań finansowych musi być przygotowywane i poświadczone przez audytora zewnętrznego i sporządzone w języku angielskim zgodnie z Załącznikiem nr VII FORMULARZ D - ZAKRES WYMAGAŃ I OBOWIĄZKÓW W ODNIESIENIU DO ŚWIADECTWA KONTROLI SPRAWOZDZAŃ FINANSOWYCH, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ - ZWO - 2 wersje językowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Konserwację urządzeń dźwigowych podlegających dopuszczeniom przez UDT oraz ich bieżące naprawy.
- Usługa monitorowania środowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BASENÓW: BRYNÓW, BUROWIEC, ZADOLE W MIESIĄCU STYCZNIU 2025r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W KATOWICACH PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja projektu pn. Cyberbezpieczny Powiat Głogowski w zakresie "Aktualizacji lub wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa Informacji (PBI) dla Starostwa Powiatowego i pozostałych 17 jednostek org
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rusiec
- Przeprowadzenie audytów zgodności serwisów internetowych Zamawiającego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.