Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-25
Świętajno: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świętajno z podziałem na zadania w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 223921 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętajno , ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 623 20 60, faks 89 623 20 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietajno-ug.wwm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świętajno z podziałem na zadania w sezonie zimowym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Świętajno z podziałem na zadania: - zadanie nr 1 - zimowe utrzymanie dróg na terenie w msc. Spychowo, Spychówko, Koczek, Bystrz, Połom, Kierwik - 36,0 km dróg; - zadanie nr 2 - zimowe utrzymanie dróg na terenie w msc. Świętajno, Racibór, Kolonia, Długi Borek, Jerutki, Piasutno, Powałczyn, Łęg - 78 km dróg.; - zadanie nr 3 - zimowe utrzymanie dróg na terenie w msc. Chochół, Jeruty, Jeromin, Biały Grunt, Konrady, Stare Czajki, Nowe Czajki, Cis, Zielone - 54 km dróg; 2. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: - odśnieżanie dróg; - zwalczanie śliskości zimowej; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, iż wykonał /zakończył/ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną usługę polegającą na odśnieżaniu dróg i zwalczaniu śliskości na drogach minimum gminnych, wykonywaną przez minimum jeden sezon zimowego utrzymania dróg /od jesieni do wiosny/. Do wykazanych usług Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru Nr 6 do SIWZ oraz przedstawionych dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 4 pkt 2 i 3. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał co najmniej: - ciągnik z pługiem o szerokości lemiesza co najmniej 2,7m (moc minimum 70 KM) -1 szt. na każde zadanie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru Nr 7 do SIWZ oraz przedstawionych dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 4 pkt 4. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie. W zakresie dysponowana osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu /wzór nr 5 do SIWZ/, Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowana osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór nr 5 do SIWZ), Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór nr 5 do SIWZ), Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, - zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; - zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietajno-ug.wwm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 12-140 Świętajno; ul. Grunwaldzka 15; Gmina Świętajno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 10:30, miejsce: 12-140 Świętajno; ul. Grunwaldzka 15; Gmina Świętajno; pokój nr 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie w msc. Spychowo, Spychówko, Koczek, Bystrz, Połom, Kierwik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg na terenie w msc. Spychowo, Spychówko, Koczek, Bystrz, Połom, Kierwik - 36,0 km dróg; Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: - odśnieżanie dróg; - zwalczanie śliskości zimowej; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie w msc. Świętajno, Racibór, Kolonia, Długi Borek, Jerutki, Piasutno, Powałczyn, Łęg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg na terenie w msc. Świętajno, Racibór, Kolonia, Długi Borek, Jerutki, Piasutno, Powałczyn, Łęg - 78 km dróg. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: - odśnieżanie dróg; - zwalczanie śliskości zimowej; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie w msc. Chochół, Jeruty, Jeromin, Biały Grunt, Konrady, Stare Czajki, Nowe Czajki, Cis, Zielone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg na terenie w msc. Chochół, Jeruty, Jeromin, Biały Grunt, Konrady, Stare Czajki, Nowe Czajki, Cis, Zielone - 54 km dróg; Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: - odśnieżanie dróg; - zwalczanie śliskości zimowej; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.