Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Konstancin-Jeziorna: Przebudowa i modernizacja oświetlenia na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna - etap II
Numer ogłoszenia: 223906 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 022 756 48 10, 717-53-85, fax. 022 756 48 85, 7564608.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja oświetlenia na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uzupełnienie, wymiana, montaż opraw oświetleniowych, demontaż i montaż SON na drogach publicznych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna zgodnie z SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -wykonali w okresie ostatnich 5 lat (a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wykazać się należytym wykonaniem, co najmniej jednej roboty, której wartość wynosi 80.000 PLN. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający rozumie prowadzenie budowy, dobudowy lub przebudowy oświetlenia ulicznego; -w zakresie sprzętu dysponują minimum: jednym podnośnikiem koszowym, jednym samochodem do przewozu dłużyc, jednym dźwigiem o nośności min. 6 ton; -dysponują osobami posiadającymi, (gdy jest to wymagane przepisami) uprawnienia: Świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji linii oświetlenia ulicznego minimum do 1 kV - wydane w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r., nr 89, poz. 828 z późn. zm.), uprawnienia do pracy pod napięciem; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 80 000,00 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2a)Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655), zwanej dalej ustawą, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, okazania umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2b)Przepisy ustawy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie. 3.Informacje dotyczące spełniania minimalnych warunków udziału w postępowaniu: NIE 4.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)przy dokonywaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia; 2)niespełnienie co najmniej jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 5.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006r., nr 87, poz. 605)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2 i zał. nr 3); 2)w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r., nr 87, poz. 605): -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -posiadane zgodnie z ustawą o odpadach: pozwolenia, zezwolenia lub inne odpowiednie dokumenty dotyczące postępowania ze zużytymi źródłami światła - należy załączyć do oferty; 3)w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieni posiadają (gdy jest to wymagane przepisami) uprawnienia: Świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji linii oświetlenia ulicznego minimum do 1 kV - wydane w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003r., nr 89, poz. 828 z późn. zm.), uprawnienia do pracy pod napięciem; -wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 80.000 PLN brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca ma obowiązek wykazać się należytym wykonaniem co najmniej jednej roboty, której wartość wynosi 80.000 PLN. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający rozumie prowadzenie budowy, dobudowy lub przebudowy oświetlenia ulicznego; -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w tym minimum: jeden podnośnik koszowy, jeden samochód do przewozu dłużyc, jeden dźwig o nośności min. 6 ton; 4)w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kontrakt i delikt) na kwotę nie niższą niż 80.000,00 PLN. 2.Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancin.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad miasta i gminy Konstancin-Jeziorna, ul . Warszawska 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ul. Warszawska 32 05-500 Piaseczno pokój nr 4 - kancelaria. Otwarcie godz 10:15 ul Świetlicowa 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Dostawa wyrobów medycznych (jednorazowego użytku) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- Dostawa, montaż i obsługa tymczasowego sztucznego lodowiska z infrastrukturą towarzyszącą
- Świadczenie usługi kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2025
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY KONSTANCIN-JEZIORNA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Modernizacja Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
- "Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III "
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.