eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa odzieży, obuwia i rękawic roboczych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Włocławek: Dostawa odzieży, obuwia i rękawic roboczych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
Numer ogłoszenia: 224049 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181779 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121805, faks 054 4121804.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży, obuwia i rękawic roboczych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży, obuwia i rękawic roboczych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku tj. 1. Odzież robocza: 1.1. Ubranie ochronne, spodnie ogrodniczki oraz bluza zapinane na guziki, kolor pomarańczowy, w ilości - 36 szt. 1.2. Ubranie ochronne, spodnie ogrodniczki oraz bluza zapinane na guziki, kolor czarny, w ilości - 10 szt. 1.3. Ubranie ochronne, ocieplone spodnie ogrodniczki oraz bluza zapinane na guziki, kolor pomarańczowy, w ilości - 150 szt. 1.4. Ubranie ochronne ocieplone, spodnie ogrodniczki oraz bluza zapinane na guziki, kolor czarny,w ilości - 16 szt. 1.5. Ubranie ochronne do prac spawalniczych, bluza i spodnie ogrodniczki,w ilości - 2 szt. 1.6. Kurtka dla mistrza ocieplona z kapturem w ilości - 14 szt. 1.7. Kurtka p. deszczowa z kapturem, typ przedłużony w kolorze żółtym, w ilości - 25 szt. 1.8. Komplet p. deszczowy, spodnie oraz kurtka - typ przedłużony z kapturem w kolorze żółtym,w ilości - 70 szt. 1.9. Czapka letnia z daszkiem, kolor pomarańczowy,w ilości - 140 szt. 1.10. Czapka letnia z daszkiem, kolor czarny,w ilości - 26 szt. 1.11. Czapka zimowa, kolor czarny w ilości - 90 szt. 1.12. Podkoszulek typu T-shirt, kolor pomarańczowy w ilości - 320 szt. 1.13. Podkoszulek typu T-shirt, kolor czarny w ilości - 40 szt. 1.14. Koszula flanelowa polska w ilości - 220 szt. 1.15. Kamizelka ostrzegawcza, kolor pomarańczowy, w ilości - 10 szt. 1.16. Fartuch drelichowy w ilości - 8 szt. 1.17. Fartuch stylonowy dla sprzątaczki z krótkim rękawem, kolorowy, długość ?w ilości - 8 szt. 1.18. Fartuch stylonowy dla sprzątaczki z długim rękawem, kolor biały, długość ?w ilości - 3 szt. 1.19. Rękawice ochronne pięciopalcowe powleczone obustronnie lateksem ze ściągaczem w nadgarstku,- wersja ciężka w ilości - 3000 par 1.20. Rękawice ochronne pięciopalcowe, powleczone lateksem, zakończone ściągaczem w nadgarstku,- wersja lekka w ilości - 6000 par 1.21. Rękawice ochronne pięciopalcowe licowane skórą - standard w ilości - 3500 par 1.22. Rękawice ochronne pięciopalcowe ocieplone - licowane skórą w ilości - 1500 par 1.23. Rękawice lateksowe pięciopalcowe w ilości - 100 par 1.24. Rękawice gospodarcze dla sprzątaczek, flokowane 100% kauczuk naturalny,w ilości - 100 par. 2. Obuwie robocze: 2.1. Buty ochronne skórzane męskie bez podnoska ochronnego, w ilości - 90 par 2.2. Buty ochronne skórzane męskie z podnoskiem ochronnym 200 J, w ilości - 100 par 2.3. Buty profilaktyczne dla sprzątaczki typu adidas w ilości - 8 pary 2.4. Buty gumowe w kolorze czarnym, w ilości - 85 par 2.5. Buty filcowo gumowe w ilości - 100 par 3. Środki ochrony osobistej: 3.1. Okulary przeciwsłoneczne dla kierowców w ilości - 20 szt. 3.2. Okulary ochronne ze szkłem bezbarwnym w ilości - 20 szt. 3.3. Nauszniki ochronne ogólnego stosowania do ochrony słuchu w ilości - 5 szt. 3.4. Kombinezon jednorazowy z polipropylenu - laminowany w ilości - 10 szt. 2). Artykuły winny spełniać warunki określone w wykazie rzeczowo - ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3). Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia winien zapewnić dostawę artykułów nowych, I gatunku, które uzyskały stosowne certyfikaty, świadectwa i deklaracje dopuszczające je do stosowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. z 2005 r. Nr 259 poz. 2173). 4). Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy artykułów spełniających warunki określone w wykazie rzeczowo - ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, w okresie 1 roku od daty podpisania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zapotrzebowania na określoną partię artykułów. 5). Artykuły będą dostarczane do siedziby Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na jego koszt. 6). Termin dostawy nie może przekroczyć 14 dni od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przekazanego osobiście Wykonawcy lub przesłanego faxem. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewybrania wszystkich ilości artykułów określonych w pkt. 1, przy czym minimalna ilość jaką Zamawiający zobowiązuje się wybrać stanowi 70% całego zamówienia. 8) W sytuacji o której mowa w pkt. 7 Dostawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: należności za: - niedostarczoną partię artykułów - odszkodowania za utracone korzyści.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROCURATOR BHP Sp. z o.o., ul. Polna 140 B, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117764,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 142881,72

  • Oferta z najniższą ceną: 127691,22 / Oferta z najwyższą ceną: 142881,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.