To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-25
Buk: Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2009 - 2012, doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez Zamawiającego naliczonego podatku VAT za audytowany okres, w tym sporządzenie i podpisanie deklaracji VAT
Numer ogłoszenia: 223947 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392570 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140671, faks 061 8140101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2009 - 2012, doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez Zamawiającego naliczonego podatku VAT za audytowany okres, w tym sporządzenie i podpisanie deklaracji VAT.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2009 - 2012, doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez Zamawiającego naliczonego podatku VAT za audytowany okres, w tym sporządzenie i podpisanie deklaracji VAT. 1.2. Zakres zamówienia: 1) audyt rozliczeń podatku VAT za lata 2009 - 2012 pod kątem możliwości zakwalifikowania poniesionych przez Zamawiającego wydatków jako podlegających odliczeniu, 2) sporządzenie raportów z przeprowadzonych audytów, które obejmować będą między innymi: a) określenie okresu objętego audytem, b) określenie ilości zbadanych dokumentów, c) opis stwierdzonych faktów, d) tabelaryczne zestawienie zbadanych zadań inwestycyjnych z wyszczególnieniem lat, kwot zapłaconego podatku VAT oraz kwot podatku VAT do ewentualnego zwrotu. 3) sporządzanie i podpisywanie deklaracji lub korekt deklaracji VAT za badany okres i przygotowanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty podatku VAT na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów, 4) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań sprawdzających prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT za badany okres, 5) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań kontrolnych i sądowo - administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT za badany okres, 6) przygotowanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych Zamawiającego, merytorycznie właściwych w sprawie, 7) w przypadku, gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretacje prawa podatkowego. 1.3. Na podstawie zestawienia zadań inwestycyjnych zakwalifikowanych wstępnie do audytu, szacuje się zapłatę na poczet podatku VAT w latach 2009 - 2012 kwotę: 2.142.515,20 zł. Faktyczna kwota podatku VAT zakwalifikowanego do odzyskania zostanie ustalona po przeprowadzeniu audytu przez Wykonawcę. 2. Wymagania w stosunku do Wykonawców: 1) Wykonawca winien posiadać wszelkie uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, w tym także być uprawnionym do sporządzania i podpisywania deklaracji VAT lub korekt deklaracji VAT. 2) Wykonawca musi wykazać dysponowaniem w celu wykonania zamówienia min. dwoma osobami, które posiadają uprawnienia do realizacji zamówienia, w tym np. uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy podatkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 lipca 1996 roku o doradztwie podatkowym (Dz.U. z 2011 roku Nr 41, poz. 213) oraz osobę uprawnioną do wykonania audytu dla jednostek sektora finansów publicznych, wpisanego na listę Ministra Finansów przy zastosowaniu metod i technik badania zgodnych z przepisami ustawy o finansach publicznych, przepisami wykonawczymi oraz standardami audytu wewnętrznego wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TPA HORWATH SZTUBA KACZMAREK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TPA HORWATH SZTUBA KACZMAREK SP. Z O.O.
- TPA HORWATH SZTUBA KACZMAREK Sp. z o.o., ul. Murawa 12-18, 61-655 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 428503,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115481,57
Oferta z najniższą ceną: 115481,57 / Oferta z najwyższą ceną: 319234,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BUK
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIASTA I GMINY BUK.
więcej: przetargi BUK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie budynków ZS-MSG w Myślenicach do wymagań p.poż. wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: ZiW.
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.