To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Rybczewice: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej drugiego naboru wniosków o dotację w ramach Programu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Numer ogłoszenia: 2239 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254315 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice, woj. lubelskie, tel. 081 58 44 460, faks 081 58 44 474.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej drugiego naboru wniosków o dotację w ramach Programu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej drugiego naboru wniosków o dotację w ramach Programu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. zredagowanie i przygotowanie do emisji artykuł sponsorowanego oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie codziennej wydawanej w województwie lubelskim o nakładzie przynajmniej 5000 egzemplarzy. 2.2. zaprojektowanie i przygotowanie do emisji reklamy prasowej oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie codziennej wydawanej w województwie lubelskim o nakładzie przynajmniej 5000 egzemplarzy. 2.3. zaprojektowanie i przygotowanie do emisji reklamy prasowej oraz zakup powierzchni reklamowej w tygodnikach lub dwutygodnikach wydawanych na obszarze powiatów: świdnickiego, łęczyńskiego, krasnostawskiego, lubelskiego, ukazujących się w nakładzie przynajmniej 1000 egzemplarzy. 2.4. zaprojektowanie oraz wydruk ulotek A6 w nakładzie 20000 szt. 2.5. zaprojektowanie oraz wydrukowanie ulotek A4 w nakładzie 2000 szt. 2.6. zaprojektowanie oraz wydruku plakatów A2 w nakładzie 400 szt. 2.7. zaprojektowanie i przygotowanie do emisji reklamy internetowej oraz zakup powierzchni reklamowej w systemie reklamy kontekstowej Google AdWords. 2.8. zaprojektowanie i przygotowanie do emisji oraz wykup powierzchni dla reklamy internetowej w systemie Facebook Ads. 2.9. opracowanie i przedstawienie raportu końcowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Informacje dotyczące Programu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim i Szlaku Jana III Sobieskiego zawarte są w załączniku nr 10 do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej drugiego naboru wniosków o dotację w ramach Programu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim współfinansowane jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA CUMULUS JAN MATYSIK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA CUMULUS JAN MATYSIK
- Agencja Reklamowa CUMULUS, ul. Lasockiego 24, 20-612 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37113,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21922,29
Oferta z najniższą ceną: 19667,70 / Oferta z najwyższą ceną: 51168,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjna w social media dla Ekonomii Społecznej w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim".
- Produkcja i realizacja cyklu wystaw plenerowych "Znamy się od dawna i mamy na to papiery. Polska, Islandia, Liechtenstein, Norwegia"
- Usługa wydruku oraz ekspozycji materiałów informacyjnych na billboardach
- Przygotowanie techniczne, produkcja oraz dostawa materiałów promocyjnych PARP
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.