Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Inowrocław: dostawa wielozadaniowego pojazdu specjalistycznego wraz z osprzętem do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu, do kontaktów: Krystyna Glonek, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3564304, fax 052 3574818, e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): http://pgkim-inoworclaw.samorzady.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, własność samorządowa; zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi, zarządzanie nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub kontraktu. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wielozadaniowego pojazdu specjalistycznego wraz z osprzętem do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Inowrocław, ulica Toruńska 165. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego wielozadaniowego pojazdu specjalistycznego wraz z osprzętem do wykonywania prac komunalnych oraz przeszkolenie operatorów w zakresie obsługi pojazdu i osprzętu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o w pisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że Dostawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego organu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające nie zaleganie z opłaceniem opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Dostawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, właściwego organu ubezpieczenia społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Opis techniczny oferowanego pojazdu oraz osprzętu. 8. Wypełnione następujące załączniki: a) Formularz ofertowy dostawcy zał. nr 1 do siwz, b) wykaz dostaw zał. nr 2 do swiz, c) oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp zał. nr 3 do swiz. 7. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1, 2, 3, 4, 5, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zmówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (Kopie dokumentów w języku polskim). 8. W przypadku dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w punkcie 1, 2, 4, 5, muszą być złożone przez każdego z Dostawców. Natomiast pozostałe należy przedłożyć, tak, aby łącznie spełnić określone wymagania. 9. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Dostawców lub umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 1. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- minimum 3 referencje. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 137 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 9 000,00 zł Płatność nastąpi na podstawie umowy leasingowej. Waluta PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Dostawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w punkcie II.1.6)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 10:00, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, salka konferencyjna I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych modernizacji budynków komunalnych w Inowrocławiu
- Wykonanie remontu dylatacji wiaduktu w ciągu ulicy Poznańskiej w Inowrocławiu
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 491/35 położonej przy ul. Maratońskiej w m. Gostycyn
- Usługa wykonania dokumentacji projektowe w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego wraz z dobudową modułową w Szpitalu
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Jaksicach - etap III i IV
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wozu asenizacyjnego
- Dostawa samochodu osobowego operacyjnego
- Dostawę dwóch pojazdów typu MIKROBUS - postępowanie w częściach dla Część I - Komendy Miejskiej PSP w Sopocie Część II - Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku
- Zakup i dostawa samochodów w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie branża samochodowa - przemysł motoryzacyjny w Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim."
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.