eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceAudyt projektów Coal & Steel - nr postępowania FH/ 01/ 08/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-19

Katowice: Audyt projektów Coal & Steel - nr postępowania FH/ 01/ 08/11
Numer ogłoszenia: 223903 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG , ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice, woj. śląskie, tel. 032/2007700, faks 032 2007701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.emag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Audyt projektów Coal & Steel - nr postępowania FH/ 01/ 08/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego końcowych sprawozdań finansowych projektów Coal & Seel. Zamawiający jest beneficjentem umów w sprawie przyznania grantów, jednym z konsorcjantów ale nie koordynatorem projektu. Audytowi podlegać będą jedynie dokumenty Zamawiającego, zgromadzone w jego siedzibie. Audyt polegać bedzie na przeprowadzeniu określonych uzgodnionych procedur dotyczących niezależnego sprawozdania z faktycznych ustaleń. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić audyt wraz z przedstawieniem Zamawiającemu świadectwa kontroli końcowego sprawozdania finansowego w języku angielskim. Audyt należy przeprowadzić zgodnie z Załącznikiem nr VII FORMULARZ D - ZAKRES WYMAGAŃ I OBOWIĄZKÓW W ODNIESIENIU DO ŚWIADECTWA KONTROLI SPRAWOZDZAŃ FINANSOWYCH - Załącznik nr 8 do SIWZ - ZWO Przedmiot zamówienia i warunki realizacji zostały szczegółowo określone w Załączniku nr 1, 7, 8 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone oświadczenie o treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest, wykazanie przez Wykonawcę wykonania lub wykonywania usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2 audytów w zakresie rozliczania środków Wspólnoty Europejskiej, z podaniem, przedmiotu (rodzaj, zakres), dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie oraz złożenie oświadczenia o treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone w/w wykaz i oświadczenie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone oświadczenie o treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie i oświadczenie przez Wykonawcę, że dysponuje 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają jednocześnie następujące wymogi: a) są bezstronne i niezależne od Zamawiającego; b) posiadają uprawnienia do wykonywania ustawowych badań dokumentów księgowych zgodnie z przepisami ustawodawstwa krajowego wdrażającymi 8. Dyrektywę Rady w sprawie ustawowych badań rocznych sprawozdań finansowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych lub zgodnie z wszelkimi przepisami prawodawstwa wspólnotowego zastępującymi tę dyrektywę - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz złożenie oświadczenia o treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie w/w wykazu i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone oświadczenie o treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, niezależnie od wszelkich czynników z wyjątkiem ewentualnych zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.emag.pl zakładka PRZETARGI
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG 40-189 Katowice ul. Leopolda 31 Dział Handlowy, pok. 123..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG 40-189 Katowice ul. Leopolda 31 RECEPCJA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowy w sprawie przyznania grantów finansowanych w ramach Funduszu Badawczego Węgla i Stali (FBWIS) - Research Fund for Coal & Steel.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Audyt projektu: Technologie wspierające akcje ratownicze - EMTECH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Audytowi podlegać będzie końcowe sprawozdanie finansowe dotyczące umowy w sprawie przyznania grantu za okres od 01-07-2008 r. do 30-06-2011 r. Badane dokumenty zgromadzone są w siedzibie Zamawiającego i są jedynie jego dokumentami. Projekt nie był wcześniej kontrolowany ani audytowany. Wartość projektu w części realizowanej przez Zamawiającego wynosi 1 283 93,00 zł. Przybliżona liczba dokumentów to ok. 240 szt. (3 segregatory) oraz końcowe sprawozdanie finansowe projektu. Umowa na wykonanie projektu i umowa konsorcjum oraz sprawozdania finansowe sporządzone są w języku angielskim. Świadectwo kontroli sprawozdań finansowych musi być przygotowywane i poświadczone przez audytora zewnętrznego i sporządzone w języku angielskim zgodnie z Załącznikiem nr VII FORMULARZ D - ZAKRES WYMAGAŃ I OBOWIĄZKÓW W ODNIESIENIU DO ŚWIADECTWA KONTROLI SPRAWOZDZAŃ FINANSOWYCH, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ - ZWO - 2 wersje językowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Audyt projektu: Wczesne wykrywanie i zwalczanie pożarów przenośników taśmowych - EDAFIC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Audytowi podlegać będzie końcowe sprawozdanie finansowe dotyczące umowy w sprawie przyznania grantu za okres od 01-07-2008 r. do 30-06-2011 r. Badane dokumenty zgromadzone są w siedzibie Zamawiającego i są jedynie jego dokumentami. Projekt nie był wcześniej kontrolowany ani audytowany. Wartość projektu w części realizowanej przez Zamawiającego wynosi 642 923,00 zł. Przybliżona liczba dokumentów to ok. 150 szt. (2 segregatory) oraz końcowe sprawozdanie finansowe projektu. Umowa na wykonanie projektu i umowa konsorcjum oraz sprawozdania finansowe sporządzone są w języku angielskim. Świadectwo kontroli sprawozdań finansowych musi być przygotowywane i poświadczone przez audytora zewnętrznego i sporządzone w języku angielskim zgodnie z Załącznikiem nr VII FORMULARZ D - ZAKRES WYMAGAŃ I OBOWIĄZKÓW W ODNIESIENIU DO ŚWIADECTWA KONTROLI SPRAWOZDZAŃ FINANSOWYCH, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ - ZWO - 2 wersje językowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.