Og³oszenie z dnia 2011-08-01
Nowa Ruda: Remont nawierzchni palcu komunikacyjnego przy budynku B Szko³y Podstawowej Nr 2 w Nowej Rudzie
Numer og³oszenia: 223960 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa Nr 2 im. Janusza Korczaka , ul. Sportowa 1 a, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 827 25 20, faks 074 872 25 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szko³a Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont nawierzchni palcu komunikacyjnego przy budynku B Szko³y Podstawowej Nr 2 w Nowej Rudzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 1 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia za pomoc±: 1.projektu budowlano-wykonawczego, 2.specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3.przedmiaru robót - Zamawiaj±cy w postêpowaniu przetargowym jako formê wynagrodzenia przyj±³ wynagrodzenie rycza³towe. Przedmiary robót, które stanowi± dodatek do SIWZ s³u¿± wy³±cznie celom pogl±dowym i pomocniczym. Za³±czone przedmiary robót s³u¿± tylko do uzupe³nienia opisu przedmiotu zamówienia i nie s± podstaw± do wyliczenia ceny. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni palcu komunikacyjnego przy budynku B Szko³y Podstawowej Nr 2 w Nowej Rudzie. Zamówienie obejmuje przebudowê istniej±cego placu komunikacji w zakresie rozbiórki betonowej nawierzchni, rozbiórki betonowych murków, budowie nawierzchni z kostki betonowej oraz wykonanie schodów dla zniwelowania ró¿nicy wysoko¶ci. Szczegó³owy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, okre¶la projekt budowlano-wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Orygina³y w/w dokumentów znajduj± siê w siedzibie zamawiaj±cego do wgl±du od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 10.00 do 12.00. ( termin oglêdzin dokumentacji projektowej po wcze¶niejszym ustaleniu telefonicznym). Opis przedmiotu zamówienia, zawieraj±cy wszystkie dokumenty wskazane powy¿ej, stanowi dodatek do niniejszej SIWZ. Uwaga: Prace budowlano-monta¿owe musz± przebiegaæ w sposób umo¿liwiaj±cy dzia³alno¶æ szko³y w miesi±cach od wrze¶nia do zakoñczenia realizacji przedsiêwziêcia. G³ówny przedmiot: 45233223-8 remont nawierzchni drogowej Wykonawca przed z³o¿eniem oferty powinien dokonaæ wizji lokalnej i zapoznaæ siê z miejscem robót objêtych zamówieniem oraz z ca³± dokumentacj± budowlan±. Powinien we w³asnym zakresie przyj±æ podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewnia³ wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób okre¶lony w dokumentacji projektowej i STWiOR. Uwaga: Je¿eli w dokumentacji budowlanej wskazana zosta³a nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp. Zamawiaj±cy wymaga, aby traktowaæ takie wskazanie jako przyk³adowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materia³ów, urz±dzeñ, itp. równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ wskazane. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wskazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y i urz±dzenia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim wypadku Wykonawca musi za³±czyæ dane techniczne wykazuj±ce ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materia³y podstawowe powinny byæ sk³adowane zgodnie z wymaganiami wytwórców. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materia³y i robociznê) wynosi 36 miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wiedzê i do¶wiadczenie, je¿eli wyka¿e, i¿ wykonywa³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub remontu dróg, chodników, parkingów, ¶cie¿ek rowerowych o nawierzchni z kostki brukowej; o warto¶ci co najmniej 1 60.000,00 z³otych ka¿da z robót budowlanych (dopuszcza siê mo¿liwo¶æ ³±czenia kilku robót ww. w zakresie zrealizowanych w ramach jednej umowy) oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
tj. dysponuj± osobami, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub pisemnym zobowi±zaniem innych podmiotów do udostêpnienia tych osób, w tym co najmniej: 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
tj. s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê, co najmniej 100 000 z³otych (s³ownie : sto tysiêcy z³otych).
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty: a)zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, b)wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy, Powy¿sze zmiany dopuszczone bêd± wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku przez Wykonawcê i po akceptacji przez Zamawiaj±cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Siedziba Zamawiaj±cego: 57-400 Nowa Ruda, ul. Szkolna 1a.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego: 57-400 Nowa Ruda, ul. Szkolna 1a.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Remont korytarzy - I,II,III piêtro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piêtro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
- "Pe³nienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gminy wiejskiej Nowa Ruda"
- Zakup samochodu s³u¿bowego do transportu mniej ni¿ 10 osób dla Wspólnoty Dzieciêcej Gromadka przy ulicy Fredry 47, 57-400 Nowa Ruda.
wiêcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg wewnêtrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Remonty dróg gminnych i wewnêtrznych o nawierzchni bitumicznej po³o¿onych na terenie Gminy Koluszki
- Remont drogi gminnej ul. Podskale nr 101269K w km od 0+345 do 0+895 w miejscowo¶ci Regulice, Gmina Alwernia
- Remont dróg gminnych.
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fa³kowice
- Remont drogi gminnej 580095K od km 0+020.00 do 0+215.00 przy ul. Ks. Stanis³awa Staszica w Bochni
wiêcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.