eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SarzynaPrzebudowa nawierzchni dróg gminnych w sołectwach Sarzyna, Wola Zarczycka i Łukowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Nowa Sarzyna: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w sołectwach Sarzyna, Wola Zarczycka i Łukowa
Numer ogłoszenia: 223967 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184717 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 17 2413177, faks 17 2413111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w sołectwach Sarzyna, Wola Zarczycka i Łukowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg gminnych w sołectwie Sarzyna, Wola Zarczycka i Łukowa, w skład którego wchodzą niżej wymienione zadania: 1) Przebudowa nawierzchni dróg gminnych wewnętrznych w Sarzynie - rejon - Ulice, 2) przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 104752R w Woli Zarczyckiej, 3) przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 104705R w Łukowej położonej na działce nr ewid. 350 - II etap 4.2. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA 1) przygotowanie terenu budowy, 2) zakup materiałów, 3) dostarczenie materiałów i urządzeń na teren budowy, 4) wykonanie robót budowlanych, 5) uporządkowanie terenu budowy. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. INNE OBOWIĄZKI i KOSZTY Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy również: 1) opracowanie dla dróg publicznych projektu organizacji ruchu na czas budowy; 2) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 3) koszty utylizacji odpadów, 4) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje sie do ich naprawy. 5) Zabezpieczenie ogrodzeń i wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego. 4.3. Dokumenty jakie będą wymagane w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia Wykonawca załączy operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku - 3 egz. 2) projekt budowlano-wykonawczy z ewentualnymi zmianami naniesionymi przez projektanta; 3) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu zamówienia z projektem budowlanym, warunkami zgłoszenia, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 4) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały; 5) potwierdzony przez Inspektora nadzoru kosztorys powykonawczy; 6) protokoły odbioru robót ulegających zakryciu. 2. Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót. 4.4. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.5. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 4.6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych wewnętrznych w Sarzynie - rejon - Ulice,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka Akcyjna, ul. Białobrzeska 159, 37-110 Żołynia, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128160,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154093,17

  • Oferta z najniższą ceną: 154093,17 / Oferta z najwyższą ceną: 160804,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 104705R w Łukowej położonej na działce nr ewid. 350 - II etap

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka Akcyjna, ul. Białobrzeska 159, 37-110 Żołynia, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60588,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67797,96

  • Oferta z najniższą ceną: 67797,96 / Oferta z najwyższą ceną: 75276,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.