eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczZakup i dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Wałcz: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 224002 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2585066-69, fax 0-67 2585066-69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.walcz.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Oprogramowanie biurowe Microsoft Word 2007 MOLP GOV - 10 szt. 2. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe (drukarka, kopiarka, skaner, fax) - 1 szt. 3. Szybka drukarka laserowa (do26 str./min) - 1 szt. 4. Drukarka laserowa kolorowa - 2 szt. 5. Skaner dokumentów z automatycznym podajnikiem - 2 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą tylko wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami oraz spełniają wszystkie wymagane przez ustawę prawo zamówień publicznych warunki: nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP., spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)podpisany formularz oferty stanowi załącznik nr 1 i 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b)oświadczenie z art.22 i art.24 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. d)oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) jeżeli oferta składana będzie przez pełnomocnika (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty składają osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę /osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie, e)wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca zastrzegł , że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.walcz.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu ul.Wojska Polskiego 41 78-600 Wałcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu ul.Wojska Polskiego 41 78-600 Wałcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprogramowaie biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie Microsoft Word 2007 MOLP GOV - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szybka drukarka laserowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa mono - prędkość drukowania do 25 str./min, duplex, wbudowany serwer druku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne laserowe (drukarka, kopiarka, skaner i fax), duplex, drukowanie do 21 str./min., skaner stolikowy, automatyczny podajnik dokumentów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Skaner dokumentów z automatycznym podajnikiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner dokumentów z automatycznym podajnikiem , A4 jednobrzegowy płaski, duplex,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drukarka laserowa kolorowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka kolorowa laserowa, duplex, prędkość wydruku 12 str./min. w czerni i 10 str./min w kolorze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.